Het horloge was van die vader. Eerkwestiequote:Op zondag 17 april 2005 17:15 schreef jimjim1983 het volgende:
waarom werdt Michael ook alweer aangevallen? was het jaloezie?
ik ben het weer vergeten![]()
ojaquote:Op zondag 17 april 2005 17:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het horloge was van die vader. Eerkwestie
ik heb het deze keer gemistquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:15 schreef Oxymoron het volgende:
Ha het viel me nog mee dat ze geen riedeltje Wonderwall eronder hadden gezet!
tvp = terugvind post, dan staat ie in je 'my active topics'quote:Op zondag 17 april 2005 19:28 schreef Nory het volgende:
Misschien ben ik dom, maar wat bedoeld iedereen nu met tvp?![]()
Het was over de band van ''Hobbit'' (Charly), die samen met zijn broer (overeenkomst 1), die Liam heet (overeenkomst 2) ruzie maakt over het doel van de band (overeenkomst 3). Ze komen uit Manchester (overeenkomst 4), gebruiken/gebruikten drugs (overeenkomst 5).quote:Op zondag 17 april 2005 19:31 schreef Billy_Mack het volgende:
wat bedoelen jullie met een verwijzing naar Oasis?
Ben ik nou bijgepraat of wat??quote:Op zondag 17 april 2005 13:18 schreef Nory het volgende:
Euhm even denken.. Wat gebeurde er ook weer?
[..]
Trouwens, waar is die Claire gebleven? Heb ik al een tijd niet meer gezien..
Dit is de eerste serie die ik daadwerkelijk volg en niet af en toe van "o ja dat is ook leuk om te kijken". Ik wil dan ook de volgende aflevering echt graag zien.quote:Op zondag 17 april 2005 21:38 schreef SCH het volgende:
Ik heb wel voor het eerst sinds lang weer echt zin in de volgende aflevering van een serie.
Zeg maar sinds The Practice ofzo.
quote:Op zondag 17 april 2005 22:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Sinds 24 is dit weer een serie waarvan ik echt alles wil volgen. Ben echt zeer benieuwd naar volgende week, wie Sayid heeft neergeslagen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas ja.. Jack had die instorting gewoon niet moeten overleven, dan had je pas chaos onder de mensenquote:Op maandag 18 april 2005 13:04 schreef Mudman het volgende:
[..] Maar daar is de serie denk ik te correct voor.
denk het ook ja,quote:Op maandag 18 april 2005 16:37 schreef coolbabe het volgende:
Waarschijnlijk kon ze het niet over haar hart verkrijgen haar manin de steek te laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |