Nee, zeg het nou eens hardop en denk goed na.quote:Op dinsdag 19 april 2005 03:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
Stretchercase
Is dat een ander woord voor luchtbed?
Laat maar.quote:Op dinsdag 19 april 2005 03:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ligbedzaak?
Ja, Xennia is een boek aan het schrijven. Eens denken Xeno, ik zou jou toch nooit links laten liggen, ik werk met verstandelijk gehandicapte en moeilijk opvoedbare jongeren en er is er eentje die altijd bijzonder bizarre uitspraken doet. Zo is ze ervan overtuigd dat mensen met blonde haren en blauwe ogen goed zijn en mensen met donkere haren slecht. Ze laat zich niks vertellen door de donkerharige groepsleiding, want die zijn duivels. Mij kijkt ze geregeld zwijmelend aan, waarop ze meestal iets zegt in de trant van: Zucht... ik wou dat ik jou was. Jij hebt blond haar en jij bent een goed mensquote:Op dinsdag 19 april 2005 03:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Geduld is een schione zaak, Xennia heeft het druk met andere zaken, ze komt zo wel, let maar op...
Whehehe, dit soort verhaaltjes bedoel ik inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2005 03:34 schreef Xennia het volgende:
Jij hebt blond haar en jij bent een goed mens
Waar heb je gewerkt dan?quote:Op dinsdag 19 april 2005 03:42 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Whehehe, dit soort verhaaltjes bedoel ik inderdaad.
In een ander leven ben ik groepsleider geweest bij een instituut voor moeilijke jongetjes en meisjes.
Ik mis het wel een beetje..![]()
(Dat lachen bedoel ik dan hè..)
Valkenheide.quote:Op dinsdag 19 april 2005 03:47 schreef Xennia het volgende:
Waar heb je gewerkt dan?
Jaha.quote:Op dinsdag 19 april 2005 03:47 schreef Xennia het volgende:
Datzelfde meisje liep laatst stormend de trap op, luid mopperend en vloekend. Ik toch maar even vragen wat er was, bleek ze ruzie te hebben gehad met een medebewoonster. En nu was ze boos. En als ze boos is dan moet ze altijd aan haar blote benen denken. En ze vindt haar eigen blote benen walgelijk dus ze ging zich nou maar even terugtrekken (?)
Ja, Maarsbergen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 03:53 schreef Xennia het volgende:
Hmm komt me bekend voor. Zit dat in Utrecht?
Ze hebben geen vacatures, jammerquote:Op dinsdag 19 april 2005 03:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja, Maarsbergen.
http://www.valkenheide-lsg.nl/
Ik zou echt willen dat (ik) dat zou kunnen. Gewoon met niemand praten waar ik geen zin in heb.quote:Op dinsdag 19 april 2005 03:58 schreef Xennia het volgende:
En er is een jongen. Hij kan prima praten, maar hij vertikt het. Ik hoor hem wel eens stiekem praten. Als ik bijvoorbeeld even een rookpauze neem dan hoor ik hem zachtjes mopperen: het is toch niet te geloven he? Die groepsleiding hier! Zitten de hele dag op hun luie kont te roken!
Hij zit het liefst de hele dag op zijn kamer naar Bert en Ernie te kijken, maar ze moeten van mij geregeld verplicht mee naar buiten. Vorige week gingen we een boswandeling maken. Hij ook mee, onder het wandelen hoorde ik hem zachtjes voor zich uit praten: Wandelen! Wandelen! Waar slaat dat nou op? Je loopt maar een beetje rond en waarom? Wandelen! Wandelen!
Ik geloof niet dat je daar wil werken..quote:Op dinsdag 19 april 2005 03:59 schreef Xennia het volgende:
Ze hebben geen vacatures, jammer
Ja, zo slecht hebben ze dat nog niet bekeken. Heerlijk lijkt me dat. Maar ik vind het soms wel verrekte moeilijk hoor, als hij geen antwoord geeft en alleen maar een beetje zit te lachen. Loopt de hele dag achter me aan, maar zegt niks. Maar hij heeft wel humor, je kan me geregeld opvegen van het lachen iigquote:Op dinsdag 19 april 2005 04:03 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik zou echt willen dat (ik) dat zou kunnen. Gewoon met niemand praten waar ik geen zin in heb.
Fuck them. (Als ik in zo'n instituut zou zitten zou ik ook zo'n kop hebben.) Que? Waarom moet ik met jou praten? En van wie? Ow de rechter? Mjah, fuck de rechter.
Werk je nog steeds in de zorg?quote:Op dinsdag 19 april 2005 04:03 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je daar wil werken..
Welnee!quote:Op dinsdag 19 april 2005 04:07 schreef Xennia het volgende:
Werk je nog steeds in de zorg?
Hogeschool de Horst?quote:Op dinsdag 19 april 2005 04:14 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Welnee!
Dat was het prille begin. Tijdens mijn studie in Driebergen (!) kiep ik daar stage, van het 1 kwam het ander..
Nee, doe eens vertellen!quote:Ik zit nu alweer jaaaaaren hoog en droog in de IT. Wist je trouwens dat het bedrijfsleven op figuren met een opleiding als jij zit te wachten?
Ja.quote:Op dinsdag 19 april 2005 04:16 schreef Xennia het volgende:
Hogeschool de Horst?
Doctoranda Psychologie komen overal aan het (leuke) werk. (dat terzijde)quote:Nee, doe eens vertellen!
Heb ik ook een jaartje gedaan...quote:
Ik heb nu geen leuk werk. Ik heb de richting ontwikkelingspsychologie gedaan, maar werk nu als groepsleidster ver beneden mijn niveau. Willen ze niet liever typjes die arbeids- en organisatiepsychologie hebben gedaan? Ik heb de ballen verstand van het bedrijfsleven en ben niet echt commercieel of zoquote:Doctoranda Psychologie komen overal aan het (leuke) werk. (dat terzijde)
Bedrijven (die ik ken) willen jou soort typjes graag in PZ posities en (lastige) grote projecten.
Gelukkig slechts een jaartje..quote:Op dinsdag 19 april 2005 04:25 schreef Xennia het volgende:
Heb ik ook een jaartje gedaan...
Dat moet je anders zien.quote:Ik heb nu geen leuk werk. Ik heb de richting ontwikkelingspsychologie gedaan, maar werk nu als groepsleidster ver beneden mijn niveau. Willen ze niet liever typjes die arbeids- en organisatiepsychologie hebben gedaan? Ik heb de ballen verstand van het bedrijfsleven en ben niet echt commercieel of zo
Ja, ben met mijn P naar de universiteit gegaanquote:Op dinsdag 19 april 2005 04:32 schreef Xenomaniac het volgende:
Gelukkig slechts een jaartje..
Dat kan ik wel jay or nay zeggen. Waar vind ik de vacatures? Laat het geld maar komen, ik ben er klaar voorquote:Dat moet je anders zien.
Ze willen jou mensen laten aannemen volgens bedrijfsprofiel.
Je moet gewoon zeggen jay or nay.
(En ondertussen ruim een ton mee naar huis slepen en verder een leuk leven leiden.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |