En als ze hem vragen waarin hij rijdt, antwoorden met “een roze”. :’)quote:![]()
'Lief die kleurtjes' roepen terwijl hij zijn auto weer eens overspuit en zijn bumber of spoiler verwisseld voor een betere wegligging in het 32e rondje :’)
Het zit je dwars he?quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja briljant he,.......... Noot![]()
Maar als jij nog 1 keer poepie zegt breek ik je rug in tweeen klootzak. Doe eens normaal manWaar is Bastard toch.... laat dat gaye toch aan de profs over !!
Gijs......... jij hyped Forza meer dan ik ooit alle games bij elkaarquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Word de hypehoer nu het hypen beu ?
Ik ik ik.......*O*quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:55 schreef Quinny het volgende:
Wie gaat er 7 mei mee kijken naar de 3 musketiers en vind het leuk om daarna mee een hapje te gaan eten?
Psst... Noot is van mijquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:58 schreef Chocobo het volgende:
Heerlijk om lekker even uit eten te gaan... Wie wilt er mee.... goed plan quin
quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs......... jij hyped Forza meer dan ik ooit alle games bij elkaar![]()
Maar nee,... ben het niet zat. Ga het spel kopen als jullie zo door gaan. Race ik wat mee
Misschien nog gezellig ook.
Als je het niet erg vindt om in de kou te zitten wil ik wel mee.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:55 schreef Quinny het volgende:
Wie gaat er 7 mei mee kijken naar de 3 musketiers en vind het leuk om daarna mee een hapje te gaan eten?
PGR2 deja-vu gevoel heeft.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:56 schreef Chocobo het volgende:
Gijs......... jij hyped Forza meer dan ik ooit alle games bij elkaar![]()
Maar nee,... ben het niet zat. Ga het spel kopen als jullie zo door gaan. Race ik wat mee
Misschien nog gezellig ook.
Jij mag naast de openhaard zitten, misschien ontdooi je dan nog eens een keerquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt om in de kou te zitten wil ik wel mee.
Oh dan ik ik wel een leuke olillytas kopenquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:03 schreef Chocobo het volgende:
Geachte ******,
Hierbij ontvangt u een bevestiging van de door u geplaatste bestelling, met een uniek factuurnummer en informatie over de volgende stappen.
Forza Motorsport (Limited Edition) xbox ¤ 53,00 Totaalprijs:¤ 53,00
Standaard verzending
Uw factuurnummer is: 0586578
Ja leuk......... wat is datquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oh dan ik ik wel een leuke olillytas kopen
Vertel me anders de hele avond zielige verhalen uit Hart en Actie.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:02 schreef Quinny het volgende:
Jij mag naast de openhaard zitten, misschien ontdooi je dan nog eens een keer
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiightquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:03 schreef Chocobo het volgende:
Geachte ******,
Hierbij ontvangt u een bevestiging van de door u geplaatste bestelling, met een uniek factuurnummer en informatie over de volgende stappen.
Standaard verzending
7 mei gaan we hem halen okequote:Op dinsdag 19 april 2005 13:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oh dan ik ik wel een leuke olillytas kopen
Volgens mij hebben we een opvolger gevonden voor Brown’s slechtste photoshop ooittmquote:
Hart en Actiequote:Op dinsdag 19 april 2005 13:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vertel me anders de hele avond zielige verhalen uit Hart en Actie.
Kun je nagaan hoevaak ik het al heb bekeken.quote:
Dan heb je die van Surfer nog niet gezien.... ooooeeei wat slechtquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we een opvolger gevonden voor Brown’s slechtste photoshop ooittm
If you can't beat them........... join them !quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight![]()
![]()
![]()
Ben je weg van je MSN schatjequote:
Welke?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:08 schreef Chocobo het volgende:
Dan heb je die van Surfer nog niet gezien.... ooooeeei wat slecht
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
7 mei, ik ben erbij!
(onder voorbehoud uiteraard, maar ik denk het wel)
Ben jij dat in dat witte shirt met spijkerbroek?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:10 schreef Chocobo het volgende:
Rara wat doen deze corky mongolen![]()
[afbeelding]
Mooi!!quote:
Flauw.............quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ben jij dat in dat witte shirt met spijkerbroek?
Je shops gijs........ thuisquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mooi!!
Het zijn niet eens shops... het zijn paints
?quote:
Paintquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mooi!!
Het zijn niet eens shops... het zijn paints
Ik wil je knuffelen dus je moet komenquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
7 mei, ik ben erbij!
is er toch nog hoop voor Surferquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Flauw.............Maar was het maar zo'n feest..... die man is rijk
Ze hebben de soundtrack van Jade Empire gedaan en die gaat prijzen verdienen
Kunnen we onder de tafel pictochattenquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
7 mei, ik ben erbij!
Ik denk niet dat ik daar tijd voor heb Strol:quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kunnen we onder de tafel pictochatten![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik wil je knuffelen dus je moet komen
Whehehehe...quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PaintEnige waar ik photoshop voor gebruik is grote screens verkleinen en ze opslaan in gif formaat
Jaquote:
Jumpen gijs.......jumpenquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:24 schreef Magneet het volgende:
welke voorstelling is dat van de 3 musketiers? ik neem aan dat het een musical is maar het is niet die laatste grote want die is al een tijd geleden opgehouden
Serieus reageren ookquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:24 schreef Magneet het volgende:
welke voorstelling is dat van de 3 musketiers? ik neem aan dat het een musical is maar het is niet die laatste grote want die is al een tijd geleden opgehouden
Nee EI .... onze sprong...quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:24 schreef Magneet het volgende:
Oh oh... hij gaat mee hypenquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:27 schreef Chocobo het volgende:
Ik zit op de officiele site.... die popup is mooihttp://www.xbox.com/en-us/forza/default.htm# click op official site !
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:24 schreef Magneet het volgende:
Ik denk dat ik nog bezig ben met Jade Empire, mocht die dan klaar zijn ga ik voor Disgaeaquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh oh... hij gaat mee hypen
Toch cool hoor... allemaal Forza!!
Kan ik lekker Metal Gear 1 en 2 spelen in die tijd
Ik ookquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:28 schreef O-Ren het volgende:
[afbeelding]
Sorry heb alleen maar een foto waar Surfer en Cho op staan![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:03 schreef Chocobo het volgende:
Geachte ******,
Standaard verzending
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:28 schreef O-Ren het volgende:
[afbeelding]
Sorry heb alleen maar een foto waar Surfer en Cho op staan![]()
en ook nog de LEquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:32 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
![]()
Je bent verder dan mij al.. ik heb niks gepreordered... de HOERRRRRRRR!!!!!
Ow god, hij is om.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:27 schreef Chocobo het volgende:
Ik zit op de officiele site.... die popup is mooihttp://www.xbox.com/en-us/forza/default.htm# click op official site !
Neequote:Op dinsdag 19 april 2005 13:29 schreef silver-surfer het volgende:
Zo zondequote:
Gijs, je gaat het zo NIET naar je zin hebben in dat spel hequote:
quote:
Gauw om ookquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow god, hij is om.Jij hebt ook geen ruggegraat wa? Gijs, DENK NA! Een racegame, rondjes rijden!
![]()
![]()
Had je trouwens je abo op Xbox Live niet opgezegd?
Ik zie jou nog wel Forza spelen trouwensquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oh oh... hij gaat mee hypen
Kan ik lekker Metal Gear 1 en 2 spelen in die tijd
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whehehehe...
Ben thuis een beetje aan het oefenen... maar nee.. goed is het nog niet
Check die banenquote:
Geen idee.... het zit wel eens op Browns eelthanden maar verder ken ik het niet !quote:
neee gijs... ik ben totaaal geen racer... ben dat na 2 dagen al weer zat joh...quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie jou nog wel Forza spelen trouwens
Wederom, PGR2 deja-vu gevoel. En die heb je een tijdje later weer verkocht.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:35 schreef Chocobo het volgende:
Gauw om ookGijs ik wil gewoon weten waar ik over praat. Al die mensen die al die uren daarin zetten. Er moet wat zijn wat het leuk maakt. Geen idee wat, en ik heb er 50 euro voor over om daar eens en voor altijd achter te komen.
En het is gezellig.... bijna iedereen heeft dit spel !
Whahahahahhahaquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs, je gaat het zo NIET naar je zin hebben in dat spel he
Brown zie je niet online, Struik en ik rijden weg, zie je niet meer, en jij rijdt in de achterhoede met Magneet en als je geluk hebt zie je de staart van Kepler nog
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee.... het zit wel eens op Browns eelthanden maar verder ken ik het niet !
Iets dat Brown moet plukken? En dan bedoel ik niet zijn navelpluis.quote:
quote:Conker: Live & Reloaded is an utterly foul game. There's an unending stream of curse words from Conker and those he meets, though all of these are bleeped. Originally Microsoft had called the remade game, Conker: Live & Uncut, but wisely changed the name because this is not in any way an uncensored version of Bad Fur Day. In fact, the N64 version actually had some un-bleeped swearing. Sure, the F-bomb was always censored, but every now and then a s--- would get through, which made things even funnier. Here, Microsoft has upped the bleeps as almost nothing makes it through safely, not ever "twat," which I didn't even know was considered a curse word by even the most modest of people.
Tyfus Rarequote:Conker's Bad Fur Day on the N64 was a pretty challenging game. All told, it took me close to 20 hours to beat the first time through. But on Xbox? Seven hours even. Granted, I knew pretty much everything I had to do, but the Xbox version of Bad Fur Day is far easier than the N64 original
Daar gaat het me voornamelijk om,.... en als ik moet racen... dan maar racen... misschien vind ik het nog wel cool ookquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als zou het wel gezellig zijn om met z'n allen weer te gamen.Ow kut, daar begin ik ook al.
![]()
Ik zie er een nieuwe trui inquote:
Dat kutten, en ouwehoeren altijd van ons jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Whahahahahhaha![]()
![]()
![]()
![]()
true, so true
Maar dat ouwehoeren en lachen tijdens het rijden, die gezelligheid![]()
![]()
Omdat het heerst!quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tyfus RareZe kunnen niet eens een remake fatsoenlijk maken
Cho, vertel me eens waarom ik Conker wel nog moet halen, en niet alleen vanwege de mooiere graphics...
Die zeven is een spelfout.... dat moet 17 zijn... stond op hun forum. En pieps ? Heb geen een scheldwoord in de N64 gehoord.... voor zover ik weet is alles identiek.... ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Tyfus RareZe kunnen niet eens een remake fatsoenlijk maken
Cho, vertel me eens waarom ik Conker wel nog moet halen, en niet alleen vanwege de mooiere graphics...
edit:.... en vanwege de briljante gameplay... dit niet gamen is een schande !!
Jadequote:Op dinsdag 19 april 2005 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog bezig ben met Jade Empire, mocht die dan klaar zijn ga ik voor Disgaea
Vergis je niet.. dit is HET beste spel voor de racer op het moment.. een natte droom zeg maar.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Daar gaat het me voornamelijk om,.... en als ik moet racen... dan maar racen... misschien vind ik het nog wel cool ookForza trekt me iig meer dan PGR
Dat mis ik wel aan RS3...dat heerlijke ouwehoeren altijd van ons.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:43 schreef Bastard het volgende:
Dat kutten, en ouwehoeren altijd van ons ja
Omdat jij de game niet gespeeld hebtquote:
Ok... Maar als het tegenvalt ga ik naar Engeland om die bloody retards te schoppen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die zeven is een spelfout.... dat moet 17 zijn... stond op hun forum. En pieps ? Heb geen een scheldwoord in de N64 gehoord.... voor zover ik weet is alles identiek.... ik kan niet wachten![]()
Welles, op de N64.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat jij de game niet gespeeld hebt
Gijs ik zal die kruistocht leidenquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ok... Maar als het tegenvalt ga ik naar Engeland om die bloody retards te schoppen.![]()
Wat is er eigenlijk anders aan Forza vergeleken met PGR2?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:45 schreef Bastard het volgende:
Dus even kijken... Brown, magneet, kepler, struik, choco, zeus, car,.. allemaal in Forza
He lekker.
Zelda,............. platformer...............quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vergis je niet.. dit is HET beste spel voor de racer op het moment.. een natte droom zeg maar.
Maar ja.. dat was zelda ook voor de platformer, en die ik trok ik dan weer niet.
Ik haat ze al vanwege het eeuwige uitstel van MIJN Xbox game Kameoquote:
Daar gaat ie.... voel je wat breken... dat is je trots en je rugquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk anders aan Forza vergeleken met PGR2?
Hoeveel had M$ ook alweer voor Rare betaald? Volgens mij lacht Nintendo nog steeds.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik haat ze al vanwege het eeuwige uitstel van MIJN Xbox game KameoIk ben WOEST
Banjo ...... zet je geld op Banjo......quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik haat ze al vanwege het eeuwige uitstel van MIJN Xbox game KameoIk ben WOEST
Gran Turismo vond ik op zich altijd wel leuk, centjes verdienen op je nieuwe auto's en accessoires te kopen. En ik mis gamen met de Gijsjes.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:49 schreef Chocobo het volgende:
Daar gaat ie.... voel je wat breken... dat is je trots en je rug![]()
Net als ik
Lees er maar wat over gijs.... en check dat masterbit filmpje.... daar brak ik door dit weekend.... zo gaaf... veel meer richting GT4 dan PGR,.............. denk voor ons cooler !
Denk dat je nooit meer van het eiland afkomtquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ok... Maar als het tegenvalt ga ik naar Engeland om die bloody retards te schoppen.![]()
Die zal niet meer op de Xbox uitkomen denk ikquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Banjo ...... zet je geld op Banjo......![]()
Hahahaha!quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Denk dat je nooit meer van het eiland afkomt
Inderdaad, dat is toch de studio van de "vaders" van Final Fantasy?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeker als Mistwalker leuke dingen gaat laten zien.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is toch de studio van de "vaders" van Final Fantasy?
aaaaaaaaah misschien dat ik dan wel kom, Miranda weet ik no nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:26 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Jumpen gijs.......jumpen
van de Dikke, de Bolle en de Dunne![]()
Dat kan niet Gijsquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:02 schreef Strolie75 het volgende:
ik moet zeggen dat de nieuwe XBox me het meeste trekt. Ik wil het de volgende generatie eigenlijk bij één, maximaal twee consoles houden.
Nou als je GT leuk vond..dan zul je nu veel raakpunten zien. Echter, dit is beter dan GT4 ook neem alleen de AI al..quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gran Turismo vond ik op zich altijd wel leuk, centjes verdienen op je nieuwe auto's en accessoires te kopen. En ik mis gamen met de Gijsjes.WoW was het toch niet helemaal, zo zonder spraak.
Mijn ruggegraat, wat doe je.
Nog een voordeel.... Heb er wel zin inquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:06 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, nog een voordeel. Met Forza kun je ook weer met Twi en Gamedemmon spelen!
Dat zijn er dan al 2 en geloof me.... ook die derde komt !quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:02 schreef Strolie75 het volgende:
ik moet zeggen dat de nieuwe XBox me het meeste trekt. Ik wil het de volgende generatie eigenlijk bij één, maximaal twee consoles houden.
Ik heb de masterbit bekeken... was zwaar onder de indruk !!quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou als je GT leuk vond..dan zul je nu veel raakpunten zien. Echter, dit is beter dan GT4 ook neem alleen de AI al..
Als je de AI van GT hebt, die rijden in een treintje min of meer achter elkaar aan. Forza kent een lerende AI, die gaan rijden op de manier waarop jij rijdt. Rij jij agressief, beuken ze jou ook uit de bocht op een verkeerd moment. Bijvoorbeeld.. je kan ook de computer laten zien hoe jij rijd, ervolgens een baan uitkiezen en de computer voor jou laten rijden. Gaat het ergens over?
Tis ook kopen van onderdelen, tunen er mee, bestickeren op allerlei manier, tekst er op zetten. Auto verkopen of kopen online met je friends, schademodel op 3 manieren, 1 niet, 2 beetje ook geen performance probleem, 3 full damage. Na de race onderdelen vervangen om er weer tegenaan te kunnen.
Gfx... gijs.. kijk die masterbit movie op IGN nou es.
Ben nog lang niet klaar met mn betoog.. maar zou zeggen, kijk nou maar es naar het spel.
Dat heb ik ook. Halo viel tegen eigenlijk, Timesplitters is eigenlijk te rustig. Maar ik ga niet racen om gezeliig online te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:08 schreef Chocobo het volgende:
werkelijk iedereen is online, etc. etc. Ik mis het een beetje....
Nintendo moet toch wel met erg mooie games komen wil ik de Revolution kopen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat kan niet Gijs
De Nintendo heeft Nintendo
De PS heeft Square-Enix
De Xbox heeft Rare en Mistwalker en Tecmo en BioWare
Ja ik dus wel........... zal wel de laatste game op Xbox waarbij dit kan... ik wil het niet missen !!quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Halo viel tegen eigenlijk, Timesplitters is eigenlijk te rustig. Maar ik ga niet racen om gezeliig online te kunnen zijn.
1400 leaderboards.. dat ELO systeem moet gigantisch zijnquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nog een voordeel.... Heb er wel zin in
*Wagens verdienen, rijbewijs halen, banen verdienen, respect krijgen, rijden, lachen en botsen, het machtige ELO
, Brown uitlachen,....... werkelijk iedereen is online, etc. etc. Ik mis het een beetje....
Let jij maar eens op ventje.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nintendo moet toch wel met erg mooie games komen wil ik de Revolution kopen.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:13 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga straks IGN even checken. Misschien kan ik nog wat games bij de FRS inruilen…aaaaaaaarghhhh… stelletje HOEREN! Nu ben ik ook bijna om!![]()
![]()
Je bent al om... je weet het echter nog niet....quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:13 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga straks IGN even checken. Misschien kan ik nog wat games bij de FRS inruilen…aaaaaaaarghhhh… stelletje HOEREN! Nu ben ik ook bijna om!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je bent al om... je weet het echter nog niet....down die masterbit
![]()
Moet je mij nou zien.....Ik ben echt een elo hoer
Lijkt me wel heerlijk om die neger een katoenveld in de beuken. B. zien we waarschijnlijk toch alleen maar bij de start, kunnen we hem wel onderweg dissen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:15 schreef Chocobo het volgende:
Je bent al om... je weet het echter nog niet....down die masterbit
![]()
Moet je mij nou zien.....Ik ben echt een elo hoer
Lach maar, zo zien jouw kinderen er straks uit.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:23 schreef O-Ren het volgende:
[afbeelding]
deze is wel een beetje zielig voor Daan.
Whahahahaah sorry ik kon deze nog niet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:21 schreef O-Ren het volgende:
[afbeelding]
Lief he......![]()
Maar ik zat even te lezen op de "been there done that"site........![]()
Jullie moeten hem even bij werken heren![]()
![]()
Hallo ze krijgen toch zeker ook iets van mij mee..........quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lach maar, zo zien jouw kinderen er straks uit.
Hahahahahhaaquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:23 schreef O-Ren het volgende:
[afbeelding]
deze is wel een beetje zielig voor Daan.
Whahahahaah sorry ik kon deze nog niet![]()
![]()
WHAHAHAHAHHAAquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, harder sucken in racen dan mij kan niet en toch doe ik hetquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:25 schreef silver-surfer het volgende:
Prachtig filmpje hoor van Forza!!! Prachtige racegame...
Maar nee... ik ben echt geen racer... ik kan het ook niet.... dus niks voor mij,...
Ik kom wel een keer kijken bij iemand!!
whahahaha,... verhoudingen zuigen maar deze is leukquote:
Ik hoop het wel hoor...quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:25 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Hallo ze krijgen toch zeker ook iets van mij mee..........![]()
Het wordt toch niet een Brown kloon. Anders wil ik niet hoor![]()
WHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Magneet rijd ook altijd voor de lol meequote:Op dinsdag 19 april 2005 14:24 schreef Chocobo het volgende:
Teeering,....... zag net het schademodel in aktie.... lak ging eraf... Mooi hoorBen erg benieuwd.... zal er wel geen kont van bakken maar ik wil graag met iedereen online
OOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGquote:
Ja vond hem echt droog......... maar je hebt gelijk...... jou genen overheersen schatquote:
We gaan het zien Gijs..... lachen zo met die Gijsjes en Nexiums !!quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Magneet rijd ook altijd voor de lol mee
Ah wie weet jij vind jij ook die click van verslaving.. als je eenmaal verslaafd bent kan je niet anders meer. Je moet beter.
anders ga je ff strijken ofzoquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Surfer, als iedereen Forza speelt, zullen wij dan samen ook iets leuks gaan doen?
Dat doen blanke genen altijd. Negers proberen dit te compenseren door zoveel mogelijk kinderen te maken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:31 schreef Chocobo het volgende:
Ja vond hem echt droog......... maar je hebt gelijk...... jou genen overheersen schat
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Surfer, als iedereen Forza speelt, zullen wij dan samen ook iets leuks gaan doen?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat doen blanke genen altijd. Negers proberen dit te compenseren door zoveel mogelijk kinderen te maken.
*bijna om is*quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:32 schreef Chocobo het volgende:
We gaan het zien Gijs..... lachen zo met die Gijsjes en Nexiums !!
7 mei samen in de duinen wat ariërs maken?quote:
Wahahahahahahahahahaquote:
Niet doen Gijs, als jij bezig gaat in de duinen overstroomt de hele randstad...quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
7 mei samen in de duinen wat ariërs maken?mag Brown van boven toekijken.
![]()
Ik ben met deel 1 van de uitgebreidde preview bezig... praat hoor !! Gave menu's, damage models, bijna alles is te configureren,... start regio's, geld etc etc.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*bijna om is*
*Cho haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat*![]()
Jezusquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:40 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding]nu zal ik maar weer ophouden...
Vanavond even bekijken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben met deel 1 van de uitgebreidde preview bezig... praat hoor !! Gave menu's, damage models, bijna alles is te configureren,... start regio's, geld etc etc.
http://xbox.ign.com/articles/581/581317p1.html (3 page)
Hier is deel 2 en 3 als je verder wilt maar ik raad je aan dit even te lezenEcht gave info !
Preview part 2 (1 page)
http://xbox.ign.com/articles/582/582014p1.html
Preview part 3 (2 page)
http://xbox.ign.com/articles/583/583641p1.html
[afbeelding]
Dat hypen ineensquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben met deel 1 van de uitgebreidde preview bezig... praat hoor !! Gave menu's, damage models, bijna alles is te configureren,... start regio's, geld etc etc.
Hier is deel 2 en 3 als je verder wilt maar ik raad je aan dit even te lezenEcht gave info !
Preview part 2 (1 page)
Preview part 3 (2 page)
[afbeelding]
Toepasselijk plaatje voor je.quote:
Gespeeld op een xbox met instelling van 3:4 .. er zijn betere plaatjesquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Preview part 2 (1 page)
Preview part 3 (2 page)
[afbeelding]
Een echte hype hoer hequote:
okidokiquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jezus![]()
Mail ze allemaal even naar mijn huis... ze komen op de site
Met een tekst als "moslimkiller" moeten we wel achteruit gaan rijden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:45 schreef Bastard het volgende:
Maar zie je ons gaan Gijs.. die mini's, tekst er op met "Pimpcar" "moslimkiller" en als een dwaas gassen
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een echte hype hoer heBen er trots op
Ja daar heb ik zin in... Moslimkiller ooooookquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gespeeld op een xbox met instelling van 3:4 .. er zijn betere plaatjes
Maar zie je ons gaan Gijs.. die mini's, tekst er op met "Pimpcar" "moslimkiller" en als een dwaas gassen
Die heb ik weggeven... gesealed en welquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:47 schreef Strolie75 het volgende:
Ruil ik wel Burnout 3 in bij de FRS, ben ik toch een beetje op uitgekeken.
nootjequote:Op dinsdag 19 april 2005 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toepasselijk plaatje voor je.
Een mini
Veel schade
8e van de 8
Haalt m ookquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met een tekst als "moslimkiller" moeten we wel achteruit gaan rijden.
Ik haal hem ook, gewoon voor de fun en gezelligheid. Misschien "klikt" het wel. Ruil ik wel Burnout 3 in bij de FRS, ben ik toch een beetje op uitgekeken.
Die heb ik best veel gespeeld, OutRun 2 ook. Arcade-racers vind ik wel tof.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:49 schreef silver-surfer het volgende:
Die heb ik weggeven... gesealed en wel
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
En dát was nou juist een toffe racer... Hell, beste racer met echte auto's ooit! Ook veel te weinig aandacht gekregen op live...quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
EAquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ook veel te weinig aandacht gekregen op live...
Ja man... dat had ik toch al gezegd....quote:
Inderdaad, je kan gewoon wanken op de gfx, terwijl de xbox rijdt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:50 schreef Chocobo het volgende:
Dit kon ik niet........ briljant bedacht... dus ik kan een bakkie doen terwijl de computer voor mij rijd ?
Kan dat ook online?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:56 schreef Bastard het volgende:
Inderdaad, je kan gewoon wanken op de gfx, terwijl de xbox rijdt.
Hele diepe menu's,... heel veel configs en opties...... klinkt goed hoor Gijsquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan gewoon wanken op de gfx, terwijl de xbox rijdt.
Tja... ik ben echt geen racer... kan er niks aan doen... ik vind veel games leuk.. maar racen ben ik snel zat....quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dát was nou juist een toffe racer... Hell, beste racer met echte auto's ooit! Ook veel te weinig aandacht gekregen op live...
Ik ben erg gevoelig voor Sjo zijn hypen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:58 schreef -Struikrover- het volgende:
Ineens ook, B. en ik hypen dit al 4 maandenAlleen nu doet Sjo mee
Gijs hele spel is gewoonweg af, tot in de puntjes.. Tis van Microsoft zelf, ook maker van oa het succesverhaal PGR2.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hele diepe menu's,... heel veel configs en opties...... klinkt goed hoor Gijs
Gijs, daar zit nu juist geen 1 echte auto inquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dát was nou juist een toffe racer... Hell, beste racer met echte auto's ooit! Ook veel te weinig aandacht gekregen op live...
ooquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Als ik hem zou halen zou het voor de gezelligheid zijn!!
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kan dat ook online?Kan ik me concentreren op het ouwehoeren.
Wel leuk om te lezen dat er ook een uitgebreide single player game inzit.
Je begint te breken.... duurt niet lang meerquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Als ik hem zou halen zou het voor de gezelligheid zijn!!
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben erg gevoelig voor Sjo zijn hypen.![]()
Jouw posts lees ik meestal niet.
Jij niet begrijp? Ik Mario Kart en F-Zero vergelijk. Niet echt auto in Mario Kart.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, daar zit nu juist geen 1 echte auto in![]()
![]()
Mopje:quote:
Nee dat wordt lastig... ... daar moet je echt je best voor doen pik...quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je begint te breken.... duurt niet lang meer
oh okquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja man... dat had ik toch al gezegd....
Baard he...quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mopje:
Bij de Gynaecoloog
Een vrouw ligt in het ziekenhuis bij de gynaecoloog in de bekende houding
als er een man in een witte jas binnenkomt en eens goedkeurend tussen haar
benen kijkt , even later nog één en nog één. Als zij aan de vierde vraagt
wanneer ze nu eindelijk behandeld gaat worden zegt deze :"Geen flauw idee ;
wij zijn de gang aan het schilderen.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:05 schreef Chocobo het volgende:
Bij de Gynaecoloog
Een vrouw ligt in het ziekenhuis bij de gynaecoloog in de bekende houding
als er een man in een witte jas binnenkomt en eens goedkeurend tussen haar
benen kijkt , even later nog één en nog één. Als zij aan de vierde vraagt
wanneer ze nu eindelijk behandeld gaat worden zegt deze :"Geen flauw idee ;
wij zijn de gang aan het schilderen.
Nee?quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Baard he...
Aniwaus.. had je die van de tandarts al gehoord?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:28 schreef -Struikrover- het volgende:
You sick, sick fuckquote:
quote:
dat is mijn plek jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:35 schreef kepler het volgende:
iedereen ook Forza opeens kopen![]()
word ik tenminste geen laatste
Gefeliciteerd gozer!quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:55 schreef silver-surfer het volgende:
En een nieuwe paus!!
http://www.telegraaf.nl/b(...)WE_PAUS_GEKOZEN.html
idd meet een beetje geluk kan ie 10 jaar mee en dan kunnen ze die pruis weer een loden kleed aandoenquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:04 schreef QueenR het volgende:
[afbeelding] hopelijk ook al een opvolger in gedachte... deze is van 1927 dus zal het ook wel niet zolang meer trekken.....
mijn soepje van je gezien magneet:quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:05 schreef Magneet het volgende:
[..]
idd meet een beetje geluk kan ie 10 jaar mee en dan kunnen ze die pruis weer een loden kleed aandoen
Jaaaaaaa, en een Duitserquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:55 schreef silver-surfer het volgende:
En een nieuwe paus!!
http://www.telegraaf.nl/b(...)WE_PAUS_GEKOZEN.html
Het is trouwens wel eventjes wennen, een paus die beweegt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:12 schreef Quinny het volgende:
Daar zijn ze trouwens dan wel snel uit, wie de paus moest worden.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is trouwens wel eventjes wennen, een paus die beweegt.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is trouwens wel eventjes wennen, een paus die beweegt.
Ik trek de serie ook niet......... is voor goed gelovigenquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:55 schreef Strolie75 het volgende:
CSI: Miami...ik haak weer af...
Een database waar ze in 5 sec. het gebouw kunnen vinden dat hoort bij een bepaalde afmeting ruit. Riiiiiiiiiiiiiiiiight
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:34 schreef Chocobo het volgende:
Gijsje,...... hou je me gezelschap straks achterin de race met Forza![]()
Ik toeter wel even als ik je een rondje dubbelquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik trek de serie ook niet......... is voor goed gelovigen
Gijsje,...... hou je me gezelschap straks achterin de race met Forza![]()
Mogen we je dan aanraken, patsertje?quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:56 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik toeter wel even als ik je een rondje dubbel
ik vind het ook een kut-serie, er klopt zoveeeeeeeel nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:55 schreef Strolie75 het volgende:
CSI: Miami...ik haak weer af...
Een database waar ze in 5 sec. het gebouw kunnen vinden dat hoort bij een bepaalde afmeting ruit. Riiiiiiiiiiiiiiiiight
Dat vrolijke...heb je weer Forza on your mind?quote:
Jaquote:Op woensdag 20 april 2005 06:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat vrolijke...heb je weer Forza on your mind?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
quote:Op woensdag 20 april 2005 07:29 schreef Bastard het volgende:
Reserveonderdelen voor een Varken?WHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zooo hard om gelachen om deze
Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
quote:Op woensdag 20 april 2005 07:30 schreef Strolie75 het volgende:
Sociale Zekerheid mopje
Een gynaecoloog wordt werkloos en komt bij het CWI terecht. De adviseur werk en inkomen probeert een nieuwe baan voor hem te vinden maar het wil maar niet lukken. De gynaecoloog wil graag weer aan de slag en is ook bereid ander soort werk aan te nemen. Nu heeft de adviseur werk en inkomen een kennis met een schildersbedrijf die zit te springen om personeel. Deze is echter niet enthousiast om een onervaren kracht in dienst te nemen. Na wat overredingskracht is hij echter toch bereid de Gynaecoloog een kans te geven. Na een week belt de adviseur werk en inkomen zijn kennis op om te vragen hoe zijn nieuwe kracht bevalt. Deze geeft aan erg tevreden te zijn met gynaecoloog, nog nooit heeft hij zo'n goede kracht gehad. "Kan hij dan zo goed schilderen? vraagt de adviseur. "Nee"zeg de kennis, "maar eerst was het zo dat wanneer mensen niet thuis waren we opnieuw een afspraak moesten maken, wat veel gedoe met zich meebracht". "Maar als er nu mensen niet thuis zijn kan die gynaecoloog de hele tent toch schilderen, door de brievenbus!!!"
WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
quote:
__________________________________O____________________________________quote:
Gamespot heeft wel een goede review. Ik vind dat IGN de laatste tijd een beetje teveel hyped. God of War was ook zeker het hoge cijfer niet waard.quote:Op woensdag 20 april 2005 08:44 schreef Bastard het volgende:
Jade Empire lijkt me ook gaaf hoor.. is er al ergens een goeie review te vinden?
quote:Op woensdag 20 april 2005 08:44 schreef Bastard het volgende:
Jade Empire lijkt me ook gaaf hoor.. is er al ergens een goeie review te vinden?
Toch moet ik hem hebben.... die actie zag er fantastisch uit!! Grafisch ookquote:Op woensdag 20 april 2005 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gamespot heeft wel een goede review. Ik vind dat IGN de laatste tijd een beetje teveel hyped. God of War was ook zeker het hoge cijfer niet waard.
Ow, het is zeker geen slecht spel Gijs, en het geld ook waard. Alleen vind ik het geen 9.8 waard. Eerder een 8. Het ziet er allemaal geweldig uit, de setting is cool en er gebeurt erg veel op de achtergrond. Toch is het spel wat lineair. Vechten is op zich leuk, maar net als bij Mark of Kri is het niet meer als continu blocken en wachten op een opening. Welke combo je gebruikt maakt eigenlijk niet zoveel uit, zolang je de vijand maar raakt. Ik ben gewoon verwend door Ninja Gaiden denk ik. En dat niveau haalt God of War gewoon niet. Maar het poept weer wel op Devil May Cry.quote:Op woensdag 20 april 2005 08:52 schreef silver-surfer het volgende:
Toch moet ik hem hebben.... die actie zag er fantastisch uit!! Grafisch ook
En IGN heeft mij nog nooit een verkeerde indruk van een game gegeven..
Die lijstjes van jou..quote:Op woensdag 20 april 2005 08:51 schreef Chocobo het volgende:
Lijstje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |