Maar goed, je vind verder niet dat je reaktie wellicht iets overtrokken is? Of je staat er volledig achter?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
te begrijpen? Wat valt er niet te begrijpen aan deze zin:
VERBREEK EERST JE RELATIE VOORDAT JE JE VERLEPTE LUL IN EEN ANDER STEEKT.
wat is daar moeilijk aan? Is het soms te veel gevraagd?
Fatsoen is moeilijk te begrijpen voor sommigen
er is NIETS aan vreemdgaan of het goedkeuren, dat begrijpelijk is, helemaal NIETS!
ik ben realistisch.. mensen kiezen zelf, en zijn ook vrij om te kiezen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
moet je dan stil zijn voor misstanden en zwijgend toekijken hoe mensen elkaar met opzet kwetsen en kapot maken?
dus een vrouw met 3 kinderen heeft er meer aan als ze gedumpt wordt en van een bijstandsuitkering verder moet leven dan van een man die haar nog ondersteund en geld in het laatje brengt? en die van de kinderen houd?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
te begrijpen? Wat valt er niet te begrijpen aan deze zin:
VERBREEK EERST JE RELATIE VOORDAT JE JE VERLEPTE LUL IN EEN ANDER STEEKT.
wat is daar moeilijk aan? Is het soms te veel gevraagd?
Fatsoen is moeilijk te begrijpen voor sommigen
er is NIETS aan vreemdgaan of het goedkeuren, dat begrijpelijk is, helemaal NIETS!
He...nou moet je het ook weer niet te ingewikkelt maken.....als je het zo zegt dan zijn mannen (of vrouwen) die vreemd gaan helemaal nog niet zo slecht....en die indruk mogen we natuurlijk niet wekken...ik bedoel...het moet wel een eenzijdig berichtgeving blijven...quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
dus een vrouw met 3 kinderen heeft er meer aan als ze gedumpt wordt en van een bijstandsuitkering verder moet leven dan van een man die haar nog ondersteund en geld in het laatje brengt? en die van de kinderen houd?
precies.. en buiten de deur eten, omdat je relatie geen pit heeft, en je zo toch bij elkaar kan blijven om samen voor de kinderen te zorgen is ook al zoooo slecht..quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:37 schreef Semisane het volgende:
[..]
He...nou moet je het ook weer niet te ingewikkelt maken.....als je het zo zegt dan zijn mannen (of vrouwen) die vreemd gaan helemaal nog niet zo slecht....en die indruk mogen we natuurlijk niet wekken...ik bedoel...het moet wel een eenzijdig berichtgeving blijven...
Evil = Evil....as van het kwaad....All Communists are Evil enz enz....Slecht mag niet zomaar ook wel een beetje goed zijn....toch Kug.
Begrijpen/verklaren wel, goedkeuren niet.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
Rot toch snel weg, dan heb je niet gelezen wat ik aan het begin zei. Buiten de deur eten, dus afspraken maken over sex met iemand anders met je partner, is niet gelijk aan vreemdgaan, want vreemdgaan is achter iemands rug om, zonder toestemming.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:39 schreef petre86 het volgende:
\precies.. en buiten de deur eten, omdat je relatie geen pit heeft, en je zo toch bij elkaar kan blijven om samen voor de kinderen te zorgen is ook al zoooo slecht..
kun je toch beter scheiden en de kids met een trauma achter laten..
Of nee, je moet je kinderen vertellen, heel redelijk, dat jullie uit elkaar gaan omdat jullie niet meer verliefd op elkaar zijn. God behoede het nog dat mensen verantwoording nemen voor hun eigen rol binnen een relatie en ervoor uitkomen dat ze liever een punt zetten achter het huwelijk, dan achter de rug van hun wederhelft om een of andere goedkope slet neuken.quote:of nee, je moet bij elkaar blijven.. verzanden in irritatie's elkaar verrot schelden, frustratie's opkroppen, je kinderen slecht behandelen omdat je geen zin meer hebt in je relatie.. naa dàt is de oplossing
Nou als je nog 0.02 duitjes hebt, dan mag je ze in het zakje doen hoor....maar geen vreemd-gaande duitjes...die mogen niet het zakje in van Kug.quote:
ooit gehoord van allimentatie en een gedeelde voogdij?quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:30 schreef petre86 het volgende:
dus een vrouw met 3 kinderen heeft er meer aan als ze gedumpt wordt en van een bijstandsuitkering verder moet leven dan van een man die haar nog ondersteund en geld in het laatje brengt? en die van de kinderen houd?
ja hoor..quote:
Wat die andere gast zegt:quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
misschien is het maar goed dat sommigen vreemdgaan, omdat ze de gevolgen van de echtscheiding niet aankunnen.. en door vreemd te gaan, (waar de vrouw toch wel achterkomt) zal er toch wel een scheiding komenze hebben gewoon een duwtje in de rug nodig..
je kan imo dan beter op zo'n manier uit elkaar gaan dan een relatie hebben met constant ruzie etc.. maarja that's me
quote:VERBREEK EERST JE RELATIE VOORDAT JE JE VERLEPTE LUL IN EEN ANDER STEEKT.
Nou jah.. okay een half uurtje al uit bed. Ging ff douchenquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
ja hoor..
net uit bed?nee toch?
we zijn hier behoorlijk serieusal betwijfel ik of we tot een overeenstemming komen
Mja, ik bedoel meer dat sommigen de gevolgen niet aankunnen.. (en dus tegen hun zin bij elkaar blijven). In zo'n geval kan het vreemdgaan opzichzelf de reden zijn (het duwtje in de rug) om tóch de scheiding aan te vragen.. Maarja dat is mijn vreemde manier van denkenquote:
jij neemt graag dingen aan die jou goed bevallen.. alsof ik niet nadenk over alimentatie e.d. maar er zijn ook gevallen waarbij de man (er voor zorgt dat hij) geen geld heeft voor alimentatie..quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ooit gehoord van allimentatie en een gedeelde voogdij?
Als een man besluit om een huwelijk te beeindigen moeten er concessies gedaan worden, en zal de man ook na het huwelijk zijn ex-vrouw en kinderen financieel moeten steunen.
Goh, daar hebben jij en SemiSane niet aan gedacht he, dat de wet rekening houdt met dit soort gevallen, gompie, wat een schok, wat een afgrijzen!
Nee die vrouw moet gewoon haar klep dicht houden en denken dat het huwelijk nog goed is terwijl haar man haar bedriegt. Want je weet het he Petre89, er bestaat geen betere deugd dan liegen en bedriegen, niets is zo wonderschoon als een leugen.
maar kug wil graag alle vreemdgangers op 1 hoop gooien en ze allemaal ritueel verbranden,quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Mja, ik bedoel meer dat sommigen de gevolgen niet aankunnen.. (en dus tegen hun zin bij elkaar blijven). In zo'n geval kan het vreemdgaan opzichzelf de reden zijn (het duwtje in de rug) om tóch de scheiding aan te vragen.. Maarja dat is mijn vreemde manier van denken![]()
Dat lijkt me gezonder dan jezelf nog 20 jaar op lopen te vreten in een relatie waar je je ei niet kwijt kunt.
En SemiSane is er zich van bewust dat iedere menselijke samenleving neigt naar een vorm van geloof en religie? Mensen zijn wezens die zich altijd schikken in sturcturen met verschillende lagen van machtshebbers. Iedere samenleving kent wetten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:45 schreef Semisane het volgende:
Anyways....Is Kug er wel van bewust dat de mens helemaal niet monogaam is ingesteld trouwens? Dat "de monogame" relatie pas echt standaard werd toen de Kerk "demacht" overnam in dit heerlijk stukje West-Europa? En dat heel strikt gezien een monogame relatie best onnatuurlijk is....
Waarom niet, je hebt er geen problemen mee, monogamie is toch zo verouderd en kerkelijk en preuts, neuk erop los, laat je vriend hetzelfde doen, waarom belet je hem zijn plezier? Waarom zou je het niet goedkeuren, je doet hier zo mooi een poging om het te rationaliseren en af te zwakken tot een sociaal acceptabel fenomeen.quote:Niet dat ik vreemd ga of uberhaubt wil gaan...daarvoor ben ik echt te veel "one-man-minded" (je zou me zo hetero kunnen noemen) en ook voor de duidelijkheid...ik keur het in de _meeste_ situaties ook niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |