Hoe vond je de woondecoratieafdeling in IKEA duivenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:39 schreef Oxymoron het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met het in elkaar zetten van de Alve hoekkast/computerkast. Wat een ramp!!! Na 1,5 uur ben ik nog pas bij stap 6 en het past helemaal niet in mijn kamer, zo liggend. Ik dacht dat je dat ding gewoon staand in elkaar moest zetten, maar tot stap 'zoveel' ligt ie languit op de grond.. Wat een ellende.
Dan raad ik je ten stelligste af om ooit iets bij Leen Bakker te halen, want dąt zijn pas krengen om in elkaar geknutseld te krijgen. Het resultaat mag er best wel zijn, maar de volgende keer ga ik braaf terug naar de Ikeaquote:
Leen Stakkerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:48 schreef rupicola het volgende:
[..]
Dan raad ik je ten stelligste af om ooit iets bij Leen Bakker te halen, want dąt zijn pas krengen om in elkaar geknutseld te krijgen. Het resultaat mag er best wel zijn, maar de volgende keer ga ik braaf terug naar de Ikea![]()
Leen Bakker meubel zijn hier ook niet bespreekbaar. Een ikea meubeltje kost mijn vader al een hoop gevloek (hij is niet zo handig) dus leen bakker is geen optie.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:19 schreef Waxxer het volgende:
Mijn ouders weigerden naar Leen Bakker te gaan toen ik wat dingen nodig had toen ik op kamers gingIkea is gewoon de norm
Beetje late reactie, maar: nee, die zijn nergens op voorraad. Er is een leveringsprobleem op dat artikel, misschien is dat ook de reden dat 'ie (tijdelijk) van de site is afgehaald. Naar verwachting komen de eerstvolgende leveringen weer in week 25 (onder voorbehoud). (Het is nu week 19.)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:17 schreef Anitra het volgende:
Weet iemand of de Jokk tafel+eetstoelen ergens op voorraad zijn? Ik kan hem op de site niet vinden en in de catalogus staat hij wel.
Ik heb zo'n ding in elkaar gezet voor de opbouw van de showroom in Breda... had er niet veel problemen mee, maar daar staat dan ook tegenover dat ik inmiddels HEEL HEEL HEEL veel IKEA meubelen in elkaar heb gezetquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:34 schreef Oxymoron het volgende:
Vervolg van het Alve klusverhaal:
Rampspoed is het. Maar ik ben al bij stap 15 en pas nu loop ik weer vast
. Zelfs met twee mensen lukt het niet om de hardboard zijkanten goed te bevestigen zonder door het hout heen te spijkeren (van de zijkanten van de kast).
Is er ook een Ikea klusteam?
Thanks!!! Dan zal ik nog even moeten wachten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:11 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar: nee, die zijn nergens op voorraad. Er is een leveringsprobleem op dat artikel, misschien is dat ook de reden dat 'ie (tijdelijk) van de site is afgehaald. Naar verwachting komen de eerstvolgende leveringen weer in week 25 (onder voorbehoud). (Het is nu week 19.)
quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:10 schreef Oxymoron het volgende:
Nou het is gelukt met de Alve. De technische dienst van de instelling waar ik woon heeft met 2 personen de hele middag en een deel van de avond aan de kast gewerkt. Ik had het begin al helemaal verkeerd gedaan dus alles moest weer van voren af aan gemonteerd worden. Maar het is klaar! En ik ben met de begeleiding de kast aan het inrichten.![]()
Die tafel Leksvik heb ik ook! (Uit de koopjeshoekquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:20 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat word waarschijnlijk de Lesvik, heb daar ook de salontafel van een geweldig ding
Heb hem gekregen van mijn schoonoudersquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:51 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Die tafel heb ik ook! (Uit de koopjeshoekmet 50% korting
)
Dat is heel makkelijk te maken zelf.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:46 schreef Liennn het volgende:
Hallo,
Ik heb sinds een week een Alleby bankje. Geweldig ding. Maar met 2 kinderen en een hond lijkt het me toch wel handig om er een hoes over te doen. Ik begreep dat die niet te koop is maar heeft er misschien iemand een patroon van?
Liennn
Ik zit er nu op. Er zijn momenten dat ik er niet meer vanaf wil, zit prima dusquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:23 schreef Cliffie het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de Verksam burostoel? Zeg maar de duurste versie met leer en armleuningen?
Mooi zo, moet alleen nog kijken of die 50 euro extra voor leren bekleding het wel waard is ten opzichte van de stoffen bekledingquote:Op donderdag 12 mei 2005 14:34 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik zit er nu op. Er zijn momenten dat ik er niet meer vanaf wil, zit prima dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |