abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 april 2005 @ 18:58:24 #41
82589 S-Two
barba macacu
pi_26329379
Had laatst van een vriend van me voor mn verjaardag als grap een video'tje gekregen: "Bobby Haarms: De Heer van de Meer."

Dus ik druk hem er vanmiddag ff in, en warempel was het nog een best mooie video ook!

Bobby Haarms geeft een rondleiding door het mooie stadion en vertelt er wat mooie dingetjes bij. Hij laat bijv. papieren zien met de wedstrijdbesprekingen van Louis van Gaal (de wedstrijd tegen Milaan, Eranio, Savicevic etc. ). Verder zie je bijvoorbeeld een overdekt kunstgrasveld, erg mooi.

Op het veld vertelt Bobby nog verhalen over de penalty van Cruyff en Olsen en nog een ander, voor mij tot dat toe onbekent, prachtig verhaal. In de wedstrijd thuis tegen Telstar ligt er rond de 16 een enorme plas water. Cruyff heeft dit van te voren al gezien, komt op en speelt de bal richting het doel. De verdedigers denken dat de bal door rolt en rennen richting doel. De bal blijft echter in de plas liggen, Cruyff staat volkomen vrij en scoort .

De video was een beetje kort enso, maar vond het toch wel een leuke band .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  maandag 18 april 2005 @ 18:59:43 #42
82589 S-Two
barba macacu
pi_26329401
Zou idd fantastisch nieuws zijn als Trabelsi blijft, maar ik denk ook niet dat ie zal blijven.

Vind het nieuwe uit-shirt trouwens ook niet echt wat, heb toch heel wat liever de mooie gele van nu
  maandag 18 april 2005 @ 19:02:06 #43
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_26329456
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:59 schreef S-Two het volgende:
Zou idd fantastisch nieuws zijn als Trabelsi blijft, maar ik denk ook niet dat ie zal blijven.

Vind het nieuwe uit-shirt trouwens ook niet echt wat, heb toch heel wat liever de mooie gele van nu
Het nieuwe uitshirt heeft echt wel wat
pi_26329480
Die gele van nu vind ik dan weer niet mooi, doe mij die nieuwe maar
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_26329483
was een mooi gezicht en wat een feest in 1998 met die sambagasten in de Amstel Cup finale tegen psv.
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/joden.zip

Tijd om het te herhalen
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_26329519
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:02 schreef AMD64 het volgende:

[..]

Het nieuwe uitshirt heeft echt wel wat
.
slettebak [@] gmail.com
pi_26329551
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:03 schreef superjoden het volgende:
was een mooi gezicht en wat een feest in 1998 met die sambagasten in de Amstel Cup finale tegen psv.
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/joden.zip

Tijd om het te herhalen
Leuk .
Ik luisterde net naar: jodenwinnenwelinrotterdam.mp3 .
slettebak [@] gmail.com
  maandag 18 april 2005 @ 19:06:13 #48
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_26329555
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:04 schreef JaWi het volgende:

[..]

.
Ik ga hem zeker weten weer kopen!
  maandag 18 april 2005 @ 19:11:01 #49
82589 S-Two
barba macacu
pi_26329672
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:06 schreef AMD64 het volgende:

[..]

Ik ga hem zeker weten weer kopen!
Heb je er dan al een?
  maandag 18 april 2005 @ 19:11:44 #50
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_26329692
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:11 schreef S-Two het volgende:

[..]

Heb je er dan al een?
Wel de laatste 3 uitshirts
pi_26329737
Zowel Ajax, PSV als Feyenoord willen Nevland hebben.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 18 april 2005 @ 19:14:59 #52
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_26329771
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:13 schreef cultheld het volgende:
Zowel Ajax, PSV als Feyenoord willen Nevland hebben.
Zal wel naar PSV gaan!
pi_26329798
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:14 schreef AMD64 het volgende:

[..]

Zal wel naar PSV gaan!
Leg eens uit?
Bron is trouwens http://fotball.adressa.no(...)html?articleID=76839
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 18 april 2005 @ 19:17:48 #54
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_26329845
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:15 schreef cultheld het volgende:

[..]

Leg eens uit?
Omdat PSV eigenlijk een soort band heeft met Groningen!

Ook al met Robben
Maargoed, ik kan hartstukke fout zitten!
  maandag 18 april 2005 @ 19:23:37 #55
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_26329995
quote:
MAG IVO OPSTELTEN JOKKEN?

Nu de kruitdampen wat zijn opgetrokken, spreekt heel Nederland schande van de rellen in Rotterdam en rollen ze in Den Haag natuurlijk over elkaar heen op jacht naar politiek gewin. Dergelijke gevechten over hooligans worden meestentijds gewonnen door Joop Atsma, al heeft-ie intussen zo'n beetje de hele kamer achter zich: geen fans meer mee naar uitwedstrijden. De Rotterdamse burgemeester Ivo Opstelten kon maar niet begrijpen hoe één en ander zo uit de klauw heeft kunnen gieren, 'na al die voorbereiding'. Welnu, Ivo, da's heel simpel. Ieder verhaal, ook dit, heeft namelijk twee kanten. Volgens Opstelten werden de treinen namelijk stilgezet nadat ze waren gesloopt door Amsterdamse varkens. Dit nu, is 'n tikje bezijden de waarheid.

Wat is het geval? De eerste trein, die rond tien uur bij de Kuip aankwam, werd een paar honderd meter voor aankomst tot stilstand gebracht. Oorzaak: de machinist had 't verkeerde spoor gekozen. Met de trein was toen nog niks aan de hand, totdat Feyenoord-supporters een half uur later (!) lucht kregen van de stilstaande Ajax-trein en de confrontatie wilden aangaan. Pas tóen vloog er meubilair door de ruiten.

Na de wedstrijd hetzelfde liedje. In plaats van de Ajax-fans haastje repje terug naar de hoofdstad te vervoeren, werden ze van elf tot half vijf opgesloten in een buffervak bij de Kuip. Zodoende was 't mogelijk dat 't ná de wedstrijd opnieuw tot een confrontatie kon komen, omdat de 'supporters' van Feyenoord zich via het spoor naar de opgesloten Ajax-fans konden begeven.

Slopen en vechten valt niet goed te praten, maar liegende burgemeesters evenmin. Het zou Opstelten (en Cohen) sieren hun eigen falen op te biechten. En wellicht kunnen ze de landelijke politiek 'ns onder druk zetten om nou eindelijk 'ns die voetbalwet aan te nemen. De oplossing die iedereen nu ineens als 't ei van Columbus lijkt te zien (geen fans van de bezoekende clubs meer toelaten) is natuurlijk een typisch Nederlandse: als je 't probleem niet kunt beheersen, verbied 't dan maar. Lekker makkelijk. Gelukkig hebben we de foto's nog.

Bron: PietjeBell.com
Duidelijke, heldere tekst! Zeker voor mensen die alleen de media napraten, Telegraaf die uitpakt met een foto van een waterkanon en daarbij de tekst: "Mobiele eenheid drijft Ajax-supporters terug met behulp van waterkanonnen" terwijl je alléén maar F'noordshirtjes ziet...
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
  maandag 18 april 2005 @ 19:25:09 #56
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_26330027
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:15 schreef cultheld het volgende:

[..]

Leg eens uit?
Wat een sukkel ben jij zeg! Bron van Voetbalzone.nl afplukken, zieligerd...
pi_26330106
Voetbalzone
pi_26330149
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:25 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Wat een sukkel ben jij zeg! Bron van Voetbalzone.nl afplukken, zieligerd...
Wat nou van voetbalzone? Ik zag die bron op het PSV netwerk staan, kneus.
  maandag 18 april 2005 @ 19:33:19 #59
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_26330231
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat nou van voetbalzone? Ik zag die bron op het PSV netwerk staan, kneus.
Dan is dát je bron en niet die Noorse site! (zie op PSV Netwerk nu ook staan, overigens)
pi_26330294
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:33 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Dan is dát je bron en niet die Noorse site! (zie op PSV Netwerk niets staan, overigens)
Wat doe je triest man; Lekker belangrijk of ik nou link naar een link die linkt naar een link, of dat ik direct naar een link link. Kijk eens in het Nevland-topic trouwens onder aankoopbeleid op het PSV Netwerk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')