oow die van gisteravond?quote:
Ja; en als 't zo doorgaat ook nog van volgende week woensdag...quote:Op zondag 17 april 2005 12:11 schreef pos het volgende:
oow die van gisteravond?
Sssst. Ik probeer onze buren een minderwaardigheidscomplex te bezorgenquote:Op zondag 17 april 2005 12:11 schreef Treinhomo het volgende:
Pssst....dit it trouwens #232...Tong heeft een foutje gemaakt bij de vorige.
Yepquote:Op zondag 17 april 2005 12:29 schreef Treinhomo het volgende:
Myrna Goossens.
quote:Op zondag 17 april 2005 12:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Yep![]()
Nico ging graag bij haar een 'kwakkie doen'
Dat-ie Gay-Lusac dan even bevestigt; kunnen we weer plaatjes posten.quote:Op zondag 17 april 2005 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Aan de topictitel te zien is fotoloog ook weer on-line
12 Makita's, 13 ongelukken...quote:Op zondag 17 april 2005 12:32 schreef Scrutinizer het volgende:Nico had ook Donald Duck als sterrenbeeld
Inmiddels 22quote:Op zondag 17 april 2005 12:33 schreef Treinhomo het volgende:
We hebben nou al een stuk of 20 tussenplaatjes op rij gehad...
En dat zie je aan z'n neus?quote:
Aan de handdoek om z'n nek...quote:Op zondag 17 april 2005 12:36 schreef fotoloog het volgende:
En dat zie je aan z'n neus?
pugilist bedoel jequote:Op zondag 17 april 2005 12:41 schreef fotoloog het volgende:
Vuistvechter idd
Allemaal leuk en aardig, maar hoe zit 't mou met Gay-Lusac ?quote:Op zondag 17 april 2005 12:41 schreef fotoloog het volgende:
Vuistvechter idd
Gay Lusac is het nietquote:Op zondag 17 april 2005 12:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar hoe zit 't mou met Gay-Lusac ?
duurt bij sommige mensen jarenquote:Op zondag 17 april 2005 12:46 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Als ik alles weer op een rijtje heb,vertel ik wie het is..
Nee, ze is half Noors, half Maleis.quote:Op zondag 17 april 2005 13:16 schreef Treinhomo het volgende:
Aria Giovanni ?
Wel hetzelfde genre ?quote:Op zondag 17 april 2005 13:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, ze is half Noors, half Maleis.
Nee, deze dame is vaak schaars gekleed te zien in b-films.quote:
Ai; laat dát nou net mijn Achilleshiel zijn...quote:Op zondag 17 april 2005 13:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, deze dame is vaak schaars gekleed te zien in b-films.
Nee, een een Brit die erg popi is bij de dames.quote:
Richard E. van voren. Goede acteur.quote:Op zondag 17 april 2005 16:21 schreef Treinhomo het volgende:
Grant ?
Gebeurt daar dan nog wat? Vaak ziet het er nogal dood uit.quote:Op zondag 17 april 2005 18:05 schreef tong80 het volgende:
Bolkonsky ik dacht een tijdje geleden een nieuwe sportplaatjes rader er bij te hebben maar ik zie je daar niet meer
Ik doe vaak m'n best om het levend te houden er staat nu ook weer een plaatje te wachten op een sportkennerquote:Op zondag 17 april 2005 18:08 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Gebeurt daar dan nog wat? Vaak ziet het er nogal dood uit.
Leuk.quote:Op zondag 17 april 2005 19:22 schreef tong80 het volgende:
Gorefest vriend van me is lichtman bij ze en ze gaan weer touren
Iets recenter. Ze maken nogal bombastische muziek en zingen graag over datgene wat die ene op de foto vasthoudt.quote:
In de metalscene zijn ze behoorlijk populair. Zijn toch wel een beetje de trendsetters van de hedendaagse powermetal.quote:Op zondag 17 april 2005 20:20 schreef tong80 het volgende:
Ik ben aardig bekend ook met obscure bandjes maar waar moetyen we die van kennen
quote:Op zondag 17 april 2005 20:32 schreef Treinhomo het volgende:
Louis Jospeh Gay Lusac ?
Zijn we van dat trauma ook eindelijk af.quote:Op zondag 17 april 2005 20:35 schreef Berkery het volgende:
![]()
Mijn natuurkundeleraar had het altijd over "Gele Zak". Die man had zijn roeping gemist![]()
Engels en ze wraen ergens de eerste meequote:Op zondag 17 april 2005 20:39 schreef Treinhomo het volgende:
Amerikaans ?
99 van de 100 mensren kent ze niet hoorquote:Op zondag 17 april 2005 20:46 schreef Berkery het volgende:
Oh, ik dacht dat het een ombekend bandje was![]()
'k zag ze 's in een episode van 'The young ones'.quote:Op zondag 17 april 2005 20:46 schreef tong80 het volgende:
Ja the damned. New Rose de eerste punk single ooit
Hat was ook niet mijn cup of tea. Sham 69 enj de Clash kickten veel mer assquote:Op zondag 17 april 2005 20:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k zag ze 's in een episode van 'The young ones'.
'k vond 't eigenlijk meer Glam-rock...en ik kréég me daar een ruzie met mijn punk-minded vriendin....
Chelsea z'n bandje uit 78 vond ik leuk.quote:Op zondag 17 april 2005 21:02 schreef Treinhomo het volgende:
Over (cyber)punk gesproken; Billy Idol komt naar NL. Niks voor jou, tong ?
quote:
quote:Op zondag 17 april 2005 21:19 schreef Bolkonsky het volgende:
Geblondeerde Angelina Jolie?
quote:
quote:Op zondag 17 april 2005 21:30 schreef Scrutinizer het volgende:
SBS-meisje?
quote:Op zondag 17 april 2005 21:33 schreef pyl het volgende:
Charlize Theron?
Wiesda ?quote:Op zondag 17 april 2005 21:40 schreef pyl het volgende:
Samantha Janus?
Mevrouw was, filmtechnisch, dan ook een beetje een one-hit-wonder...quote:Ik begin nu al zo'n beetje door mijn hedendaagse blonde huppeltjes heen te raken, hoor.
heb je het trouwens alweer bijgelegd met ons eigen RJPvD-blonde huppeltje?quote:Op zondag 17 april 2005 21:40 schreef pyl het volgende:
Ik begin nu al zo'n beetje door mijn hedendaagse blonde huppeltjes heen te raken, hoor.
In jouw favoriete genre?quote:Op zondag 17 april 2005 21:42 schreef Treinhomo het volgende:
Mevrouw was, filmtechnisch, dan ook een beetje een one-hit-wonder...
Effe googlen en je vraagt dat nooit meer.quote:Op zondag 17 april 2005 21:42 schreef Treinhomo het volgende:
Wiesda ?
Tja, dat is dan zo'n wonder geweest wat ik heb gemist...quote:Mevrouw was, filmtechnisch, dan ook een beetje een one-hit-wonder...
Bijleggen? Wat dan? - is mijn eerste reactie... Ze wil me niet eens te woord staan!quote:Op zondag 17 april 2005 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
heb je het trouwens alweer bijgelegd met ons eigen RJPvD-blonde huppeltje?
Dat mag hier niet...Had eigenlijk gehoopt dat je 'n plaatje zou posten.quote:Op zondag 17 april 2005 21:59 schreef pyl het volgende:
Effe googlen en je vraagt dat nooit meer.
Dát lijkt me sterk. als je de film niet hebt gezien, heb je er toch op z'n minst wel 's ooit van gehoord.quote:Tja, dat is dan zo'n wonder geweest wat ik heb gemist...
quote:Op zondag 17 april 2005 22:06 schreef Berkery het volgende:
Speelt zij Simone in die gelijknamige film?
Grapjurk.quote:Op zondag 17 april 2005 22:02 schreef Treinhomo het volgende:
Dat mag hier niet...Had eigenlijk gehoopt dat je 'n plaatje zou posten.
We zullen een goed woordje voor je doen bij zowel pos als Photobucketquote:Op zondag 17 april 2005 22:08 schreef pyl het volgende:
Mijn relatie met photobucket is al net zo als die met pos: om mij totaal onverklaarbare redenen ben ik geheel en al uit de gratie...![]()
Wat heeft dat nou met PB te makenquote:Op zondag 17 april 2005 22:08 schreef pyl het volgende:
Grapjurk.
Mijn relatie met photobucket is al net zo als die met pos: om mij totaal onverklaarbare redenen ben ik geheel en al uit de gratie...![]()
quote:Op zondag 17 april 2005 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga Jiskefet en Six Feet Under kijken
quote:Op zondag 17 april 2005 22:27 schreef Treinhomo het volgende:
Ben ik dan de énige die niet van dat flauwe Jiskefet houdt ?
welneequote:Op zondag 17 april 2005 22:08 schreef pyl het volgende:
[..]
Grapjurk.
Zekers...quote:Op zondag 17 april 2005 23:03 schreef pos het volgende:
neej, ik vind dr wel heel mooi
goed planquote:Op zondag 17 april 2005 23:12 schreef Treinhomo het volgende:
zal ik dan maar 't plaatje posten, zoals iedereen haar kent ?
Echt niet ?quote:Op zondag 17 april 2005 23:18 schreef pos het volgende:
sorry, zegt me helemaal niks
kijk nooit dat soort filmsquote:Op zondag 17 april 2005 23:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Echt niet ? [afbeelding]
Mevrouw mocht Arnold Schwarzenegger helemaal ongans trappen...
Dat is de Terminator 3 mevrouw, ik heb deel 3 niet gezien en weet ook niet hoe ze heetquote:
nee geen idee, ze heeft in een film met Arnold Schwarzenegger gespeeld naar het schijnt....quote:Op maandag 18 april 2005 08:59 schreef pyl het volgende:
Voor de vorm: pos weet jij wie die mevrouw is op het plaatje?
Voor het ecchie: pos, wat was er nou? Je bracht me zowaar even van m'n stuk.
neej, ik snap het ook niet want het lijkt me echt een plaatje die foto weet.quote:Op maandag 18 april 2005 09:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Is die blonde snol nou nog niet geraden?
gebruik deze danquote:Op maandag 18 april 2005 09:41 schreef pyl het volgende:
Als ik nou photobucket had, zou ik een tussenplaatje plaatsen....
Doet-ie het nou nog niet bij jou? Heb je ranzige plaatjes ge-upload of zo?quote:Op maandag 18 april 2005 09:41 schreef pyl het volgende:
Als ik nou photobucket had, zou ik een tussenplaatje plaatsen....
en het rare is dat hij het en bij pyl thuis en op zijn werk niet doetquote:Op maandag 18 april 2005 09:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doet-ie het nou nog niet bij jou? Heb je ranzige plaatjes ge-upload of zo?
Ja daarom denk ik dat hij iets 'stouts' met z'n account heeft gedaanquote:Op maandag 18 april 2005 09:46 schreef pos het volgende:
[..]
en het rare is dat hij het en bij pyl thuis en op zijn werk niet doet
Ja daar lijkt het wel op hequote:Op maandag 18 april 2005 09:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja daarom denk ik dat hij iets 'stouts' met z'n account heeft gedaan
Dat is 't 'm nou juist: zoiets zou ik nooit doen...quote:Op maandag 18 april 2005 09:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja daarom denk ik dat hij iets 'stouts' met z'n account heeft gedaan
Amerikanen zijn natuurlijk wel erg puriteinsquote:Op maandag 18 april 2005 09:55 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat is 't 'm nou juist: zoiets zou ik nooit doen...![]()
Kristanna Lokenquote:
[img] url[/img]quote:Op maandag 18 april 2005 10:20 schreef pyl het volgende:
Puriteins? Ik? Mmmm...maak ik die indruk?
Anderzijds: als ik iets 'stouts' heb gedaan bij photobucket, waarnaar het inderdaad begint uit te zien, dan is dat per ongeluk gebeurd - dat staat als een paal boven water.
Ach, er zijn belangrijker dingen in de wereld, zo heb ik schijnbaar mijn blonde Fok!vriendinnetje weer terug (om even onverklaarbare reden als waarom ik ze kwijt was geraakt, trouwens). Hè pos?![]()
Pos, dank voor je suggesties, maar die eerste is te beperkt (geen bitmap, bijvoorbeeld) en die tweede krijg ik niet goed aan de praat. Ik ben intussen zo gewend geraakt aan photobucket: hoe plaats je toch ook weer een plaatje?
wat is er?quote:Op maandag 18 april 2005 10:27 schreef pyl het volgende:
Gaat lekker zo....
Correct!quote:Op maandag 18 april 2005 10:34 schreef pyl het volgende:
Adrian Edmondsen en Rick Mayall.
ach ja...quote:Op maandag 18 april 2005 10:51 schreef pyl het volgende:
Speelde in Le duel d'Hamlet, La Tosca, La Dame aux Camélias, La Voyante.![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 10:52 schreef Berkery het volgende:
Sarah Bernhard?
quote:Op maandag 18 april 2005 10:54 schreef Berkery het volgende:
Ja ja, berkery kent zijn klassiekers
[afbeelding]![]()
doet niet zo naar...ik zit al te bibberenquote:
quote:Op maandag 18 april 2005 11:10 schreef mr_anonimous het volgende:
De grijze postduif Steve Martin en Laura Dern. Meneer of mevrouw in de stoel kan ik niet zo goed herkennen.
Meen je dat nou?quote:Op maandag 18 april 2005 11:09 schreef pos het volgende:
doet niet zo naar...ik zit al te bibberen
In de - naar het schijnt - oudste stad van het land.quote:
vertel...? Nijmegen?quote:Op maandag 18 april 2005 11:15 schreef pyl het volgende:
[..]
In de - naar het schijnt - oudste stad van het land.![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 11:15 schreef pos het volgende:
vertel...? Nijmegen?
je heet toch geen Frank he?quote:
Vroeger werkte ik bij de IBM en daar werkte een programeur Frank Scholten uitquote:
In dat geval, zou je toch moeten hopen dat ik wél Frank heette?quote:Op maandag 18 april 2005 11:21 schreef pos het volgende:
Vroeger werkte ik bij de IBM en daar werkte een programeur Frank Scholten uit
Nijmegen waar ik erg verliefd op was
quote:Op maandag 18 april 2005 11:23 schreef pyl het volgende:
[..]
In dat geval, zou je toch moeten hopen dat ik wél Frank heette?![]()
Maar het moet gezegd: Nijmegen staat bekend om zijn aantrekkelijke inwoners, da's waar.
Affijn: sterkte!
ja viel weer is reuze mee gelukkigquote:Op maandag 18 april 2005 13:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoi Pos, alles goed verlopen bij de tandarts?
quote:Op maandag 18 april 2005 12:45 schreef pos het volgende:
pyl kom is uit die kantine
pyl ik zie opeens ietsquote:
Nee, lieve pos, da's nou Eros....quote:Op maandag 18 april 2005 13:32 schreef pos het volgende:
pyl ik zie opeens ietsis dat zeus je icoon?
jammerquote:
quote:In de Griekse mythologie is Eros de god van de liefde en het schoonheidsverlangen. Zijn equivalent in de Romeinse mythologie is Cupido (ook Amor genoemd). Eros was de zoon van Aphrodite en Ares. Het speciale van Eros is dat hij een pijl en boog heeft, waarmee hij op mensen schiet. Als hij dan iemand geraakt heeft, is deze op slag verliefd. Zelfs de goden waren niet veilig voor hem. Eros is in de Griekse mythologie ook het derde kind van Chaos, en personificeert dan de universele, allesomvattende liefde.
Het is eigenlijk: Dustin Hofman "Aaaaaaaaaaaargh!"quote:Op maandag 18 april 2005 13:42 schreef pyl het volgende:
Laurence Olivier "Is it safe?" en Dustin Hofman "Is what safe?"![]()
thnxs pylquote:
quote:Op maandag 18 april 2005 13:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Mata Hari?
Ook niet Tong, maar jij kent haar ongetwijfeld.quote:
Goede gok, maar neen. Zelfde beroep. Kernbegrippen: Frans, Amerika, dagboeken, erotica, Henry Miller.quote:Op maandag 18 april 2005 14:06 schreef Bolkonsky het volgende:
Wild gokje: Virginia Woolf?
quote:French-born novelist, passionate eroticist and short story writer, who gained international fame with her journals. Spanning the years from 1931 to 1974, they record an account of one woman's voyage of self-discovery. "It's all right for a woman to be, above all, human. I am a woman first of all." (from The Diary of Anaïs Nin, vol. I, 1966) Anaïs Nin was largely ignored until the 1960s. Today she is regarded as one of the leading women writers of the 20th-century. She has become a source of inspiration for those who are ready to take risks in their life for the sake of art and adventure.
Hans Christian Andersen iddquote:Op maandag 18 april 2005 14:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Andersen?
Nee maar wel afkomstig van het zelfde eiland.quote:Op maandag 18 april 2005 15:38 schreef jozef444 het volgende:
is dat John Rhys Davies ?
Brian Cox inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2005 15:46 schreef fotoloog het volgende:
Cox
Nu moet het toch wel lukken?quote:Never wore any underwear and always slept in the nude.
She used to put ice on her nipples right before shooting a scene in order to appear sexier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |