quote:Op maandag 18 april 2005 22:52 schreef db70 het volgende:
mmm... op het eerste gezicht lijkt er niets mis met dit plaatje.
Maar kijk maar eens goed:
[afbeelding]
...................................WIE ZIET DE FOUT......................................hoi PattySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 23:35 schreef Biancavia het volgende:
Patty zit onder de verkeerde kloon ingelogd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:09 schreef Nickthedick het volgende:
Ik denk serieus dat ik 'm weet.komt door de stand van de fotograaf tov de zon, klopt dus wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zie wel ergens een schaduw zonder bijbehorend persoon maar dat zal het ook wel niet zijn.
Some weasel took the cork out of my lunch...
Onzin... de foto is toch niet gewarped?quote:Op dinsdag 19 april 2005 01:15 schreef Adfundum het volgende:
[..]
komt door de stand van de fotograaf tov de zon, klopt dus wel.
ik zie wel ergens een schaduw zonder bijbehorend persoon maar dat zal het ook wel niet zijn.![]()
Ik denk serieus dat ik 'm weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zit er een serieus te kijken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk serieus dat ik 'm weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou nog best kunnen. Of die ene daar, links, met dat roze shirt, volgens mij hoort die gewoon rood te zijn.Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
quote:Op dinsdag 19 april 2005 02:00 schreef seadarius het volgende:Kan zijn, maar volgens mij staat 'ie op palen. Maar waar is z'n schaduw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
Ik denk serieus dat ik 'm weet.Je kon wel eens gelijk hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou je het zegtquote:Op dinsdag 19 april 2005 03:04 schreef Tichelaar het volgende:
er loopt een haai op het dak van de tent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |