niet negatief genoegquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:27 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
hij werd destijds direct dichtgegooit
was blijkbaar geen shownews
Sorry, ik hoop dat je ondanks alles toch nog een fijne dag hebt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:53 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ja nou weten we het wel hoor, je hebt dat al zo vaak gezegt
Nee, wel is 'Don't Stop 'Til You Get Enough' opnieuw uitgebracht in de UK. Het plaatje is op nummer 17 terecht gekomen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:53 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ja nou weten we het wel hoor, je hebt dat al zo vaak gezegt
ps nog steeds geen nieuwe single.. balen
ach tuurlijk.. was ook niet kwaad bedoeltquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Sorry, ik hoop dat je ondanks alles toch nog een fijne dag hebt.
Gelukkig maar. Ik wil er alleen maar iemand mee blij maken, maar goed, ik zal het er wel niet meer over hebben als het je stoort.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:38 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ach tuurlijk.. was ook niet kwaad bedoelt
![]()
Haha.. je hebt wel lef. Mail me maar eventjes.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:57 schreef DrDentz het volgende:
ik wil die single wel hebben, maar je moet zelf de verzendkosten betalen![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 15:50 schreef vdo28 het volgende:
Ik klaag niet vaak, maar dit mag even gezegd worden...
De laatste tijd is Michael Jackson veel in het nieuws, logisch want er speelt een rechtszaak.
Maar ik word een beetje moe van het feit dat als de naam Michael Jackson valt dat de dj's van desbetreffende radiostations altijd een relatie moeten leggen met of de rechtszaak of met zijn neus.
Ik hoor het steeds meer, dubbelzinnige opmerkingen over zijn neus of over kinderen...
Of de man nou schuldig is of niet, ik vind dat Michael meer respect verdiend van ons.
Hij heeft ons heel wat goede muziek opgeleverd, in het begin met de Jacksons en later zelf.
Ook heeft hij veel voor kinderen wereldwijd gedaan, en voor de derde wereld in het algemeen.
Plus heeft hij gewoon inspirerende nummers geschreven (lees zijn teksten maar eens)...
Ik ben btw niet een fan, ik heb 1 cd van de man die ik nooit luister maar hij heeft wel bijzonder goede muziek!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
P.s Het is ook wel heel simpel (lees Iq <80) om steeds grappen over hetzelfde te maken....
'The Essential Collection' heb je toch ook niet gekocht hoop ik?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:16 schreef DrDentz het volgende:
nee geintje joh, dan kun je 'm nog beter in de container gooien, ben je goedkoper uit
ik heb toch de albums al
er komt wel veel verzameltroep uit zeg.. nu lees ik weer een combinatie van Blood On The Dance Floor en Invincible? ik wacht nog steeds op de Katrina single
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |