Het is niet 0-1.quote:Op zondag 17 april 2005 13:54 schreef arieopmuzieksafari het volgende:
Eindelijk gerechtigheid voor Feyenoord
Ik denk ook niet dat ze zoveel mensen zullen oppakken, want dat is gewoon niet te organiseren. Ze zullen vast wel selectief te werk te gaan van jij ziet er uit alsof je iets geflikt hebt. Hoe oneerlijk dat ook is.quote:Op zondag 17 april 2005 13:52 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze 1600 man oppakken inclusief vrouwen en kinderen, want die zitten er ook tussen.
dat deden ze toen met utrecht ook niet, en dat waren er veel minder.
VBL is niet handig voor mensen die Studio Sport willen zien.quote:Op zondag 17 april 2005 13:56 schreef RayMania het volgende:
Voor mensen die studio sport willen zien is deze titel niet handig.
Als je echt niets wil weten moet je uit VBL wegblijven.quote:Op zondag 17 april 2005 13:56 schreef RayMania het volgende:
Voor mensen die studio sport willen zien is deze titel niet handig.
idd, dat ben ik met je eens. ze zullen ook wel met 'stille' gaan werken, dat deden ze toen bij utrecht ook. Maar ik denk ook dat deze keer de ajax suporters zich meer hebben misdragen dan utrecht toen. Het was toen namelijk gewoon een goede sfeer op de heenweg.quote:Op zondag 17 april 2005 13:56 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze zoveel mensen zullen oppakken, want dat is gewoon niet te organiseren. Ze zullen vast wel selectief te werk te gaan van jij ziet er uit alsof je iets geflikt hebt. Hoe oneerlijk dat ook is.
Overigens vind ik het als Feyenoorder nog niet goed dat er geen ajaxsupporters aanwezig zijn. Je had best die ene trein weg kunnen rijden richting barendrecht en dan een andere trein die nog rustig was wel toelaten. Helaas weet ik natuurlijk niet genoeg om echt te kunnen zeggen of het een optie was, maar ik vind dat ajax ook het recht heeft op supporters.
Maar ook hier gaat op dat de 'goeden onder de kwaden moeten lijden'quote:Op zondag 17 april 2005 13:56 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze zoveel mensen zullen oppakken, want dat is gewoon niet te organiseren. Ze zullen vast wel selectief te werk te gaan van jij ziet er uit alsof je iets geflikt hebt. Hoe oneerlijk dat ook is.
Overigens vind ik het als Feyenoorder nog niet goed dat er geen ajaxsupporters aanwezig zijn. Je had best die ene trein weg kunnen rijden richting barendrecht en dan een andere trein die nog rustig was wel toelaten. Helaas weet ik natuurlijk niet genoeg om echt te kunnen zeggen of het een optie was, maar ik vind dat ajax ook het recht heeft op supporters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |