abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27510491
In welke jaren was Prince op zijn hoogtepunt? Ik kom uit 1985 en ken alle hits van MJ uit m'n hoofd. Ik wil niet zeggen dat ik 'n enorme fan ben, maar ik vind 't wel super muziek.
Prince zegt mij echter veel minder. Ik kom uit de stad, heb altijd 'n zeer diverse kennissenkring gehad, en kijk veel tv, maar echt, Prince zegt me bijna niks.. Ik zie nooit documentaires over deze man, op MTV en TMF is amper iets van hem te zien geweest de afgelopen jaren etc..

Waarom kan deze man dan toch vergeleken worden met Michael Jackson? En over de titel 'king of pop', zelfs al zou hij deze zichzelf hebben gegeven, als fans en journalisten en, nouja eigenlijk iedereen, die titel overneemt voor hem is 't gewoon terecht, lijkt me..

Ik heb diverse concerten gezien (op tv/dvd, weliswaar, maar toch) en bijna geen van de concerten die ik heb gezien kunnen die van MJ evenaren. De sfeer is gewoon geweldig, zelfs op tv, hij staat daar echt als een of andere God op dat podium... Dat deden de Spice Girls, de Backstreetboys en soortgelijken hem niet na hoor.. De enige die ik nu qua bekendheid en grootsheid in de buurt vind komen is Robbie Williams, maar daar zit ook nog steeds 'n flinke afstand tussen.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 13:50:43 #77
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_27511825
Zijn grote vriendin, Elizabeth Taylor heeft hem 'geridderd' tot de 'King of pop'.
Naar mijn mening ook een meer dan terecht!
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  dinsdag 31 mei 2005 @ 15:06:28 #78
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_27514468
Robbie Williams doet het goed, maar is een slimme hardwerkende show bizz man, geen natuurtalent. Michael Jackson en Prince waren genieën. Prince was altijd de mindere zanger, de mindere danser en bewandelde wat minder populaire paden, maar als je ziet wat een geweldig oeuvre Prince heeft, vind ik hem zeker qua jaren 80 icoon op gelijke hoogte staan met Michael Jackson, of in ieder geval in de buurt. Er is nooit zo'n massahysterie geweest rond Prince, dat is wat anders.

Je ziet dat Usher en Justin Timberlake, ook de grootste sterren van nu, veel dingen ontlenen aan het erfgoed van Michael Jackson en dat bij voorbeeld Alicia Keys zich laat inspireren door Prince. Ik denk niet dat over twintig jaar mensen zich laten inspireren door Robbie Williams.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 16:13:24 #79
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_27516747
Gisteren wat gezeik van lisa mary presley ( wat een verlopen wijf is dat trouwens geworden ) en d'r moeder (die nog 20x zo hot is als d'r eigen dochter) bij Oprah over de intenties van Jackson bij dat huwelijk enzo.

Eindconclusie van mij. Beiden gewoon niet helemaal 100 dus prima geschikt om met elkaar te trouwen
pi_27517432
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 16:13 schreef PLAE@ het volgende:
(die nog 20x zo hot is als d'r eigen dochter)
omg
dat wijf kan nieteens meer lachen zo strak staat haar gezicht

pi_27517667
ja persoonlijk vind ik michael jackson ook beter dan prince.. ze zijn dan wel allebei populair geweest voor mijn tijd maar mj heeft recent nog 'hippe' muziek gemaakt
van prince ken ik alleen purple rain
maar als ik zou moeten kiezen zou ik liever prince zijn hoor, prince tourt de wereld af en is succesvol en gelukkig, michael zit kwaad in de rechtbank
  dinsdag 31 mei 2005 @ 16:44:41 #82
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_27517854

maar ok die moeder is natuurlijk flink verbouwd. Maar wel mooie ogen en ik denk dat ze vroeger echt mooi was. Eens even zoeken.
pi_27517949
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 15:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Robbie Williams doet het goed, maar is een slimme hardwerkende show bizz man, geen natuurtalent. Michael Jackson en Prince waren genieën. Prince was altijd de mindere zanger, de mindere danser en bewandelde wat minder populaire paden, maar als je ziet wat een geweldig oeuvre Prince heeft, vind ik hem zeker qua jaren 80 icoon op gelijke hoogte staan met Michael Jackson, of in ieder geval in de buurt. Er is nooit zo'n massahysterie geweest rond Prince, dat is wat anders.

Je ziet dat Usher en Justin Timberlake, ook de grootste sterren van nu, veel dingen ontlenen aan het erfgoed van Michael Jackson en dat bij voorbeeld Alicia Keys zich laat inspireren door Prince. Ik denk niet dat over twintig jaar mensen zich laten inspireren door Robbie Williams.
Tja als je over de jaren (70 en) 80 gaat beginnen dan vind ik Freddie Mercury nog meer een King of Pop dan Prince....
Michael Jackson is gewoon de King of Pop, al vind ik Freddie meer talent hebben....
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_27518074
het lijken wel zusjes
wel een slechte zangeres
wat zong ze nou.. I kick you when youre up! i kick you when youre down!
pi_27518384
Feit blijft wel dat MJ de op één na meest succesvolle carrière in de muziekgeschiedenis had. Hij kwam direct na Paul mcCartney als ik me niets vergis. Hij heeft toch een slordige $1.500.000.000 verdient. Das best lekker
Touch my tralalaaa
  dinsdag 31 mei 2005 @ 17:08:39 #86
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_27518577
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 16:38 schreef DrDentz het volgende:

maar als ik zou moeten kiezen zou ik liever prince zijn hoor, prince tourt de wereld af en is succesvol en gelukkig, michael zit kwaad in de rechtbank
Prince heeft al een kind verloren en zit vaak met zijn eigen persoonlijkheid in de knoop. Dit soort mensen brengt de mensen veel mooie dingen, maar of ze zelf nou echt gelukkig zijn (geweest), dat vraag ik me ten zeerste af.
pi_27848131
Micheal Jackson is terecht de King of Pop.. Hij heeft toch geweldige muziek gemaakt?

Elke keer als er weer een 'grap' wordt gemaakt over hem op tv/radio walg ik van de grappenmaker. Echt jammer dat zo iemand zó in de grond geboord wordt.
  zondag 12 juni 2005 @ 03:08:21 #88
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_27849747
Ik heb de afgelopen week toevallig al z'n cd's weer eens platgedraaid.

En die clip van 'in the closet' blijft zo goed
  maandag 25 juli 2005 @ 23:56:50 #89
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29128739
Is er nou weer een verzamel cd uit? Dat past wel in KLB zeg. Onbegrijpelijk.
pi_29467779
Het wordt nu eindelijk wat rustiger rondom de man. Maar toch.. wat een leven.
pi_30720166
Niemand klaagt meer over Michael Jackson. Hij krijgt weer wat van z'n oude glans terug.
pi_30839640
Heel verstandig ook van 'm om even compleet van de wereld te verdwijnen. Goed voor z'n eigen herstel maar ook voor het herstel van de roddelende mens
pi_30857261
quote:
Op maandag 19 september 2005 10:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Niemand klaagt meer over Michael Jackson. Hij krijgt weer wat van z'n oude glans terug.
Michael jackson zal nooit meer z'n oude glans terug krijgen daarvoor hebben ze hem teveel kapot gemaakt en daar heeft hij zelf ook aan mee geholpen.

maar ze mogen nu ook wel een keer stoppen het is mooi geweest!

ondertussen heeft ie al weer een nieuwe rechtzaak tegen zich ongeloofelijk
pi_31589915
De glans is er inderdaad wel vanaf. Maar terugkomen zal hij. Wat een held.
pi_31599533
Volgens mij is die rechtzaak weggespoeld in New Orleans.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:30:19 #96
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_31600855
Wat al eerder gezegd is: ik zou er ook heel wat voor over hebben om bij een concert te zijn. Het zou een megaslimme zet zijn als hij nu weer zou gaan touren. I would go.
quote:
Volgens mij is die rechtzaak weggespoeld in New Orleans.
Wat is dat nou weer voor nutteloze opmerking?

verder wel nutteloze topickick
Ik heb al een boek.
pi_31601839
quote:
[b]Michael Jackson en Prince waren genieën. Prince was altijd de mindere zanger, de mindere danser en bewandelde wat minder populaire paden
Hier ben ik het niet mee eens.

Prince kan/kon zowel heel hoog als heel laag zingen en als danser was hij veel allrounder dan Michael Jackson.
Ik vind dat Michael Jackson eigenlijk sinds het Bad tijdperk als danser een beetje hetzelfde is gebleven. Veel dezelfde bewegingen. Ik vond zijn manier van dansen toen hij nog bij de Jackson 5 was veel leuker.
Prince komt over alsof hij voor de lol danst, bij Michael Jackson ziet het er door zijn manier van dansen niet zo losjes als bij Prince uit.

En wat een muziekjournalist ooit zei: "Prince can play any instrument and play it well!!!"

(Als ik aan Prince denk, denk ik automatisch aan dat concert in Tokyo... )
-------Practice Mindfulness-------
pi_31629117
De aanklager van de 'laatste' rechtzaak komt uit New Orleans. Zijn onzinverhaal zal wel zijn weggespoeld.
pi_31629168
Prince
Michael
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:21:24 #100
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_31629562
Waarom zou je kiezen, Lotte?

Michael was ook een fris genie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: