Toch wel. Prima spits, niet over zijn hoogtepunt zoals PK.quote:
Hij heeft geloof ik 12 miljoen euro gekost.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:38 schreef aldostuta het volgende:
Kan ie lekker op de bank zitten, onze grote vriend David
idd en de trainer heeft indirect al gezegd dat hij Kluivert als een van de beste spelers van de selectie beschouwt...hopelijk maakt hij het dit keer wel waarquote:Op maandag 25 juli 2005 21:24 schreef endr0me het volgende:
Hij heeft wel nummer 9 gekregen zie ik..
quote:Stevens had ook nog een boodschap voor bondscoach Marco van Basten, want de trainer was onder de indruk van Patrick Kluivert. De topscorer van het Nederlands elftal leverde onder meer de fraaie assist waaruit Francisco Rufete de 3-0 maakte.
'Kluivert maakte samen met de andere topspelers van Valencia het verschil. Patrick in deze vorm is een absolute aanbeveling voor Marco van Basten. Maar daar moet de bondscoach natuurlijk zelf over beslissen.'
Hele mooie goal inderdaad. Kluivert heeft dan ook een geschiedenis met Belgenquote:Op maandag 25 juli 2005 04:36 schreef LuukBes het volgende:
http://www.valenciacf.es/(...)A-Gol-Kluivert-1.wmv
Kee, het is tegen een paar matige Belgen, maar dit doet ie toch weer erg goed, het oog waar de ruimtes liggen en die bijbehorende balbehandeling heeft ie nog steeds. Zeer mooie goal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |