quote:BLOK 2 zonder IKEA
In het najaar begint weer een nieuwe serie van HET BLOK. Uiteraard is IKEA benaderd om HET BLOK weer te sponsoren. Na lange onderhandelingen en veel gesprekken met SBS6 heeft IKEA besloten om niet mee te doen. De belangrijkste reden is dat IKEA er niet 100% van overtuigd is dat HET BLOK 2 weer zo succesvol zal zijn als de eerste serie.
wat heb je gehad dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:11 schreef Roi het volgende:
Gatverdame wat is dat eten in de Ikea (amsterdam) ranzig zeg!
Laat ik hier thuis nou een MALMbed hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:04 schreef MaRySe het volgende:
Wil iemand opmeten hoe dik het hout is dat voor de MALM bedden gebruikt wordt ?
Een runderbuuf met champignonensaus, het was wel beter dan die zalm die me ma hadquote:
die runderbeef is idd niet echt lekker, maar de gekruide zalm vind ik persoonlijk welquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:03 schreef Roi het volgende:
Een runderbuuf met champignonensaus, het was wel beter dan die zalm die me ma had![]()
Nou volgens mij was die zalm niet meer vers, er zat zo'n erge vissmaak aan! En al het eten was ook gewoon plain, zonder kruiden.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
die runderbeef is idd niet echt lekker, maar de gekruide zalm vind ik persoonlijk wel
Ja, die is er nogquote:Op zondag 8 mei 2005 12:21 schreef FoRAiN het volgende:
Ik kan de klippan niet meer vinden op de site (de leren versie bedoel ik nie, maar de andere) is ie nog wel te koop? van de week was ie er nog.
op woonsdagen is er vaak iemand beschikbaar voor gratis inrichtingsadviesquote:Op zondag 8 mei 2005 15:59 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga verhuizen!!!!
Dus eerst even naar de PäpäMämä Bönke en dan hopelijk e.e.a. bij de Ikea kopen!!
Trouwens, kun je daar ook met een plattegrondje naartoe gaan met de vraag hoe ik het in de godesnaam het beste kan inrichten?
Nee manquote:Op zondag 8 mei 2005 16:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
op woonsdagen is er vaak iemand beschikbaar voor gratis inrichtingsadvies
ga je eindelijk verhuizen uit Zwolle trouwens?
Trouwens, bedankt voor de tip!!! Het is nl niet al te groot, en ik wil het wel een beetje efficiënt inrichten. Dus dit is wel heel handig, het is te klein voor een interieurarchitect en bovendien kost me dat weer een paar meier.... Eindelijk weer een reden om naar Ikea te gaan!!quote:Op zondag 8 mei 2005 16:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
op woonsdagen is er vaak iemand beschikbaar voor gratis inrichtingsadvies
ga je eindelijk verhuizen uit Zwolle trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |