is die verbouwing in Duiven nu al klaar? heb ik weer een gegronde reden om een andere IKEA te bezoekenquote:Op zondag 17 april 2005 21:53 schreef WebForce het volgende:
whahah daar ehb ik er ook twee van! echt te gek zijn die... ik ga over 2 weekies weer naar Ikea met vriendin...dan ook weerflink inkopen (ze heb eindelijk een kamer:D:D) En ga van de week nog wel ff met de metroquote:Op maandag 18 april 2005 09:21 schreef Koningin het volgende:
Dit weekend is bij ons een lamp kapot gegaan, nu heb ik dus weer een excuus om naar de IKEA te gaan......., want ik moet wel 2 dezelfde
Het was deze:
[afbeelding]
Ik heb de rode, maar ik wil die andere ook nogquote:
quote:
Nee, nog niet, het laatste ombouwweekend moet nog komen... Eind mei moet het he-le-maal af zijn...quote:Op maandag 18 april 2005 00:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
is die verbouwing in Duiven nu al klaar? heb ik weer een gegronde reden om een andere IKEA te bezoeken
quote:
In Utrecht lagen vorige week nog bakken vol met die ratta.quote:Op zondag 17 april 2005 16:42 schreef moussy het volgende:
de ratta
[afbeelding]
Ze staan ook al niet meer op de nederlandse site
In Delft, Amsterdam en Haarlem waren ze er niet toen mijn mensen er warenquote:Op maandag 18 april 2005 10:19 schreef Anitra het volgende:
[..]
In Utrecht lagen vorige week nog bakken vol met die ratta.
quote:Op maandag 18 april 2005 10:56 schreef moussy het volgende:
[..]
In Delft, Amsterdam en Haarlem waren ze er niet toen mijn mensen er waren [afbeelding]
quote:
Mijn moeder me plechtig beloofd (lees; ze is mn gezeik zatquote:Ik wil ook nog wel even kijken hoor, als het goed is gaan wij ergens deze week ook nog naar de Ikea
Okquote:Op maandag 18 april 2005 11:02 schreef moussy het volgende:
[..]mijn ikea-speurteam
[..]
Mijn moeder me plechtig beloofd (lees; ze is mn gezeik zat) af en toe naar Delft te crossen. Ze zijn nieuw, dus blijven volgens mij nog wel ff in het assortiment.
quote:Op maandag 18 april 2005 13:41 schreef Roellio het volgende:
Ik zoek nog een salontafeltje voor mijn studentenkamer. Heeft iemand nog leuke ideeën?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |