Wie denk jij dat je bent dan? Werk eerst maar eens aan je fatsoensnormen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Rot op. Dit is een klaagtopic over Michael. Fan geslijm doe je maar lekker ergens anders.
Sluit ik mij bij aan..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wie denk jij dat je bent dan? Werk eerst maar eens aan je fatsoensnormen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wie denk jij dat je bent dan? Werk eerst maar eens aan je fatsoensnormen.
Ja, ok, smaken verschillen, maar de Backstreet Boys en Britney Spears werken ook hard op hun manier. Ik vind het verkeerd om daar respectloze opmerkingen te maken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:40 schreef DrDentz het volgende:
Meeste meisjes zien ook de genialiteit van MJ niet in, gaan alleen af op trends
Kijk maar naar die Dangerous live DVD... toen wassie helemaal hip en hot, en nu, moeten ze 'm niet meerhelemaal gek waren ze!
Nu is het allemaal Backstreetboys en weet ik et, schijtmuziek
Ik verziek hier niks. Jullie zitten in het verkeerde topic. Maak een topic in MUZ aan voor de praat die jullie hier houden. That's all I'm saying.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Probeer hier nou niet tof te lopen doen, ga alsjeblieft ergens anders de boel verzieken.
Exactly my words. Ik heb op een vrije dinsdagavond dit topic maar even door zitten lezen, en of het door de drop kwam of door het gekwijl over MJ's muziek en status weet ik niet, maar misselijk ben ik!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:31 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik verziek hier niks. Jullie zitten in het verkeerde topic. Maak een topic in MUZ aan voor de praat die jullie hier houden. That's all I'm saying.
Anders ga je ff een stukje schrijven ofzoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:31 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik verziek hier niks. Jullie zitten in het verkeerde topic. Maak een topic in MUZ aan voor de praat die jullie hier houden. That's all I'm saying.
Je hebt je punt gemaakt en als je probeert normale woorden te gebruiken, begrijp ik best wat je bedoelt. Verder voel ik me in geen enkel opzicht aangesproken door de dingen die je zegt. Ik hoop dat je daar mee kunt leven.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:31 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Hij ligt nog immer te wachten op de liefhebber. Prijs: verzendkosten.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb de single Scream/Childhood beschikbaar voor de liefhebber. Interesse? Mail me.
Cool.. wist ik niet. Is dat nog steeds...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:13 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
nee. ik wacht liever op zijn nieuwe single die eind feb moet uitkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |