Nou ja, het is eigenlijk allemaal vaag gebrabbel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat alleen de Rooms-Katholieke Kerk dan zou verdwijnen
Ow, spannendquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, het is eigenlijk allemaal vaag gebrabbel.
Eerst zou de Kerk verdwijnen en dan zou het Einde der Tijden aanbreken.
quote:
Daarom heet 'ie dus Benedictus!quote:The Order of St. Benedict has said this Pope will come from their order.
Ik snap er niks van neequote:Op dinsdag 19 april 2005 19:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar kijk eens naar die nummer 9 hierboven.
Dat is de huidige paus.
Ik kan geen link leggen tussen deze paus en de tekst.
Ze hebben het de hele tijd over olijven (Israel?).
Je zegt iets heel slimsquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarom heet 'ie dus Benedictus!.
Of zeg ik nu iets doms?.
quote:Following John Paul II, only two popes remain in the prophecy. The next motto is Gloria Olivae, the glory of the olive. This motto has led to speculation that the next pontiff will be from the Order of Saint Benedict or will at least choose Benedict as his papal name. Others think that "olive" may mean that the new pope is somehow connected to Israel, because St. Malachy is known to have used the name "Olive" for that region. Also, Our Lady of Guadaloupe is described as being "olive-skinned" as are the peoples of Central America; several papabili currently hail from that area. Alternatively, less specific interpreters have predicted that the next pope will promote world peace.
Wikipedia
Oeh! Ik ga hem zo lezenquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:15 schreef Bupatih het volgende:
ZOWIEE: wie kent het verhaal van 'de laatste paus?'
Hoe kan dat nou ... PSV speelt niet eens UEFA Cup voetbal dit seizoenquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:21 schreef BVO het volgende:
UEFA Cup in Eindhoven??.
Dus de wereld gaat echt vergaan Bupa??.
Ik bedoel, wel toevallig anders dat ze die naam zo weten..
Om eerlijk te zijn geloof ik er niks vanquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:18 schreef Bupatih het volgende:
Dit is best scary, als deze voorspelling al klopt
En die "motto's" die ik hiervoor postte, waren reeds bekend. Dus ook van deze huidige paus ( The Glory of the Olive.)quote:in de kelder van het vaticaan is een bijzondere kamer. daar zijn plaatsen gereserveerd voor de portretten van de heersende pausen (x aantal, dacht iets in de 40). het verhaal gaat dat zodra de plekken allemaal zijn opgevuld, het einde nabij is. nu is het zo dat er nog maar 2 of 3 plaatsen vrij zijn. dus hierna nog een of twee pausen.
De vorige was niet oud toen ie begon hoorquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:21 schreef BVO het volgende:
Dus de wereld zal echt vergaan Bupa??.
Ik bedoel, wel toevallig anders dat ze die naam zo weten..
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn geloof ik er niks vanmaar ja, we will see.
Ik bedoel dat de finale van de UEFA Cup in 2006 in Eindhoven wordt gespeeldquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou ... PSV speelt niet eens UEFA Cup voetbal dit seizoen
Da's altijd zo.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:28 schreef BVO het volgende:
Ze kunnen beter een lekker jong wijf nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |