Kop op we scoren er nog wel watquote:Op zondag 17 april 2005 14:15 schreef Cheiron het volgende:
Verdomme..
Gestraft omdat Babos niet kan keepen
ok net weer een kans pfffquote:Op zondag 17 april 2005 14:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maduro sprong in de lucht en Babos ook, hinderen in de 5meter
stam+T je hoeft het me niet uit te leggenquote:Op zondag 17 april 2005 14:15 schreef Uddel het volgende:
[..]eX FoKSCHiP... want bij de X krijg je ook een T..
Als je dan toch dit soort posts post, zet er dan meteen bij wat er 'shit bijna' was... Ik kan 't niet zienquote:Op zondag 17 april 2005 14:17 schreef -Hans- het volgende:
Shit bijna..
onie wat een stel gekkenquote:Op zondag 17 april 2005 14:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jongens, bespreek de basisregels van het spellen/vervoegen in TTK of zo..
Neemt hij dan, zoals wel vaker, veel risico als hij in balbezit is?quote:Op zondag 17 april 2005 14:17 schreef VoreG het volgende:
Ik schijt elke keer tig kleuren als Vonk die bal krijgt....
Okay.quote:Op zondag 17 april 2005 14:18 schreef Taurus het volgende:
[..]
Als je dan toch dit soort posts post, zet er dan meteen bij wat er 'shit bijna' was... Ik kan 't niet zien![]()
Vooral veel tijd volgens Rijnmond...quote:Op zondag 17 april 2005 14:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neemt hij dan, zoals wel vaker, veel risico als hij in balbezit is?
Hij loopt wat te klooien met de bal wegtikken, of neemt em verkeerd aanquote:Op zondag 17 april 2005 14:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neemt hij dan, zoals wel vaker, veel risico als hij in balbezit is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |