Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:57 schreef Omkron het volgende:
Ik zou quincy jones ook maar even noemen in de openingspost.
Aangezien quincy de producer was van het album thriller.. quincy heeft de sound dus gemaakt zoals die klinkt op thriller..quote:
Vergeet Off The Wall en Bad nietquote:Op maandag 30 januari 2006 10:44 schreef Omkron het volgende:
[..]
Aangezien quincy de producer was van het album thriller.. quincy heeft de sound dus gemaakt zoals die klinkt op thriller..(en nog veel meer MJ work)
http://www.discogs.com/artist/Quincy+Jones
Quincy produceerde Off The Wall toch niet?quote:Op maandag 30 januari 2006 10:48 schreef matthijst het volgende:
[..]
Vergeet Off The Wall en Bad niet
Jazeker wel..quote:Op maandag 30 januari 2006 11:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Quincy produceerde Off The Wall toch niet?
Ben ik het mee eens, maar het valt me op dat ze met een voetbal bezig zijn.. toch niet echt Amerikaans?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:04 schreef DrDentz het volgende:
ik vind alleen de muziekstukjes goed, man in the mirror in het begin en die hele lange smooth criminal uitvoering enzo
dat gedoe met die kinderen tussendoor mag me gestolen worden![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Rot op. Dit is een klaagtopic over Michael. Fan geslijm doe je maar lekker ergens anders.
En is dat reden genoeg een beetje te gaan asskissen over zijn werk? Nee.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:15 schreef DrDentz het volgende:
Het is een klaagtopic over het geklaag over Michael Jackson, volgens de OP!![]()
ja dat klopt wel denk ik.. ik ben best wel een beetje gek ... en ook mj fanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Michael Jackson fans zijn misschien wel net zo geflipt als Michael zelf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |