Ik heb de Motorola T4502. Gekocht bij Mediamarkt voor (uit me hoofd) 79 e voor een set van 2. Super. Echt super relaxed een maat van me woont hier 2 km vandaan en dar ligt er 1 en ik heb perfect bereik. Dus ik ga het weer op telefoonkosten terugverdienenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:43 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Welk type heb je ? Ik zit er ook ernstig over na te denken om zon setje te kopen, dat mobiel bellen op de piste is of knetterduur, of je zit te hoog zodat je geen bereik hebt
mooie bindingenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:52 schreef Basje_B het volgende:
Weet niet hoe plaatje kan neerzetten dus dan maar zo.
Is van zo'n fotograaf die onder die kleine schansjes in Les 2 Alpes ligt.
http://putfile.com/pic.php?pic=4/10514100610.jpg&s=x2
Met een btje zon en mooi gepoeste gouden karteldingen (naam kwijtquote:
Was er ook erg tevreden over. Fotograaf ff bedankt. Foto koste wel 16 pleuro's maar dan heb je wel wat.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:46 schreef Rnej het volgende:
nette grab ook, geen torsie in je board... een by - the - book
hehe, precies... heb t nu af en toe in sw zoetermeer dat mensen in een paars skipak met 20 jaar oude skis en een gedrocht van een muts naar mijn bindingen staren met open mond van: "wtf? .... wat is DAT nou weer"quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:08 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Met een btje zon en mooi gepoeste gouden karteldingen (naam kwijt) pimp je de piste af..... iedereen verblind meteen.
Altijd leuk hoe die skieërs dan kijken. Zo van Tering wat overdreven![]()
hahah heerlijk ja. En dan nog van die hele rechte skis die ze niet uitkunnen doen en rechtop zetten omdat ze dan het dak raken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:56 schreef Rnej het volgende:
[..]
hehe, precies... heb t nu af en toe in sw zoetermeer dat mensen in een paars skipak met 20 jaar oude skis en een gedrocht van een muts naar mijn bindingen staren met open mond van: "wtf? .... wat is DAT nou weer"
heheh, nah ik board wel ns met een masker op, dus dan zie je er net uit als een terrorist.. dan moet je ze ns zien kijken.. echt hilarisch, dan gaan ze ook echt niet meer dichtbij staan in de rijquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:07 schreef Basje_B het volgende:
[..]
hahah heerlijk ja. En dan nog van die hele rechte skis die ze niet uitkunnen doen en rechtop zetten omdat ze dan het dak raken.
En dan tegen elkaar fluisteren in de rij voor de lift dat je je broek wel eens mag ophijsen en je riem uit de SM winkel komt......
hahahquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:25 schreef Rnej het volgende:
[..]
heheh, nah ik board wel ns met een masker op, dus dan zie je er net uit als een terrorist.. dan moet je ze ns zien kijken.. echt hilarisch, dan gaan ze ook echt niet meer dichtbij staan in de rij![]()
lol! .. nee, een fleece windstopper... speciaal voor in de kou enzo... echt relaxed dingquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:36 schreef Basje_B het volgende:
[..]
hahah
Masker? waarom en wat voor 1? gewoon uit fop-winkel ofzo?![]()
ahhaha zo'n ding. Ja das ook altijd lachen. heb ik ook. helm erover en skibril liefst met spiegellens en je hebt alle ruimte......quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:54 schreef Rnej het volgende:
[..]
lol! .. nee, een fleece windstopper... speciaal voor in de kou enzo... echt relaxed ding
zat op die manier vlakbij een vlaamse skilerares die dacht dat ik r achtervolgde ofzo, begon echt pissig te doen tegen me.. was gewoon heel relaxed naar beneden aan t boarden...quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:02 schreef Basje_B het volgende:
[..]
ahhaha zo'n ding. Ja das ook altijd lachen. heb ik ook. helm erover en skibril liefst met spiegellens en je hebt alle ruimte......
Mooi he, vlaamse ski-leraressenquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:30 schreef Rnej het volgende:
nah ze was met een klasje en ze gingen echt ubertraag, maar ik dus ook, dus hing heel dichtbij t klasje.... zag er misschien beetje raar uit...
maargoed
Beetje laf alleen om er bij al haar kinderen achteraan te gaan boarden.quote:
jajaquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:10 schreef Rnej het volgende:
hahahaha, seriously, het enige moment waarbij ik niet aan vrouwen denk, is als ik op mijn snowboard sta.. dan heb ik wel betere dingen te doen
doet ze ook!quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:25 schreef Basje_B het volgende:
[..]
jaja![]()
Toch niks leuker als je vriendin ook snowboard.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:30 schreef Rnej het volgende:
[..]
doet ze ook!heb t r geleerd
(ja ok, dan denk ik dus wel aan vrouwen.. maargoed)
I knowquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:08 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Met een btje zon en mooi gepoeste gouden karteldingen (naam kwijt) pimp je de piste af..... iedereen verblind meteen.
Altijd leuk hoe die skieërs dan kijken. Zo van Tering wat overdreven![]()
Vrij simpel want er zijn maar een paar mogelijkheden meestalquote:Op donderdag 2 juni 2005 10:52 schreef XL het volgende:
[..]
Beetje laf alleen om er bij al haar kinderen achteraan te gaan boarden.
In zo'n wintersportdorp heb je in no-time door waar ze gaat stappen.
![]()
Ohw ik wel hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:10 schreef Rnej het volgende:
hahahaha, seriously, het enige moment waarbij ik niet aan vrouwen denk, is als ik op mijn snowboard sta.. dan heb ik wel betere dingen te doen
Aangenaamquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:55 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Heb je netjes gedaan dan.
Ze ken/kan/kun het ook nog btje?
ooow, nja, met die paar uurtjes ervaring ben je zeker niet slecht bezig hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Aangenaam. Ik ga niet over mezelf zeggen of ik het kan, moet nog heel veel leren, dat is zeker!
Als je er plezier in hebt en leuk naar beneden komt heb je belangrijkste al bereikt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Aangenaam. Ik ga niet over mezelf zeggen of ik het kan, moet nog heel veel leren, dat is zeker!
Had wel verwacht maar als verwachtingen te hoog zijn...........quote:Op maandag 6 juni 2005 11:01 schreef Rnej het volgende:
vind de spullen van aankomend seizoen niet echt vernieuwend nee.... maar tegenvallen? mwoh
heb wel me cartels nog van t ouwe seizoen gehaald omdat die mooier zijn
ik ben een sw zm localquote:Op maandag 6 juni 2005 11:04 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Had wel verwacht maar als verwachtingen te hoog zijn...........
Zaterdag en Zondag in Snowplanet zo'n luchtkussen achter schans. Zijn er nog mensen die daar heen gaan?
LUCKY BASTARD!!!quote:Op maandag 6 juni 2005 11:12 schreef Rnej het volgende:
ik heb een zomerkaart, werk 's winters bij de swex-werknemers betalen 125 euro voor een kaart van 15 april t/m 15 september
haha jij ook al. loop zwaar te denken om te gaan halen.quote:
heb afgelopen seizoen in valtho doorgebracht, werkende in skishop, was best chizzlequote:Op maandag 6 juni 2005 10:43 schreef Basje_B het volgende:
Vind Burton spullen toch btje tegen vallen eerlijk gezegd. Gelukkig heb ik vorig seizoen al me shit al gekocht. 32 van dit jaar vond ik ook niet echt super.
Is iemand vna jullie al eens een seizoen geweest?
Gaag. Hoe kwam je aan dat baantje? Hard werken? Wel genoeg tijd om te boarden?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:37 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
[..]
heb afgelopen seizoen in valtho doorgebracht, werkende in skishop, was best chizzle![]()
was eind oktober vorig jaar helemaal klaar met alles, wou weg. maar was best laat al.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:38 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Gaag. Hoe kwam je aan dat baantje? Hard werken? Wel genoeg tijd om te boarden?
denk meteen anwarter, nl diplomas heb je zo weinig aan in t buitenland en t lijkt me nou juist vet om op een berg les te gevenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:36 schreef Basje_B het volgende:
[..]
haha jij ook al. loop zwaar te denken om te gaan halen.
ga je je Annwarter halen of je nederlandse diploma's?
Nederlandse diploma's heb je helemaal niets aan in het buitenland. En terecht ook want het zijn echt mickey mouse diploma's...quote:Op maandag 6 juni 2005 14:51 schreef Rnej het volgende:
[..]
denk meteen anwarter, nl diplomas heb je zo weinig aan in t buitenland en t lijkt me nou juist vet om op een berg les te geven
Je moet niet verwachten dat je met veel meer geld terug komt dan dat je weg gaat. Het heeft bij mij zelfs best wel wat geld gekost. Aan de andere kant heb je wel de tijd van je leven.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:28 schreef Sport_Life het volgende:
Werken in een wintersport gebied lijkt mij ook gaaf zeg!! Alleen kan niet niet zo goed skien/boarden dus zal het waarschijnlijk n kroeg baan worden.
Verdien je eigenlijk nog wat daaraan of doe je het eigenlijk alleen voor de gratis vakantie?
ik wil t funpark bij whistler ooit wel ns rippenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:39 schreef Sport_Life het volgende:
lolDan houd ik het denk ik lekker bij vakanties. Op mn verlanglijstje staat nog wel een half jaar Amerika met veel snowboarden (rockey mountains), (kite)surfen bij de kust etc etc.
. Maarja die droom zal waarschijnlijk pas over 4 jaar in vervulling gaan
.
Ach weet je, ik heb er een jaar voor gespaard en ben uiteindelijk zo'n 1000 euro kwijt geweest.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:39 schreef Sport_Life het volgende:
lolDan houd ik het denk ik lekker bij vakanties. Op mn verlanglijstje staat nog wel een half jaar Amerika met veel snowboarden (rockey mountains), (kite)surfen bij de kust etc etc.
. Maarja die droom zal waarschijnlijk pas over 4 jaar in vervulling gaan
.
Ik ga misschien komend of volgend jaar ook nog een keer naar Canada. Vriendin van me gaat daar studeren dus kan daar misschien langs gaan. Mits het moment dat ik kan gaan goed is en ik niet in oostenrijk zit of aan het werk ben. Moet ook nog vrij hebben voor de Landes opleiding (duurt 2 weken) en heel misschien voor de Alpincurz erna (duurt een week) dus heb nog wel een paar dagen nodig...quote:Op maandag 6 juni 2005 22:57 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik wil t funpark bij whistler ooit wel ns rippen![]()
maar over een jaar of 10, als ik een 3 kan enzo![]()
Hadden ze in Gerlos geen skilerarenprijzen?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:31 schreef Komakie het volgende:
Je moet niet verwachten dat je met veel meer geld terug komt dan dat je weg gaat. Het heeft bij mij zelfs best wel wat geld gekost. Aan de andere kant heb je wel de tijd van je leven.
Het is gewoon vervelend dat uitgaan daar heel erg duur is. 3 euro voor een biertje is niet te betalen. Als je dat heel erg beperkt en je geeft niets uit aan nieuwe kleding en uit eten gaan enzo dan hoef je niet persé verlies te draaien. Maar dan moet je ook nog eens veel werken en das ook niet echt alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |