Radio 1 zekerquote:Op zondag 17 april 2005 14:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
3.
Volgens de radio domineert Ajax zo'n beetje de hele wedstrijd al.
quote:Op zondag 17 april 2005 14:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij luistert zeker radio rijmond? Die zeiden dat Feyenoord tegen den bosch ook goed speelde
Hmhm, in de 5 seizoenen dat ik ben geweest heb ik alleen maar last van ze gehad. Het is een ramp met die mensen. Ze slaan een oude man voor mijn neus omdat hij niet snel genoeg liep. Hij kon alleen niet sneller lopen.quote:Op zondag 17 april 2005 14:08 schreef snabbi het volgende:
Ik weet dat de ME'ers geen lieverdjes zijn. Ik ben zelf een rustige supporter en ook een seizoentje meegepakt en genoeg gezien. Ook is mijn oom een keer bij sparta - ajax door iemand van de ME neergeslagen toen de mensen nog op een rustige manier het stadion uitliepen. Op een andere plek waren net rellen uitgebroken en de mensen moesten terug het stadion ingedreven worden.
quote:Op zondag 17 april 2005 14:08 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
haha, grappig hoe je je hier nog uit probeerdt te redden
lol ach ze zullen vast niet onpartijdig zijn en dat zeg ik ook absoluut niet maar om dan radio 1 wel als objectieve graadmeter te nemen is ook niet handig.quote:Op zondag 17 april 2005 14:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij luistert zeker radio rijmond? Die zeiden dat Feyenoord tegen den bosch ook goed speelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |