Lijkt me geen club voor hem.quote:Op woensdag 27 april 2005 08:51 schreef ChAoZ het volgende:
Patrick Kluivert will return to Spain with Valencia after failing to impress at Newcastle United. (The Sun)
Hoop voor hem, als het zo is, dat ie zich daar wel in de basis zou kunnen spelen..quote:Op donderdag 28 april 2005 08:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is zeker geen verkeerde club voor Patrick.
Inderdaadquote:Op woensdag 27 april 2005 09:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ach ja, we vergeten al z'n goals voor Oranje even.
Kluivert mag van mij best weer naar Ajax komen.
Van mij ook welquote:Op woensdag 27 april 2005 09:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kluivert mag van mij best weer naar Ajax komen.
Hmmz misschien heeft Kluivert wel een groot ego, maar toen Litmanen bij Ajax terugkeerde zei ie de passie te missen voor het voetbal dat het super team in 95 wel had, incl Kluivert. Van mij mag Kluivert alleen daarom al terug komen, zal wel lekker zijn een ervaren speler met een groot ego zal de andere ego's namelijk ook wegpoetsenquote:Op donderdag 28 april 2005 12:02 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Van mij ook wel
Heeft PSV de eerstkomende 3 jaar geen concurrentie uit Amsterdam te verwachten
Persoonlijk denk ik namelijk dat nog een 'groot' ego Ajax weinig goed zal doen.
quote:Dutch international striker Patrick Kluivert has confirmed he will leave Newcastle at the end of the season.
The Magpies have an option to sign the 28-year-old for a further two years, but he is set to leave after a disappointing year at St James' Park.
Kluivert is wanted by a host of Spanish clubs including Valencia, Seville and Real Betis, but has ruled out a move to Turkish side Fenerbahce.
He told the News of the World: "I am going back to Spain and not Turkey."
Kluivert arrived at Newcastle on a free transfer from Barcelona last summer.
He has started only 14 Premiership games for the Magpies, with 10 appearances from the bench, and scored six league goals.
geldwolf Kluivertquote:Op zondag 8 mei 2005 14:12 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Hij zal wel meer centjes krijgen bij Valencia.
Ik hoop voor hem dat ie zich in de basis kan spelen..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:42 schreef ASSpirine het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk Valencia
Zal wel mooi zijn voor hem, hoop dat hij op deze manier zijn oude vorm terug kan vinden en gaat vlammen in de liga
Onderschat San Marco niet......quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Goede keus van Patrick Kluivert, een hele goede keus.
Als hij nu weer zijn oude vorm kan laten zien, kan Van Basten hem niet meer negeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |