Hallo allemaal,
Enigzins aangewakkerd door het topic: 'branderig gevoel in vagina ' vraag ik me af of de volgende mensen dit misschien ook herkennen:
Vrijen gaat gewoon prima, m'n vriendin is nat genoeg en heeft verder geen pijn ofzo (wel ff kalm aan doen in het begin
![]()
). Alleen de klachten beginnen als ik in haar klaarkom, zonder condoom dus ja. Testen wezen uit dat het veilig is voor ons beide, dus dat is het probleem niet. Nog een keer vrijen of eigenlijk aanraken zelfs is niet fijn meer dan en we kunnen niet anders concluderen dat het echt door klaarkomen komt. Dokter deed er ook niet echt serieus om..
Kom ik niet in haar klaar is er weinig aan de hand en zou je nog wel een keertje kunnen, maar anders dus niet.
Schimmel is het niet, is ze wel eens voor behandeld, maar hebben we beide inmiddels geen last van. Ook vanalles geprobeerd, hangt ook niet samen met scheren, voeding (dachten we misschien een beetje door koffie) of verkeerd wassen.
Hoe kan dit nou? Kun je overgevoelig zijn voor sperma?
Even voor de duidelijkheid; Het advies ' gebruik dan een condoom of 'kwak het ergens anders' heb ik niets aan want daar gaat het niet om. Gewoon herkenbaarheid/ervaringen van andere mensen ?