Ja, want mijn pc is helemaal niet 3 keer gecrasht in 2 weken en ik heb ook niet meer dan 9 uur nodig gehad om een draadloos netwerk aan te leggenquote:
Oh zoquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, want mijn pc is helemaal niet 3 keer gecrasht in 2 weken en ik heb ook niet meer dan 9 uur nodig gehad om een draadloos netwerk aan te leggen![]()
En of.quote:
Over KaZaa, hij wist nog minder dan ikquote:
quote:U hebt gezocht op klotehoerenteringtievesfakefiles:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Ja, we gingen over van adsl op kabel en het kabelinternet is dus wel geïnstalleerd hier, maar dat was dus met een draad naar 1 pc, terwijl we dus draadloos naar 2 pc's moesten hebben. Naja het heeft heel wat uurtjes gekost, kutpc'squote:
Dan is 'ie wel héél erg domquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Over KaZaa, hij wist nog minder dan ik
Jaquote:
quote:
Ik heb ook zo'n moederquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaomdat mn moeder telemarketeers geloofd
Ja, alleen op computergebied jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, op computergebied dan he?
Hoewel ik de laatste weken dagelijks iets nieuws leer over die krengen![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n moederWij zijn van Tele2 naar KPN gegaan omdat dat goedkoper zou zijn
Maar voor ons was het wel een vooruitgang dus
En nu zonder die stomme smileyquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, alleen op computergebied ja [afbeelding]
Okquote:
dus er zijn nog steeds mensen die KazAa gebruiken ?quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Over KaZaa, hij wist nog minder dan ik
I guess, ik gebruik het niet meerquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:40 schreef Timmai het volgende:
[..]
dus er zijn nog steeds mensen die KazAa gebruiken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |