quote:Op maandag 18 april 2005 15:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik? Ik ben op iedereen verliefd
Maar niet iedereen is verliefd op mij
Ja eeh.............quote:
Preciesquote:Op maandag 18 april 2005 15:11 schreef Nano het volgende:
[..]
![]()
Ja das wel jammer!
Je bent zo'n liefhebbend mens!
Ik had hem al gewijzigd om de plaatjes enzo erin te zetten, dr staat denk ik een fout in het text-documentje. Maar ik kan hem niet nog een keer wijzigen.quote:Op maandag 18 april 2005 15:07 schreef Nano het volgende:
[..]
Blijf van mijn vriendje af!
Maar ik dacht echt dat dat kon,OP's wijzigen!
Oh zo! Ik snap het!quote:Op maandag 18 april 2005 15:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had hem al gewijzigd om de plaatjes enzo erin te zetten, dr staat denk ik een fout in het text-documentje. Maar ik kan hem niet nog een keer wijzigen.
dat kan welquote:Op maandag 18 april 2005 15:07 schreef Nano het volgende:
[..]
Blijf van mijn vriendje af!
Maar ik dacht echt dat dat kon,OP's wijzigen!
Pfffquote:Op maandag 18 april 2005 15:17 schreef Nano het volgende:
[..]
Aaaah!
Maar ik vind jou wel heel erg lief!
Ik heb alleen al een man en kinderen........
Ik heb het OP-bestandje al helemaal geüpdatetquote:Op maandag 18 april 2005 15:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had hem al gewijzigd om de plaatjes enzo erin te zetten, dr staat denk ik een fout in het text-documentje. Maar ik kan hem niet nog een keer wijzigen.
Goed chantage-materiaal, dit.quote:Op maandag 18 april 2005 15:19 schreef Nano het volgende:
[..]
Psst.......ik ga wel om de week een keer vreemd
dat weet hij niet!
Laten we het maar ergens anders over hebben.Iedereen vind elkaar toch wel lief!quote:Op maandag 18 april 2005 15:26 schreef Bupatih het volgende:Precies, waar gaat het nu eigenlijk over?
das toch met getalletjes?quote:Op maandag 18 april 2005 15:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Accountancy. Doe ik ook, dus alleen dat al is een reden om 't ook te doen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |