Help yourself Sugarquote:Op woensdag 20 april 2005 08:23 schreef Sugar het volgende:
Wat is dat lijstje kort trouwens, zeg! Méér zwangeren graag.
Ik heb het ookquote:Op woensdag 20 april 2005 13:42 schreef BabyLover het volgende:
Mel, veel succes de komende dag(en). Laat Mellybelly maar komen![]()
Snake, Lewis en Roxie ook veel succes met de laatste loodjes. Snake, hopelijk mag je gewoon thuis bevallen! Zo klein lijkt je baby mij inderdaad ook niet.
Ik heb even een vraagje:
Ik heb voordat ik zwanger was altijd 's nachts al een beetje last gehad van tintelende en gevoelloze vingers, omdat ik er veel op mijn armen lig als ik slaap (ik denk dat dit de reden is, maar ben er nooit voor naar de dokter geweest ofzo) maar nu ik zwanger ben is dit veel erger geworden. Ik word 's nachts regelmatig wakker met compleet gevoelloze handen en vingers. Ik kan ze wel bewegen en het gaat ook wel weg als ik m'n arm en hand een tijdje in een andere positie leg, maar ik vind het toch niet gezond
![]()
Zijn er meer mensen die hier last van hebben (gehad)? Of moet ik hier echt ff mee langs de VK of de dokter?
Alvast bedankt![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
Echt? Ok... Hmmm, ik dacht echt dat alle navels plopten...
Nou... beter nog eventjes wachten maar. We hebben pas net 4 maandjes verkeringquote:
4 maanden al weerquote:Op woensdag 20 april 2005 16:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... beter nog eventjes wachten maar. We hebben pas net 4 maandjes verkeringen wonen net 6 weken samen... Maar ik zal tzt wel melden of ik een geplopte navel heb of niet!
Ik vind het eigenlijk wel tijd voor een mini-BEquote:Op woensdag 20 april 2005 16:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Uhuh. Maar hij mag van mij wel wat harder gaan nog.
*fluistert: ik ookquote:Op woensdag 20 april 2005 16:27 schreef Beaker het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel tijd voor een mini-BE![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |