Ursula is van "daar wordt ik schijtmongool van"quote:Op maandag 18 april 2005 17:33 schreef Gert het volgende:
Ursula is toch dat wijf van "dachtut niiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!"
Maar "dacht ut niiiiet" is ook van haarquote:Op maandag 18 april 2005 18:43 schreef pos het volgende:
[..]
Ursula is van "daar wordt ik schijtmongool van"![]()
Dat was toch zo'n gevoelige chinees die veel moest huilen enzo?quote:Op maandag 18 april 2005 17:12 schreef Sanne het volgende:
Ting weet ik nog wel
Ting was vooral van het Ting-momentjequote:Op maandag 18 april 2005 18:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat was toch zo'n gevoelige chinees die veel moest huilen enzo?
pcies!quote:Op maandag 18 april 2005 18:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ting was vooral van het Ting-momentje
quote:Op maandag 18 april 2005 19:01 schreef BVO het volgende:
Vanavond Mona bij Pat's Life!
quote:Patty Brard legt ruzie met Mona bij
Vanavond op Yorin kun je zien hoe Patty Brard afrekent met haar verleden.
In het programma Pat’s Life zoekt ze vanavond onder andere haar ex-partner Eric Peute op. Maar ook Big Brother-bewoonster Mona krijgt onverwachts bezoek. Mona vertelt: "Zoals iedereen weet heb ik een tijdje een item gehad in één van Patty's programma's. We zijn toen op een vervelende manier uit elkaar gegaan. Er was wederzijds onbegrip. Op mijn verjaardag was er met wat drank op iets geroepen waar Patty niet zo blij mee was. Dat is nu uitgesproken."
Pat’s Life begint vanavond om 20.30 uur op Yorin.
Huh?quote:
Nee, dat zal niet. Maar ook bij BB4 kon het af en toe nog behoorlijk druk zijn. En ook al is het niet meer zo'n drama als het was, de snelheid van Fok is nog steeds om te huilen vergeleken bij de tijd voor Replique.quote:Op maandag 18 april 2005 22:54 schreef Sanne het volgende:
Er zijn toch nieuwe servers? Die zouden dat toch moeten aankunnen?
Of verwacht jij dat het net zo'n hype als BB1 wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |