Afgelopen zomerquote:Op maandag 18 april 2005 18:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oeh, wanneer was jij in Kreta?
Ik in de zomer van 2003

haha, ja ik heb jou wel gespot met die "cruise"quote:Op maandag 18 april 2005 18:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
JaVolgens mij heb ik jou een keer gezien. Met kroegentocht ofzo. Maar ik wist het niet zeker

Ik ben afgelopen zomer ook in Kreta geweestquote:

quote:Op maandag 18 april 2005 18:05 schreef Timmai het volgende:
[..]
haha, ja ik heb jou wel gespot met die "cruise"![]()

meeting in Kretaquote:Op maandag 18 april 2005 18:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen zomer ook in Kreta geweest

Wanneer was jij erquote:Op maandag 18 april 2005 18:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen zomer ook in Kreta geweest

Uuuuhm, in augustus geloof ik...quote:

Oh wij waren er begin juliquote:Op maandag 18 april 2005 18:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uuuuhm, in augustus geloof ik...
Alweer zó lang geleden

Nou goed dan,komen er ook tien binnenvallen hoor!quote:Op maandag 18 april 2005 18:18 schreef bar_rel het volgende:
[..]
één je bedoelt 10!! ik tel voor 10!!
Hihi

*denkt aan 10 bar_rels*quote:Op maandag 18 april 2005 18:18 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hihi

Wie vangt hem op?quote:Op maandag 18 april 2005 18:27 schreef timbob het volgende:
[..]
*denkt aan 10 bar_rels*
*springt gillend het raam uit*

Dat was nog in de periode toen je haar had zekerquote:Op maandag 18 april 2005 18:18 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hihi

Ik wil dit jaar naar Kroatie, maar moet wel opschietenquote:Op maandag 18 april 2005 18:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh wij waren er begin juli
Kreta is leuk

Ik moest hardop lachenquote:

Mijn haar is zo kut at the momentquote:Op maandag 18 april 2005 18:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat was nog in de periode toen je haar had zeker
Mijn haar gaat er straks ook af, whoei

Ik zit nog ff te twijfelen wat ik ga doen... zit al een tijdje te kweken (achterkant), maarja, moet toch maar ff wat af... of heel veel, of maar een beetjequote:

Die H. grapjes zijn onderhand ook een beetje uitgekauwd hoor.quote:

Ik weet het iig wel, ik ga me haar weer lang doen want ik ben net een duizend in één dozijn binkiequote:Op maandag 18 april 2005 18:42 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik zit nog ff te twijfelen wat ik ga doen... zit al een tijdje te kweken (achterkant), maarja, moet toch maar ff wat af... of heel veel, of maar een beetje. Heb nog een half uur

Hind is cool!quote:Op maandag 18 april 2005 18:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Die H. grapjes zijn onderhand ook een beetje uitgekauwd hoor.

Ik ga dit jaar waarschijnlijk nietquote:Op maandag 18 april 2005 18:31 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar naar Kroatie, maar moet wel opschieten

Tsja, binkie-look is opzich wel leuk... (quote:Op maandag 18 april 2005 18:43 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik weet het iig wel, ik ga me haar weer lang doen want ik ben net een duizend in één dozijn binkiemet dat andere haar was ik nog uniek

Lijkt me ook wel apart... in het buitenland werken.quote:Op maandag 18 april 2005 18:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar waarschijnlijk nietMaybe in het najaar of of we moeten een hele leuke aanbieding tegenkomen ofzo.
Volgend jaar naar de Pyreneëen, werken de hele zomer

Binkie-look is leuk als je hoofd ervoor gemaakt is, mijn hoofd is dus echt niet gemaakt voor binkie-stuff...ik moet lang haar hebben..ik heb heimwee naar mijn haarquote:Op maandag 18 april 2005 18:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tsja, binkie-look is opzich wel leuk... () maarja iedereen loopt ermee
. En die out-of-bed look heb ik ook al te lang. Tijd voor een "geen kijk-look"

Kinderkamp activiteiten en met ze de bergen in trekken en overnachten!quote:Op maandag 18 april 2005 18:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel apart... in het buitenland werken.
Wat ga je doen dan?

Naja, als het helemaal niks lijkt doe je toch gewoon een pet opquote:Op maandag 18 april 2005 18:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Binkie-look is leuk als je hoofd ervoor gemaakt is, mijn hoofd is dus echt niet gemaakt voor binkie-stuff...ik moet lang haar hebben..ik heb heimwee naar mijn haar

Petquote:Op maandag 18 april 2005 18:52 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Naja, als het helemaal niks lijkt doe je toch gewoon een pet op
Ook kind-a-binkie look

Das wel leuk als je leuke kinderen hebt... anders heb je een rukvakantie lijkt mequote:Op maandag 18 april 2005 18:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kinderkamp activiteiten en met ze de bergen in trekken en overnachten!

Plaats dan eens een duidelijke fotoquote:Op maandag 18 april 2005 18:55 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Pet
Mijn hoofd
Mijn haren
Mijn vorige haren

Ik ook, dan kan ik het printen en laten zien hoe ik het NIET wil hebbenquote:Op maandag 18 april 2005 18:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Plaats dan eens een duidelijke foto
Ik wil het ziiiieeeeen

Bedoelde je toch?!quote:Op maandag 18 april 2005 19:01 schreef Orginial het volgende:
WTF, BVO is net bezig en heeft al meer bezoekers dan mij site gehad die al een paar maanden loopt.![]()
Orginials site!
Hihi..![]()

Die GTST site?! Nee mên.quote:

Ligt eraan waar je van houdtquote:Op maandag 18 april 2005 19:34 schreef BVO het volgende:
Moet ik voor de DVD-box van Al Pacino of van Robin Williams kiezen???

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |