En als ze hem vragen waarin hij rijdt, antwoorden met “een roze”. :’)quote:![]()
'Lief die kleurtjes' roepen terwijl hij zijn auto weer eens overspuit en zijn bumber of spoiler verwisseld voor een betere wegligging in het 32e rondje :’)
Het zit je dwars he?quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja briljant he,.......... Noot![]()
Maar als jij nog 1 keer poepie zegt breek ik je rug in tweeen klootzak. Doe eens normaal manWaar is Bastard toch.... laat dat gaye toch aan de profs over !!
Gijs......... jij hyped Forza meer dan ik ooit alle games bij elkaarquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Word de hypehoer nu het hypen beu ?
Ik ik ik.......*O*quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:55 schreef Quinny het volgende:
Wie gaat er 7 mei mee kijken naar de 3 musketiers en vind het leuk om daarna mee een hapje te gaan eten?
Psst... Noot is van mijquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:58 schreef Chocobo het volgende:
Heerlijk om lekker even uit eten te gaan... Wie wilt er mee.... goed plan quin
quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs......... jij hyped Forza meer dan ik ooit alle games bij elkaar![]()
Maar nee,... ben het niet zat. Ga het spel kopen als jullie zo door gaan. Race ik wat mee
Misschien nog gezellig ook.
Als je het niet erg vindt om in de kou te zitten wil ik wel mee.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:55 schreef Quinny het volgende:
Wie gaat er 7 mei mee kijken naar de 3 musketiers en vind het leuk om daarna mee een hapje te gaan eten?
PGR2 deja-vu gevoel heeft.quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:56 schreef Chocobo het volgende:
Gijs......... jij hyped Forza meer dan ik ooit alle games bij elkaar![]()
Maar nee,... ben het niet zat. Ga het spel kopen als jullie zo door gaan. Race ik wat mee
Misschien nog gezellig ook.
Jij mag naast de openhaard zitten, misschien ontdooi je dan nog eens een keerquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt om in de kou te zitten wil ik wel mee.
Oh dan ik ik wel een leuke olillytas kopenquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:03 schreef Chocobo het volgende:
Geachte ******,
Hierbij ontvangt u een bevestiging van de door u geplaatste bestelling, met een uniek factuurnummer en informatie over de volgende stappen.
Forza Motorsport (Limited Edition) xbox ¤ 53,00 Totaalprijs:¤ 53,00
Standaard verzending
Uw factuurnummer is: 0586578
Ja leuk......... wat is datquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oh dan ik ik wel een leuke olillytas kopen
Vertel me anders de hele avond zielige verhalen uit Hart en Actie.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:02 schreef Quinny het volgende:
Jij mag naast de openhaard zitten, misschien ontdooi je dan nog eens een keer
Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiightquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:03 schreef Chocobo het volgende:
Geachte ******,
Hierbij ontvangt u een bevestiging van de door u geplaatste bestelling, met een uniek factuurnummer en informatie over de volgende stappen.
Forza Motorsport (Limited Edition) xbox ¤ 53,00 Totaalprijs:¤ 53,00
Standaard verzending
Uw factuurnummer is: 0586578
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |