abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26334028
Ik kan me wel indenken dat die jongen wat houvast en rust nodig heeft, daar past de islam wel bij denk ik.

Ik kan me persoonlijk niks bij zo'n bekering voorstellen maar ik vind dat soort keuzes ook wel iets moois hebben.
pi_26334497
Derksen bedoelde er mee dat die jongen nogal beďnvloedbaar is door zijn omgeving. Maar hij is half-Marokkaans toch?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26334599
zou je wel zeggen he? Roubin el Persoui
pi_26336125
pi_26336149
Hij is ook moslim geworden op voorspraak van Sietje, die manager, beste vriend en zaakwaarnemer van hem.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26336327
Die heeft een goed woordje voor m gedaan bij de ballotagecommissie

Lijken me mooie ontmoetingen volgend jaar, Mounir bij de Spurs en Roubin bij Arsenal
pi_26336538
Dalijk wilt hij ook nog voor een moslim lland voetballen
pi_26336578
Dat zal vast wel niet. Met zijn mentaliteit gaat hij daar heel veel stok- en zweepslagen krijgen.
pi_26336603
Misschien houdt hij wel van SM
pi_26336634
Dat zullen we dan aan Bouchra moeten vragen.
pi_26337880
Waarom heeft meneer stabiliteit en nuchterheid zelve houvast en zekerheid nodig dan SCH?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_26337889
Volgens SCH is Van Persie labiel kennelijk.
pi_26352258
Sietje is een oude conciërge van zijn middelbare school trouwens. Op zich vreemd dat die ook al mental coach kan gaan spelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26352394
Sietje is ook zijn zaakwaarnemer en ook meteen z'n beste vriend, ook de ex-conciërge van zijn middelbare school inderdaad.

Een beetje raar allemaal.
pi_26352482
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 00:00 schreef kamagurka het volgende:
Waarom heeft meneer stabiliteit en nuchterheid zelve houvast en zekerheid nodig dan SCH?
Is hij de stabiliteit en nuchterheid zelve? Lijkt me niet waarschijnlijk voor een jongen van die leeftijd.
pi_26358296
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 17:09 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sietje is ook zijn zaakwaarnemer en ook meteen z'n beste vriend, ook de ex-conciërge van zijn middelbare school inderdaad.

Een beetje raar allemaal.
Wat nog meer ?
pi_26359627
Even kijken, wat hebben we al:

1) ex-conciërge
2) zaakwaarnemer/manager
3) vertrouwenspersoon/beste vriend
4) religieus inspirator

5) De pimp van Bouchra ofzo?
pi_26362604
Het is sowieso best vreemd dat de congierge van je school je beste vriend word..
pi_26362715
Conciërges die al te amicaal omgaan met kinderen van de school.... tja... de kranten staan er vol van.
pi_26377459
Nou, Robin werd er vaak uitgestuurd waarschijnlijk en die leerlingen kletsen dan in de kantine wat met de immer begripvolle conciërge.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')