Aan het accent te horen was het ook nog eens een nep-Duitser.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:04 schreef veldmuis het volgende:
Die duitser was echt matig, ik denk, dat wordt rellen, maar nee hoor.
Isdat zegmaar die eh...gezette oudere dame?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Cecile ken ik toevallig in het echt
Toffe dame
Kunnen zeker wel invorderen, ze zijn alleen wat coulanter vaak.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wettelijke regels inderdaad. NL-justitie kan bij dergelijke overtredingen geen rijbewijs invorderen, enkel boetes opleggen die direct betaald moeten worden, geloof ik.
Ging over de uitzending van vorige weekquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:21 schreef gelly het volgende:
Die Belg moest z'n rijbewijs ook inleveren hoor.
Geldt dat voor meer overtredingen waar buitendlanders bij betrokken zijn?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:19 schreef veldmuis het volgende:
Kunnen zeker wel invorderen, ze zijn alleen wat coulanter vaak..
Dat weet ik niet.quote:Op zondag 2 april 2006 11:24 schreef kasper het volgende:
[..]
Geldt dat voor meer overtredingen waar buitendlanders bij betrokken zijn?
filmopnames van zn rijgedrag en daar videoopnamen van he!quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:44 schreef k_man het volgende:
Ze hadden opnames gemaakt van z'n rijgedrag en daar hadden ze opnames van gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |