abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 mei 2005 @ 21:06:55 #176
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26834885
Ja ik bedoelde dus eigenlijk ook of er dat witte lak is of van dat folie maar was niet helemaal duidelijk. Wil er namelijk nog wat op verven en als het van dat folie is hoef ik dus niet te gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Luchtbel op 08-05-2005 22:50:12 ]
pi_26863005
een slaapbank ipv een normaal bed - is dat praktisch? En ligt dat een beetje fatsoenlijk?
pi_26867797

Naar verwachting komt Anna vanaf juli de serviceafdeling op de IKEA website versterken. In o.a. Duitsland en Groot-Brittanniė is ze al operationeel, maar binnenkort kun je dus ook in het Nederlands met haar praten.

Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  maandag 9 mei 2005 @ 22:39:10 #179
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_26867967
Ik ben vandaag begonnen met het in elkaar zetten van de Alve hoekkast/computerkast. Wat een ramp!!! Na 1,5 uur ben ik nog pas bij stap 6 en het past helemaal niet in mijn kamer, zo liggend. Ik dacht dat je dat ding gewoon staand in elkaar moest zetten, maar tot stap 'zoveel' ligt ie languit op de grond. . Wat een ellende.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  dinsdag 10 mei 2005 @ 00:13:57 #180
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_26870874
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:39 schreef Oxymoron het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met het in elkaar zetten van de Alve hoekkast/computerkast. Wat een ramp!!! Na 1,5 uur ben ik nog pas bij stap 6 en het past helemaal niet in mijn kamer, zo liggend. Ik dacht dat je dat ding gewoon staand in elkaar moest zetten, maar tot stap 'zoveel' ligt ie languit op de grond. . Wat een ellende.
Hoe vond je de woondecoratieafdeling in IKEA duiven ?
pi_26876731
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:39 schreef Oxymoron het volgende:
[...]
Wat een ellende.
Dan raad ik je ten stelligste af om ooit iets bij Leen Bakker te halen, want dąt zijn pas krengen om in elkaar geknutseld te krijgen. Het resultaat mag er best wel zijn, maar de volgende keer ga ik braaf terug naar de Ikea
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:11:15 #182
116520 Do_1980
Gizl Gifts
pi_26877320
Ik ga binnekort naar Ikea, ben benieuwd met wat en hoeveel ik thuis kom!
Op zoek naar een orgineel en persoonlijk cadeau? http://www.gizl.nl
  dinsdag 10 mei 2005 @ 11:38:03 #183
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_26878055
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 10:48 schreef rupicola het volgende:

[..]

Dan raad ik je ten stelligste af om ooit iets bij Leen Bakker te halen, want dąt zijn pas krengen om in elkaar geknutseld te krijgen. Het resultaat mag er best wel zijn, maar de volgende keer ga ik braaf terug naar de Ikea
Leen Stakker
pi_26879220
Mijn ouders weigerden naar Leen Bakker te gaan toen ik wat dingen nodig had toen ik op kamers ging Ikea is gewoon de norm
pi_26879520
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:19 schreef Waxxer het volgende:
Mijn ouders weigerden naar Leen Bakker te gaan toen ik wat dingen nodig had toen ik op kamers ging Ikea is gewoon de norm
Leen Bakker meubel zijn hier ook niet bespreekbaar. Een ikea meubeltje kost mijn vader al een hoop gevloek (hij is niet zo handig) dus leen bakker is geen optie.

Waar ik nog steeds niet over uit kan: Ikea heeft een "schroefjes-nastuur-afdeling" voor als je wat mist. Ze hebben er zelfs speciale enveloppen voor laten drukken. Leuk als je bij Ikea gaat werken: wat doe jij daar? Ik doe schroefjes in een enveloppie....
pi_26892647
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 10:17 schreef Anitra het volgende:
Weet iemand of de Jokk tafel+eetstoelen ergens op voorraad zijn? Ik kan hem op de site niet vinden en in de catalogus staat hij wel.
Beetje late reactie, maar: nee, die zijn nergens op voorraad. Er is een leveringsprobleem op dat artikel, misschien is dat ook de reden dat 'ie (tijdelijk) van de site is afgehaald. Naar verwachting komen de eerstvolgende leveringen weer in week 25 (onder voorbehoud). (Het is nu week 19.)
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:34:35 #187
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_26895360
Vervolg van het Alve klusverhaal:
Rampspoed is het . Maar ik ben al bij stap 15 en pas nu loop ik weer vast . Zelfs met twee mensen lukt het niet om de hardboard zijkanten goed te bevestigen zonder door het hout heen te spijkeren (van de zijkanten van de kast).
Is er ook een Ikea klusteam?
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
pi_26900908
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:34 schreef Oxymoron het volgende:
Vervolg van het Alve klusverhaal:
Rampspoed is het . Maar ik ben al bij stap 15 en pas nu loop ik weer vast . Zelfs met twee mensen lukt het niet om de hardboard zijkanten goed te bevestigen zonder door het hout heen te spijkeren (van de zijkanten van de kast).
Is er ook een Ikea klusteam?
Ik heb zo'n ding in elkaar gezet voor de opbouw van de showroom in Breda... had er niet veel problemen mee, maar daar staat dan ook tegenover dat ik inmiddels HEEL HEEL HEEL veel IKEA meubelen in elkaar heb gezet wel vervelend dat het niet lukt

Een montageservice heeft IKEA wel, of althans, enkele bedrijven die dat kunnen doen, alleen goedkoop is het niet. Een garderobekast-element + deur(en) + afhangen kost iets van ¤60,- (indicatief). Meer info: http://www.ikea.com/ms/nl(...)ssembly_service.html
pi_26902110
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 21:47 schreef thomas26 het volgende:
Ik heb eindelijk deze gekocht ...

Leuk
pi_26914978
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 20:11 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Beetje late reactie, maar: nee, die zijn nergens op voorraad. Er is een leveringsprobleem op dat artikel, misschien is dat ook de reden dat 'ie (tijdelijk) van de site is afgehaald. Naar verwachting komen de eerstvolgende leveringen weer in week 25 (onder voorbehoud). (Het is nu week 19.)
Thanks!!! Dan zal ik nog even moeten wachten.

Dan gaat de boekenkast eerst komen denk ik. Dat word waarschijnlijk de Lesvik, heb daar ook de salontafel van een geweldig ding
  woensdag 11 mei 2005 @ 21:10:53 #191
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_26926061
Nou het is gelukt met de Alve. De technische dienst van de instelling waar ik woon heeft met 2 personen de hele middag en een deel van de avond aan de kast gewerkt. Ik had het begin al helemaal verkeerd gedaan dus alles moest weer van voren af aan gemonteerd worden. Maar het is klaar! En ik ben met de begeleiding de kast aan het inrichten.
pi_26928676
Goed gedaan Oxymoron
pi_26931398
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 21:10 schreef Oxymoron het volgende:
Nou het is gelukt met de Alve. De technische dienst van de instelling waar ik woon heeft met 2 personen de hele middag en een deel van de avond aan de kast gewerkt. Ik had het begin al helemaal verkeerd gedaan dus alles moest weer van voren af aan gemonteerd worden. Maar het is klaar! En ik ben met de begeleiding de kast aan het inrichten.
Woeii!
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 15:20 schreef Anitra het volgende:

[..]

Dat word waarschijnlijk de Lesvik, heb daar ook de salontafel van een geweldig ding
Die tafel Leksvik heb ik ook! (Uit de koopjeshoek met 50% korting )
pi_26931430
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 23:51 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Die tafel heb ik ook! (Uit de koopjeshoek met 50% korting )
Heb hem gekregen van mijn schoonouders
Echt een geweldige tafel!!!!
pi_26939704
Hallo,

Ik heb sinds een week een Alleby bankje. Geweldig ding. Maar met 2 kinderen en een hond lijkt het me toch wel handig om er een hoes over te doen. Ik begreep dat die niet te koop is maar heeft er misschien iemand een patroon van?

Liennn
De aarde is rond maar de wereld is plat
  donderdag 12 mei 2005 @ 13:00:44 #196
89230 Bubsel
3-5-2006!!
pi_26941911
Dit word onze nieuwe computertafel!!

Met nog een extra zijbladje waar die scanner op staat.

En twee keer deze

om nog wat extra troep op te kunnen ruimen .

We hebben nu deze:

Maar bevalt niet zo weinig ruimte enzo.
pi_26944843
Heeft er iemand ervaring met de Verksam burostoel? Zeg maar de duurste versie met leer en armleuningen?
Tomdiedom!
pi_26945125
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 11:46 schreef Liennn het volgende:
Hallo,

Ik heb sinds een week een Alleby bankje. Geweldig ding. Maar met 2 kinderen en een hond lijkt het me toch wel handig om er een hoes over te doen. Ik begreep dat die niet te koop is maar heeft er misschien iemand een patroon van?

Liennn
Dat is heel makkelijk te maken zelf.
Je neemt de maat van de zitting opbreedte en diepte, de maat van de rug leuningbreedte en hoogte icl de bovenkant van de leuning, de maat van de rugleuning aan de achterkant, de maat van de armleuningbreedte, hoogte icl de boven kant de hoogte van de armleuning aan de buitenkant, de hoogte en breedte van de zitting naar de grond. Die delen knip je uit het stof en maak je aan elkaar vast. Een cm of 2 extra voor de naden.
pi_26945234
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 14:23 schreef Cliffie het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de Verksam burostoel? Zeg maar de duurste versie met leer en armleuningen?
Ik zit er nu op. Er zijn momenten dat ik er niet meer vanaf wil, zit prima dus
pi_26951231
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 14:34 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ik zit er nu op. Er zijn momenten dat ik er niet meer vanaf wil, zit prima dus
Mooi zo, moet alleen nog kijken of die 50 euro extra voor leren bekleding het wel waard is ten opzichte van de stoffen bekleding
Tomdiedom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')