Wat een tekstueel hoogstandje hequote:
Nou en ofquote:Op maandag 18 april 2005 16:06 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wat een tekstueel hoogstandje he
Hoe was je sollicitatie?
En dan is het 17.00 uurquote:Op maandag 18 april 2005 16:18 schreef Dizer het volgende:
Wat een gave TTZo simpel, zo mooi
nog 3 kwartier
Maar je gaat helemaal niet meer naar school dan?quote:Op maandag 18 april 2005 16:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou en of
Echt een sollicitatie was het niet bleek later. Die vent zelf was er niet maar zijn vader wel. Alls wat hij kon vertellen dat het om "een beetje schoffelen" ging.Wacht nu op telefoontje van uitzendbureau.
Zo heel af en toe zit er wel wat power achter hoorquote:Op maandag 18 april 2005 16:17 schreef haagse_elfje het volgende:
Fok is weer zoals gewoonlijk traag
weer een andere avatar?quote:Op maandag 18 april 2005 16:18 schreef Dizer het volgende:
Wat een gave TTZo simpel, zo mooi
nog 3 kwartier
De meeste studies beginnen niet in aprilquote:Op maandag 18 april 2005 16:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar je gaat helemaal niet meer naar school dan?
Zit je nou weer op een stage die je niet leuk vind?quote:
Ohjaquote:Op maandag 18 april 2005 16:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
De meeste studies beginnen niet in april
Jah, ik was de andere best snel zat. Hij was wel leuk, maar niet mooi en zoquote:
Ja, dan ga ik de PABO doen in Meppelquote:Op maandag 18 april 2005 16:26 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ohja
Dus na de zomer ga je wel weer studeren
Hoezo weer? Vorige stage vond ik heel erg leuk hoor. Alleen handelde ik mijn opdrachten te snel af bij mijn vorige stage waardoor ik te veel tijd overhieldquote:Op maandag 18 april 2005 16:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zit je nou weer op een stage die je niet leuk vind?
Laat dat maar aan mij overquote:
Hoe lang moet je reizen dan?quote:Op maandag 18 april 2005 16:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoezo weer? Vorige stage vond ik heel erg leuk hoor. Alleen handelde ik mijn opdrachten te snel af bij mijn vorige stage waardoor ik te veel tijd overhield
Ik vind deze stage best wel leuk hoor, alleen ik ben vanaf 06.50 al d edeur uit en dan ben ik eigenlijk vanaf een uur of 3 best wel gaar en wil ik gewoon naar huis om onderweg te kunnen slapen![]()
Dat is wel eenquote:Op maandag 18 april 2005 16:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Laat dat maar aan mij over
Mijn blaasontsteking is vrijwel weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |