Wel degelijk een Fitter. Niet slecht ingeschat van mij dus.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:23 schreef PNG het volgende:
Heel verhaal.
Die Fitter op EHLW, Leeuwaren is overigens een Su-20 (NATO: Fitter-C), geen Su-22 dus. Is op zich een hele bijzondere bak die op Leeuwaren staat, is nl een ex Egyptenaar welke voor de val van de muur bij Est-61 (Erprobungsstelle 61) vanaf Manching Duitsland vloog. Bijna niemand heeft ze ooit operationeel gezien omdat als er 1 ging vliegen de hele bende afgezet werd in de buurt.
Ex 98+62 Su-20 72410 Leeuwarden (NL preserved mar95 jul01 as "56" red (VVS c/s)
Door de vleugeltjes voorop doet het een beetje frans aan. Maar het is volgens mij een NASA project. Dus zal daar ook wel te krijgen zijnquote:Op vrijdag 29 april 2005 22:50 schreef One_conundrum het volgende:
Zo da's een fijne! kun je mooi op dat schuine raam liggen zonnen. Waar hebben ze die zei je?
Dat is geen straaljager hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:02 schreef Mad-Matt het volgende:
kewl, zo`n blackbird in je tuin
DE allermooiste straaljager ooit
Kijk even op de site http://www.pietsmedts.nl Dit autobedrijf in Baarlo (Limburg) heeft niet alleen een straaljager in de tuin staan, maar ook een originele Bennetton formule 1 wagen uit 1993 te koop. Weliswaar voor 25000 Euro en zonder motor, maar leuk voor in je serrequote:Op maandag 18 april 2005 18:15 schreef ook_gek het volgende:
ik heb altijd een kale formule 1 auto willen hebben voor in mijn huis.
Als ik een serre heb daar dan een F1 wagen in planten![]()
Uhm nou de Kamov Ka-50 wordt niet gebruikt door de Poolse Luchtmacht, dus uit polen een halen wordt lastig. Ten tijde dat de russen nog gestationeerd waren in Polen vlogen zij met de Mi-24 Hind.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:18 schreef kroegtijger het volgende:
dit is ook wel stoer
[afbeelding]
krijg je trouwens geen gezeik ermee als je dat ding koopt, em stript en dan vanuit bv polen naar nederland vervoert?? volgens mij moet je allemaal vergunningen e.d. regelen om er uberhaubt mee over de weg te mogen; daarnaast moet je ook nog een bedrijf vinden dat het wil/kan vervoeren
gast, doe niet zo moeilijk, dan moet je toch ook door polen komen??quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:38 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Uhm nou de Kamov Ka-50 wordt niet gebruikt door de Poolse Luchtmacht, dus uit polen een halen wordt lastig. Ten tijde dat de russen nog gestationeerd waren in Polen vlogen zij met de Mi-24 Hind.
Deze Kamov zul je dus uit Rusland moeten halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |