Jij denkt?quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:47 schreef r8ality het volgende:
Ik denk gelijkspel.
Sorry, ik kom niet verder dan "jij".quote:
Ik kon het niet latenquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:24 schreef r8ality het volgende:
Febster, verklaar U nader: Chris Noth (Mr. Big uit SATC)
Ehm..
Saaierdquote:Op dinsdag 19 april 2005 01:19 schreef Inu het volgende:
tvp... kan ff niks nuttigs verzinnen om te melden dusjah
en meezingen maarquote:Op dinsdag 19 april 2005 02:25 schreef FlowDesign het volgende:
Buy it, use it, break it, fix it,
trash it, change it, melt - upgrade it,
charge it, pawn it, zoom it, press it,
snap it, work it, quick - erase it,
write it, get it, paste it, save it,
load it, check it, quick - rewrite it,
plug it, play it, burn it, rip it,
drag and drop it, zip - unzip it,
lock it, fill it, curl it, find it,
view it, curl it, jam - unlock it,
surf it, scroll it, pose it, click it,
cross it, crack it, twitch - update it,
name it, read it, tune it, print it,
scan it, send it, fax - rename it,
touch it, bring it, obey it, watch it,
turn it, leave it, stop - format it.
Technologic, technologic, technologic, technologic.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 02:25 schreef FlowDesign het volgende:
Buy it, use it, break it, fix it,
trash it, change it, melt - upgrade it,
charge it, pawn it, zoom it, press it,
snap it, work it, quick - erase it,
write it, get it, paste it, save it,
load it, check it, quick - rewrite it,
plug it, play it, burn it, rip it,
drag and drop it, zip - unzip it,
lock it, fill it, curl it, find it,
view it, curl it, jam - unlock it,
surf it, scroll it, pose it, click it,
cross it, crack it, twitch - update it,
name it, read it, tune it, print it,
scan it, send it, fax - rename it,
touch it, bring it, obey it, watch it,
turn it, leave it, stop - format it.
Technologic, technologic, technologic, technologic.
Maar gelukkig heb je wel een voordeelverpakking van de Pagequote:Op dinsdag 19 april 2005 11:32 schreef blieblie het volgende:
Kut... tis een teringzooi op mijn kamer.
[afbeelding]
En ik heb geen zin om op te ruimen....
Heel goed dat je dat niet vergeten bent te kopenquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:43 schreef FlowDesign het volgende:
Okke heb jij een 1persoons-hoogslaper?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:24 schreef r8ality het volgende:
Febster, verklaar U nader: Chris Noth (Mr. Big uit SATC)
Ehm..
quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:28 schreef febster het volgende:
Hier word je als hetero man bijna homo van hoor,.
Zeker als hij Abso-fucking-lutely zegt,.
Goed voor de tuin.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:18 schreef Blueman het volgende:
Wat een bagger weer..
Het is weer tijd voor mooi weer!
Ik miste je alquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:47 schreef Partygurl het volgende:
hellowah!
Een examen is toch ook een toets?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:18 schreef _DeBje_ het volgende:
Ik ben wel ff geslaagd voor mijn e.x.a.m.e.n.s ja...
toetsen![]()
Das fijn dat je dat nu verteldquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:27 schreef Partygurl het volgende:
ik ben zo moe
Misschien heb ik wel pfeifffffer
Loik!quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:21 schreef Inu het volgende:
PjamaTis een hele leujke, gewoon een boxershort ideetje met een hemdje
Don they make you horny babyquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:20 schreef omegaproject het volgende:
't was gezellig Zaterdag
[afbeelding]
Hmmm... okee... das acceptabelquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:21 schreef Inu het volgende:
PjamaTis een hele leujke, gewoon een boxershort ideetje met een hemdje
Alleen als ze glimmen, uit weinig stof bestaan of doorschijnen.quote:
das niej leukquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:46 schreef omegaproject het volgende:
[..]
De groepsfoto is indd mislukt (thank god!!)
Niet opzettelijk hoor... Schoenen waren in het kader van 'Lotte moet eens meisjesschoenen aan' en dus gekocht door mn moederquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:47 schreef omegaproject het volgende:
[..]
OMG je hebt gewoon schoenen gekocht met een bijpassende tas
Wij vonden het niet erg hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:50 schreef blieblie het volgende:
Een groepsfoto!!!.
God wat gezellig.
Wat jammer dat ik al weg was.
flow..the true pimpquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:20 schreef omegaproject het volgende:
't was gezellig Zaterdag
[afbeelding]
Tas is koelquote:
zou ook even meedoen met de fotocommentaarreeksquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:20 schreef omegaproject het volgende:
't was gezellig Zaterdag
[afbeelding]
Ik sluit me hier volkomen bij aan!quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:54 schreef _DeBje_ het volgende:
Maar die schoenen... OMG!
Ja, kan er ook vrij weinig aan doen dat ik die schoenen ook niet zo geweldig vind.quote:
Kan ik niet over oordelen op basis van die foto's maar zal je op je woord gelovenquote:
Drom.. Ieder z'n ding.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:16 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ja, kan er ook vrij weinig aan doen dat ik die schoenen ook niet zo geweldig vind.
Mijn mening.
*Pling* Dit product gaat gegarandeerd vijf jaar mee. Niet goed geld terug. In het verleden behaalde rendamenten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:32 schreef FlowDesign het volgende:
We hebben trouwens een nieuwe Paus, een Duitser.
Ik denk ik zeg het ff.
Wat denk je dat je terug krijgt dan? De jouwe is al zo duurquote:Op dinsdag 19 april 2005 00:41 schreef FlowDesign het volgende:
Zou ik m'n Clio op een andere Clio in kunnen ruilen?
[afbeelding]
78quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:07 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
*Pling* Dit product gaat gegarandeerd vijf jaar mee. Niet goed geld terug. In het verleden behaalde rendamenten bieden geen garantie voor de toekomst.
Sjezus zeg, die vent is al zevenentachtig! en duits..
Zjuust! Klinkt toch weer net iets beter he.. nog wel erg oud.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:49 schreef gazylady2 het volgende:
'Hoe heet de tijd tussen dat de paus is overleden en dat ze een nieuwe paus zoeken?'
Pauze.
Die foto heb ik gemaakt, goed hequote:
En wat heeft ze op haar rug?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:24 schreef Juup© het volgende:
Wie's dat kleine onderdeurtje?
ZEER ernstig.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:32 schreef kib het volgende:
Flow Says:
Dat is Yvonne en op haar rug staat "Wessel", naam van haar vriendje. Ernstig
heerlijk scherpquote:
Ja met je zatte Stunt-hersens foto's maken is ook moeilijkquote:
Post hem even wil jequote:Op woensdag 20 april 2005 00:57 schreef r8ality het volgende:
Mijn god, die foto met ons allemaal.
Hey Laurens, zie je water branden?
En das toch knap met jou postuurquote:
Jouw postuur.quote:
Whateverquote:
Snuifje speed?quote:Op woensdag 20 april 2005 01:32 schreef febster het volgende:
[..]
Whatever
Nog tips voor iemand die over 4 en een half uur weer zijn bed uit moet om te gaan werken? En een een tree'tje Bull achterover drukken is not an option
Werkt dat ja?quote:
Hmmquote:
We kunnen niet van alles op de hoogte zijn hequote:Op woensdag 20 april 2005 09:52 schreef Partygurl het volgende:
Ja staat idd wessel op dr rug maar das echt al heeeeeeeeeel oud nieuws
Dat vinden mijn euro's leuk, danwel niet leuk als ze niet voetballen zoals ik zegquote:
Hij heeft nu eindelijk zijn scherpje er helemaal in zitten, breng 'm nou niet op ideeënquote:Op woensdag 20 april 2005 16:03 schreef daNpy het volgende:
r8al: Op marktplaats staat nog een mooi rally-dashboard van een 142.
Ik wil die vacuum meter daarvan wel hebben
Gaat alleen omde klokken en 3 extra metertjes, zie:quote:Op woensdag 20 april 2005 16:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hij heeft nu eindelijk zijn scherpje er helemaal in zitten, breng 'm nou niet op ideeën
Ik had niet eens een nieuw blokquote:Op woensdag 20 april 2005 17:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ben net aan een nieuw blok begonnen
Jah, dat is over een week bij mij... en ik heb dus 1 vak dit blok niet gehaald, omdat ik niet academisch genoeg over een meisjesboek kan schrijvenquote:Op woensdag 20 april 2005 17:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ben net aan een nieuw blok begonnen
Leukquote:Op woensdag 20 april 2005 17:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, dat is over een week bij mij... en ik heb dus 1 vak dit blok niet gehaald, omdat ik niet academisch genoeg over een meisjesboek kan schrijvenDus dat moet ik volgend jaar ff opnieuw doen...
En nog meer nieuws, * Inu heeft een vriendjah
Ist nu officieel?? Gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 april 2005 17:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Jah, dat is over een week bij mij... en ik heb dus 1 vak dit blok niet gehaald, omdat ik niet academisch genoeg over een meisjesboek kan schrijvenDus dat moet ik volgend jaar ff opnieuw doen...
Wat PG zegt, facts en figures pleasequote:Op woensdag 20 april 2005 17:06 schreef Inu het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2005 17:16 schreef Inu het volgende:
Hijs 23 etcEn de jouwe?
Jah, tis officieel
Hij is gister 18 gewordenquote:Op woensdag 20 april 2005 17:17 schreef Partygurl het volgende:
[..]
laten we het zo zeggen, hij is meerderjarig
En nu een foto inu
Weet je zeker dat ie wel 18 is? Heb je dat gecontroleerd?quote:Op woensdag 20 april 2005 17:17 schreef Partygurl het volgende:
[..]
En nu een foto inu
Heb geen fotoquote:Op woensdag 20 april 2005 17:17 schreef Partygurl het volgende:
[..]
En nu een foto inu
20...september 21quote:Op woensdag 20 april 2005 17:21 schreef Inu het volgende:
Hoe oud ben jij dan PG?
Een vrouw met een jongere kerel, het kan dus welquote:
Er is nog hoop Febquote:Op woensdag 20 april 2005 17:25 schreef febster het volgende:
[..]
Een vrouw met een jongere kerel, het kan dus wel
Ja vooral als die vrouwen al over de 40 zijn hè, dan willen ze een jong verzetjequote:Op woensdag 20 april 2005 17:25 schreef febster het volgende:
[..]
Een vrouw met een jongere kerel, het kan dus wel
Gefeliciteerd, maar gelukkig kan ik wél grammaticaal juiste zinnen makenquote:Op woensdag 20 april 2005 17:29 schreef blieblie het volgende:
Ik ben overigens gewoon het meest volwassen en serieus dan jullie allen.
That's the only thing that counts![]()
.
Dasnie nodig..quote:Op woensdag 20 april 2005 17:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, maar gelukkig kan ik wél grammaticaal juiste zinnen maken
Ik ben nuchter en snap je zin nietquote:Op woensdag 20 april 2005 17:29 schreef blieblie het volgende:
Ik ben overigens gewoon het meest volwassen en serieus dan jullie allen.
That's the only thing that counts![]()
.
Hmmm, hoe heet hijquote:Op woensdag 20 april 2005 17:31 schreef Partygurl het volgende:
http://groups.msn.com/_Se(...)=4675516980306086300
foto..achterin met t zwarte shirt
Donaldquote:Op woensdag 20 april 2005 17:36 schreef febster het volgende:
[..]
Hmmm, hoe heet hij?
Ziet er wel ouder uit overigens
Hier word je als hetero man bijna homo van hoor,quote:Op woensdag 20 april 2005 17:31 schreef Partygurl het volgende:
http://groups.msn.com/_Se(...)=4675516980306086300
foto..achterin met t zwarte shirt
quote:Op woensdag 20 april 2005 17:42 schreef omegaproject het volgende:
"Ik ben het meest serieus dan jullie allen"
Maak van de 'dan' een 'van' en het kan .......
@ de meiden:
Vriendjes zijn voor homo's
quote:Op woensdag 20 april 2005 17:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nou nee, dat weer nietquote:Op woensdag 20 april 2005 17:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Stefan I??quote:Op woensdag 20 april 2005 18:17 schreef febster het volgende:
[..]
Nou nee, dat weer niet
Maar hij doet me beetje op die waterhoofd kerel lijken vandaar
Niet diequote:
Er is een kerel op stratum die mij als bijnaam Waterhoofd gegeven heeft en me zo ook aanspreekt als ik hem zo af en toe eens ziequote:
Ja ik wil ook altijd weten of het goed gaat met mensen die ik helemaal niet ken...quote:Op woensdag 20 april 2005 19:19 schreef febster het volgende:
Der is een kerel op stratum die ik met enige regelmaat tegenkom en die me "Waterhoofd" noemt, dan schudden we elkaars hand en vragen we hoe het gaat en dan gaan we weer verder
Ach de bekende, "Hey alles goed? Ja met mij wel, met jou ook? Ja hoor, mooi, houden zo!" gesprekkenquote:Op woensdag 20 april 2005 21:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja ik wil ook altijd weten of het goed gaat met mensen die ik helemaal niet ken...
Waarbij je achteraf altijd zoiets hebt van... waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 20 april 2005 21:09 schreef febster het volgende:
[..]
Ach de bekende, "Hey alles goed? Ja met mij wel, met jou ook? Ja hoor, mooi, houden zo!" gesprekken
Niet mijn ding.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waarbij je achteraf altijd zoiets hebt van... waarom eigenlijk?
quote:Op woensdag 20 april 2005 21:39 schreef Partygurl het volgende:
dus mijn vriendje lijkt op een waterhoofd
Mahahaha vet
Edtv kijken
Neej, Febster is het waterhoofd in dat verhaalquote:Op woensdag 20 april 2005 21:39 schreef Partygurl het volgende:
dus mijn vriendje lijkt op een waterhoofd
Mahahaha vet
Edtv kijken
alleen vandaag?quote:Op woensdag 20 april 2005 21:54 schreef FlowDesign het volgende:
Okke wat ben je cynisch vandaag.
Pff, als je zo'n kapsel hebt als ik heb, kun je waterhoofd ook wel verdragen hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 21:52 schreef blieblie het volgende:
[..]
Neej, Febster is het waterhoofd in dat verhaal.
Tis niet echt iets waar ik trots op zou zijn, maar hey!
Moettie zelf weten
Kapsel doe je zelf... Maar als een onbekend persoon "dikkop" tegen me zegt ga ik daar niet vriendelijk op inquote:Op woensdag 20 april 2005 22:07 schreef febster het volgende:
[..]
Pff, als je zo'n kapsel hebt als ik heb, kun je waterhoofd ook wel verdragen hoor
Beetje warmer weer en wat zon erbij is nu welkom jaquote:Op woensdag 20 april 2005 09:45 schreef Blueman het volgende:
Mogguh...
De tuin van Juup is nu wel zat bewaterd.
Op naar beter weer!
Komt niet echt vooruit he?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:55 schreef r8ality het volgende:
Roeien @ the fysio is echt teh kansloos.
Reactie van feb?quote:Op woensdag 20 april 2005 17:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Alsof ik die zelf getekend heb wat denk jij nou?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:20 schreef blieblie het volgende:
Wow... dat heeft je zo te zien de nodige paint-uren gekost.
Augustus 2004; Hey er staat ene Gomez, Alex, Farfan en Beasly op het veldquote:Op woensdag 20 april 2005 23:10 schreef FlowDesign het volgende:
Er staat ene "Affelay" bij PSV in het veld.
Alex is een braziliaanquote:Op woensdag 20 april 2005 23:13 schreef blieblie het volgende:
Ik nie.
Leguit.
En wies nu die PSVer die in R3-4 rondloopt?
Is zoon aziaat. Alex of Lee.
Keb em al een paar keer gezien.
Kweet zeker dat er 1 op de Fontys rondloopt/liepquote:Op woensdag 20 april 2005 23:14 schreef febster het volgende:
[..]
Alex is een braziliaan
Dus dan Lee, al lijkt me dat sterk, aangezien bij PSV voetballen toch behoorlijk een full-time baan is
Penalty's....quote:Op woensdag 20 april 2005 23:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kweet zeker dat er 1 op de Fontys rondloopt.
Cholesterol ook nietquote:Op woensdag 20 april 2005 23:19 schreef blieblie het volgende:
Kut... Penalty's is niet goed voor mijn hart![]()
Wasda niet een nieuw soort realitysoap?quote:Op woensdag 20 april 2005 23:21 schreef FlowDesign het volgende:
Heeft iemand Kung Fu Hustle al gezien?
Van mij part breken ze heel die kutstad afquote:Op woensdag 20 april 2005 23:26 schreef Juup© het volgende:
Als feyenoord verliest, hoeveel treinen e.d. zullen er dan gesloopt gaan worden vandaag?
Oooooo het is niet in EHVN.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Van mij part breken ze heel die kutstad af
Eindhovenaren laten de tent in het algemeen heelquote:Op woensdag 20 april 2005 23:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oooooo het is niet in EHVN.
SLOPEN DIE STAD![]()
Idd, maar de rotterdammers mogen van mij hun eigen stad incl. meubilair wel slopen.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:31 schreef blieblie het volgende:
[..]
Eindhovenaren laten de tent in het algemeen heel.
Als ze al het tuig maar daar houdenquote:Op woensdag 20 april 2005 23:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Idd, maar de rotterdammers mogen van mij hun eigen stad incl. meubilair wel slopen.
Afgewerkt?quote:Op donderdag 21 april 2005 00:08 schreef gazylady2 het volgende:Net afgewerkt, tv aan, en ja hoor PSV ole ole!
Dankzij PSV heeft Feijenoord dus de 3e!! vernedering gekregen deze week!![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 07:44 schreef Inu het volgende:
Jullie zijn druk geweest![]()
Morgenochtend om half 9 richting Kopenhagen*zininheeft
See for yourself: http://intranet.hi.fontys.nl/Roosters/default.htmquote:Op donderdag 21 april 2005 11:45 schreef blieblie het volgende:
Wat is er veranderd dan?
Damn... tis lekker weer.
Eindelijkquote:Gabriel Metsulaan 58
5611 SR Eindhoven
Verkocht onder voorbehoud
Wacht maar... Alssie in de Eindfase zitquote:Op donderdag 21 april 2005 13:21 schreef r8ality het volgende:
Hoi ik doe voltijd HBO, maar loop te klagen dat ik geen dagje vrij heb. Boehoe!.
wowquote:Op donderdag 21 april 2005 13:43 schreef blieblie het volgende:Wat krijg je als je een witte sok met 2 nieuwe spijkerbroeken mee wast?
Een gele sok.
Wat moet je met een witte sokquote:Op donderdag 21 april 2005 13:43 schreef blieblie het volgende:Wat krijg je als je een witte sok met 2 nieuwe spijkerbroeken mee wast?
Een gele sok.
Ik gebruik een vrije dag om te kunnen werken, niet om tot 3 uur in m'n bed te kunnen blijven liggen.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:21 schreef r8ality het volgende:
Hoi ik doe voltijd HBO, maar loop te klagen dat ik geen dagje vrij heb. Boehoe!.
Z'n kwakje in kwijt en daarom issie nu geel, dat van die spijkerbroeken was gewoon een slap excuusquote:
Ik zal dadelijk ff checken, maar ik geloof dat mijn kwakjes niet geel zijnquote:Op donderdag 21 april 2005 14:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Z'n kwakje in kwijt en daarom issie nu geel, dat van die spijkerbroeken was gewoon een slap excuus
Niet alleen sokken hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 14:34 schreef Partygurl het volgende:
Wel veel jongens doen dat...tenminste ik heb het al vaak gehoord
Wat wil je met die info doen dan?quote:
Ging gister de Seinfeld aflevering ook overquote:
Ik niet!quote:Op donderdag 21 april 2005 14:53 schreef blieblie het volgende:
Ennnnnnnnnnnnn wie gaat er vanavond allemaal uit?
Moet morgen werken.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:53 schreef blieblie het volgende:
Ennnnnnnnnnnnn wie gaat er vanavond allemaal uit?
Matigquote:Op donderdag 21 april 2005 17:22 schreef Partygurl het volgende:
[..]
tsjah soms moet je wel eens iets..
Ik ga zometeen Tortillawraps eten.. hmmmmmmmmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |