Ja dat is prima.quote:Op maandag 18 april 2005 17:37 schreef mic_forever het volgende:
íK..
zowiezo..
misschien kan je weer ff een post maken met een emailadres zodat alles gemaild kan wordne
Tot laten we zeggen: Vrijdag & daarna defenitieve deelname
Is goed.quote:Op maandag 18 april 2005 18:01 schreef iosubSyS het volgende:
Wil ook wel meedoen, als er nog plek is?
nja laat maar zitten dan...quote:Op maandag 18 april 2005 17:03 schreef Tujuh het volgende:
Dan toch maar even een vraagje...Hoe groot zijn de bijkomende kosten eigenlijk? btw etc.
Bedankt, maar ik heb geen interesse meer. Mijn polo heb ik namelijk al binnen!quote:Op maandag 18 april 2005 17:35 schreef Steijn het volgende:
Wie van deze users willen er nog mee doen met de nieuwe actie?
Bananenman
Slofsky
el-Fenomeno
Ontopic
mic_forever
Lucske
ߨúÐêWyN
Molluck
Maxxieh!
hEx3
arj1o1
markie112
Lassekjus
Jawi
Jay-Z
Fatality
Naggelwauz
UN
Avani
Steijn
erikdebier
Steven184
tommy mclaren
rotskibo
JaWi, Molluck, mic_forever, Fatality en ik staan al genoteerd.
ik wil misschien nog wel een keertje meedoen met 1 of 2 artikelen, als er genoeg mensen meedoen. het vie lde vorige keer toch vrij prijzig uit. de polo's vielen wel erg goed, al is/was die vintage wash wel ff wennenquote:Op maandag 18 april 2005 17:35 schreef Steijn het volgende:
Wie van deze users willen er nog mee doen met de nieuwe actie?
//waslijst//
JaWi, Molluck, mic_forever, Fatality en ik staan al genoteerd.
alles op www.abercrombie.com (mits niet op 'backordered')quote:Op maandag 18 april 2005 20:23 schreef PeuRac het volgende:
Misschien een linkje van wat er besteld kan worden?
Ik vind deze erg mooiquote:Op maandag 18 april 2005 21:08 schreef Speth het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik al besteld, erg tevreden over. Overigens hebben de overhemden ook vintage wash, dus ze zijn een beetje "kapot". Het verschil met een afgeragd overhemd zie je echter gewoon.
heb geen digitale camera, maar het is dus echt héél vintage. niet alleen een wash, ze knippen doodleuk, hele fijne knipjes in je kraag en arm waardoor het bijna rafeltquote:Op maandag 18 april 2005 20:52 schreef erikdebier het volgende:
Top dit!!![]()
Ik wil dit keer ook graag meedoen![]()
Kan er iemand trouwens wat pics posten om een beter idee te krijgen van de vintage wash???
Ik heb een L en die zit perfect. Met andere merken heb ik ook altijd L, dus ga gewoon uit van de maat die je hier in Nederland hebt qua overhemden.quote:Op maandag 18 april 2005 21:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind deze erg mooi![]()
Vallen die dingen groot of klein?
he dat moet ik niet hebbenquote:Op maandag 18 april 2005 21:13 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
heb geen digitale camera, maar het is dus echt héél vintage. niet alleen een wash, ze knippen doodleuk, hele fijne knipjes in je kraag en arm waardoor het bijna rafelt![]()
ik durf ze niet in de wasmachine te gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |