5 mei, die staat.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik zuip je dr zo uit hoor. Maarja als mensen met tequila aankomen. Gewoon wedstrijdje Wijn-Bier win ik.
Puik plan. Dat ding is ook wel ergens goedkoper te krijgen toch?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:11 schreef Nouk het volgende:
Maar hij wil een beertender. Van 220 euro.
Mwah ik had er even voor gekeken maar heb hem niet veel goedkoper gezien. Misschien dat jij hem wel kan vinden.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Puik plan. Dat ding is ook wel ergens goedkoper te krijgen toch?
wat heb je te besteden?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:13 schreef Nouk het volgende:
[..]
Mwah ik had er even voor gekeken maar heb hem niet veel goedkoper gezien. Misschien dat jij hem wel kan vinden.
Ik heb al een kado samen met anderen. Dit wilde die ook nog hebben dus ik gaf het als tip aan JW dus dat moet je aan hem vragen.quote:
Morgen tilburg, vrijdag amsterdamquote:Op woensdag 20 april 2005 13:14 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik ook. Ben al bijna een week niet uitgeweest. Heb echt behoefte aan alcohol.
En dat is, de woody's en de jantjes?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:17 schreef JaWi het volgende:
Voetbal.
vrijdag zal wel het standaardlallendeliedje zijn.
Wat een doorzichtige terugkrabbelactie zegquote:Op woensdag 20 april 2005 13:17 schreef Zwansen het volgende:
Eigenlijk past 5 mei niet in mijn trainingsprogramma....Die week daarna moet ik de Alp op, nou ja dan maar een biertje minder.
Ik krabbel niet terug! Ook al drink ik op 50% dan nog kom je tekort!quote:Op woensdag 20 april 2005 13:18 schreef Nouk het volgende:
[..]
Wat een doorzichtige terugkrabbelactie zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |