Als je met een koffer geld een of ander oostblokland in rijdt, de bewakers wat geeft, de commandant ook wat, een grote vrachtwagen regelt en wat lokale monteurs, dan heb je in een weekend tijd een straaljager in die vrachtwagen hoor
![]()
Geen hond die daar naar kraait, zeker zo'n oud ding niet. Die staan toch maar stil. Een paar honderd euro is daar al gauw het tienvoudige dus kun je nagaan als je ze 2000 euro p.s. geeft.... no way dat Piotr de inventaris dan nog netjes bijhoudt hoor
![]()
Een mig-21... was niet meer aanwezig bij de ochtend telling, is zeker in de modder gezakt of zoietsovitch, who caresovich.
Lijkt me wel stoer om hem hier weer helemaal operationeel te maken, stiekum naast een provinciale weg of zo gaan wonen, en dan gewoon opstijgen
![]()
Effe met mach 1 over de tweede kamer en het paleis van onze #@!-koningin vliegen... mwahaha ik zie de chaos al voor me, onbekende bommenwerper gesignaleerd, het hele land in rep en roer, rofl.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn