Hele mooie goal inderdaad. Kluivert heeft dan ook een geschiedenis met Belgenquote:Op maandag 25 juli 2005 04:36 schreef LuukBes het volgende:
http://www.valenciacf.es/(...)A-Gol-Kluivert-1.wmv
Kee, het is tegen een paar matige Belgen, maar dit doet ie toch weer erg goed, het oog waar de ruimtes liggen en die bijbehorende balbehandeling heeft ie nog steeds. Zeer mooie goal.
Dit lijkt me een mooi scenario.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Ach gewoon hopen dat hij zal floppen in de competitie en dat hij dan volgend jaar naar Japan gaat.
Horen we fijn niks meer van hem
Door aan te schuiven als analyticus bij Villa BVD?quote:
neuh, ik denk dat hij 's avonds moet rusten van Marco, dus kan hij niet te vaak aanschuiven.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Door aan te schuiven als analyticus bij Villa BVD?
Geweldige goalquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:49 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hele mooie goal inderdaad. Kluivert heeft dan ook een geschiedenis met Belgen![]()
wordt dat nog ergens uitgezonden?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:55 schreef Radegast het volgende:
Vanavond met Valencia tegen het HSV van Van der Vaart.
Ik denk dat Kluivert vanavond de winnende maakt!
Ik ben een grote anti-kluivert man ik moet kritiek gevenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:59 schreef Bennie_K het volgende:
hehe daarom kom je zeker zo vaak terug in dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |