abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:46:38 #1
56958 richie29
Help, ik ben klusser!
pi_26345348
Hallo allemaal,

Enigzins aangewakkerd door het topic: 'branderig gevoel in vagina ' vraag ik me af of de volgende mensen dit misschien ook herkennen:

Vrijen gaat gewoon prima, m'n vriendin is nat genoeg en heeft verder geen pijn ofzo (wel ff kalm aan doen in het begin ). Alleen de klachten beginnen als ik in haar klaarkom, zonder condoom dus ja. Testen wezen uit dat het veilig is voor ons beide, dus dat is het probleem niet. Nog een keer vrijen of eigenlijk aanraken zelfs is niet fijn meer dan en we kunnen niet anders concluderen dat het echt door klaarkomen komt. Dokter deed er ook niet echt serieus om..
Kom ik niet in haar klaar is er weinig aan de hand en zou je nog wel een keertje kunnen, maar anders dus niet.
Schimmel is het niet, is ze wel eens voor behandeld, maar hebben we beide inmiddels geen last van. Ook vanalles geprobeerd, hangt ook niet samen met scheren, voeding (dachten we misschien een beetje door koffie) of verkeerd wassen.

Hoe kan dit nou? Kun je overgevoelig zijn voor sperma?

Even voor de duidelijkheid; Het advies ' gebruik dan een condoom of 'kwak het ergens anders' heb ik niets aan want daar gaat het niet om. Gewoon herkenbaarheid/ervaringen van andere mensen ?
pi_26345402
Blaasontsteking oid ?
pi_26345634
Kijk eens naar deze link: http://forums.obgyn.net/v(...)DHEID.0311/0923.html en kijk daarbij ook naar de gegeven antwoorden. Misschien hebben jullie er iets aan!

Welllicht is de optie Sensilube iets?
Hopenlijk levert dat iets voor jullie op!
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_26345662
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 12:46 schreef richie29 het volgende:

Hoe kan dit nou? Kun je overgevoelig zijn voor sperma?

Even voor de duidelijkheid; Het advies ' gebruik dan een condoom of 'kwak het ergens anders' heb ik niets aan want daar gaat het niet om. Gewoon herkenbaarheid/ervaringen van andere mensen ?
waarom niet? in ieder geval toch tijdelijk wel doen zou ik denken?
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
  dinsdag 19 april 2005 @ 12:59:46 #5
91245 Zeverzak
Ik zever teveel
pi_26345701
Man man... Nooit geen last van gehad.

Heb wel ooit een vriendinnetje gehad waar ik het nooit meer dan 2x achter elkaar mocht.
Deed ook veel te veel pijn. Is ze toen ook eens voor nagekeken en daar kwam zoals verwacht niets uit.

Misschien iets pschychisch? (damn hoe schreef ja dat ook alweer?)
(__/) This is Bunny,
(='.'=) Bunny Became a Hooker
(.Y.)
(")_(")
pi_26345774
sensilube is inderdaad wel een idee.. misschien dat jullie toch iets "schuren" en het sperma dan gaat irriteren..
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_26345851
Als we flink tekeer zijn gegaan klaagt mijn vriendin hier ook wel eens over
pi_26346237
Het kan zijn dat er, ondanks het gebrek aan pijn en de hoeveelheid vocht, een klein beetje frictie is in de vagina. Dit veroorzaakt kleine "schaafwondjes". Die hoef je niet te voelen tijdens de seks, en ze herstellen zich vrij snel, zodat een tweede keer ook geen probleem zou hoeven te zijn. Sperma brandt echter héél erg op open stukjes, dat kan een aantal uren aanhouden. (Mocht je het niet geloven, creëer een schaafwond bij jezelf en kwak er over heen. AUW!)

Ik heb er vaak last van (goh, waar niet van?). Echt veel kun je er niet aan doen. Ik merk voor mezelf dat het gebruik van glijmiddel, ondanks dat ik nat ben, wel helpt (wij gebruiken die van Christine LeDuc, Aqua Glide). Geeft een beschermend laagje ofzo. Ja, en de andere methode, als ik écht heel graag veel seks wil, is het óf eerst even pijpen en slikken (komt er minder uit als we daarna echt wippen), óf toch echt er uit halen als hij bijna komt en hem in mijn mond laten komen.
pi_26346278
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:19 schreef innovative het volgende:
Het kan zijn dat er, ondanks het gebrek aan pijn en de hoeveelheid vocht, een klein beetje frictie is in de vagina. Dit veroorzaakt kleine "schaafwondjes". Die hoef je niet te voelen tijdens de seks, en ze herstellen zich vrij snel, zodat een tweede keer ook geen probleem zou hoeven te zijn. Sperma brandt echter héél erg op open stukjes, dat kan een aantal uren aanhouden. (Mocht je het niet geloven, creëer een schaafwond bij jezelf en kwak er over heen. AUW!)

Ik heb er vaak last van (goh, waar niet van?). Echt veel kun je er niet aan doen. Ik merk voor mezelf dat het gebruik van glijmiddel, ondanks dat ik nat ben, wel helpt (wij gebruiken die van Christine LeDuc, Aqua Glide). Geeft een beschermend laagje ofzo. Ja, en de andere methode, als ik écht heel graag veel seks wil, is het óf eerst even pijpen en slikken (komt er minder uit als we daarna echt wippen), óf toch echt er uit halen als hij bijna komt en hem in mijn mond laten komen.
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:25:05 #10
56958 richie29
Help, ik ben klusser!
pi_26346379
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:19 schreef innovative het volgende:
Als je het niet erg vind ga ik dat niet proberen, want dat geloof ik zo ook wel . Maar bedankt voor je tip. ...zoiets had ik nog niet eerder gehoord eigenlijk en het klinkt erg aannemelijk. Moet eerlijk bekennen dat glijmiddel niet tot een van de geprobeerde opties zit, vooral omdat ik toch echt zou zweren dat het niet nodig zou zijn.

Iemand nog anderen ideeen / ervaringen behalve glijmiddel?
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:58:06 #11
56958 richie29
Help, ik ben klusser!
pi_26349020
Kan het trouwens ook niet te maken hebben met verschillen in zuurgraad zegmaar? Sperma is een redelijk basische (ofzo, naja tegenovergestelde van zuur) vloeistof en de vagina is van nature aan de zure kant.
Misschien dat sperma dan de balans zodanig uit balans brengt dat dat prikkelig wordt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')