quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:02 schreef Arcee het volgende:
Die enórm lekkere kont van Judith (BB4) is weer op TV!
Maar dat was toch juist het leuke aan Dianequote:Op zaterdag 16 april 2005 19:02 schreef schatje het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Labiel wijf, en dat zal nu ongetwijfeld ook nog wel zo zijn.
Ze is toen toch ook ontslagen bij de douane??
Hieke was supertof.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hieke was ook niet fris bezig... I rest my case.
Toen mochten er nog niet-centrale-topics. Het flesje van Hieke werd een topper.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hieke was ook niet fris bezig... I rest my case.
volgens zijn eigen site wel helaasquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:04 schreef Stranger het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of Andries ooit nog aan de bak is gekomen als leraar.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:05 schreef Stranger het volgende:
Hieke was supertof.
Que? Welk?quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:06 schreef TheVulture het volgende:
(om over het Afrika-bezoek in de laatste BB maar te zwijgen)
Dat wel, maar hoop bij BB5 toch gewoon op 10 mensen die 100 dagen in een huis zitten zonder al te leuke extraatjes en al helemaal niet buiten het huis.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:06 schreef TheVulture het volgende:
Hoewel het tegen alle regels van BB indruisde (om over het Afrika-bezoek in de laatste BB maar te zwijgen) was De Zwakste Schakel toch wel legendarisch
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:07 schreef scanman01 het volgende:
Trouwens, Kelly was toch wel de meest hysterische in de vorige BB. Daar is geen twijfel over mogelijk.
Margriet is toen toch in Afrika geweest, samen met nog iemand. Was echt het definitieve fiasco van het BB-principe...quote:
Margriet en Stefan?quote:
Was er in BB4 ook een Kelly?quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:07 schreef scanman01 het volgende:
Trouwens, Kelly was toch wel de meest hysterische in de vorige BB. Daar is geen twijfel over mogelijk.
Pff, dat kan ik me niet meer herinneren.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:08 schreef TheVulture het volgende:
Margriet is toen toch in Afrika geweest, samen met nog iemand. Was echt het definitieve fiasco van het BB-principe...
Sluit ik me helemaal bij aanquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat wel, maar hoop bij BB5 toch gewoon op 10 mensen die 100 dagen in een huis zitten zonder al te leuke extraatjes en al helemaal niet buiten het huis.
Eerste dag gaht ikquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Na hoeveel dagen hadden Andries en Kelly het bed al gedeeld? 3 ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |