Wil je weten om welke covers het gaat (titel, naam oorspronkelijk artiest e.d.) of verwacht je dat er straks mensen mp3's gaan aanbieden o.i.d. In het geval van het laatste kan ik je iig alvast mededelen dat we daar niet aan doen.
quote:Mm je snapt me niet echt, met covers bedoel ik die papiertjes die in cd hoesjes zitten.
Op zondag 07 oktober 2001 23:11 schreef Vork het volgende:
Wat is je vraag precies?Wil je weten om welke covers het gaat (titel, naam oorspronkelijk artiest e.d.) of verwacht je dat er straks mensen mp3's gaan aanbieden o.i.d. In het geval van het laatste kan ik je iig alvast mededelen dat we daar niet aan doen.
Snap je het nu
Maar ik bedoel dus die papiertjes die je in cd hoesjes doet.
p.s dit is niet illigaal want u2 bootleg covers zijn gratis als je ze ruilt, dus mag je ook de covers uitprinten
quote:Ah zo, maar waarom denk je dat er een cd-cover is van dat U2 concert!?! Dat is geen officiele cd of zo!
Op zondag 07 oktober 2001 23:13 schreef Metallica het volgende:[..]
Mm je snapt me niet echt, met covers bedoel ik die papiertjes die in cd hoesjes zitten.
![]()
Snap je het nu
Snap het nog steeds niet echt Heb je een 'cover' van een ander concert als voorbeeld!
quote:Dat is idd een stuk duidelijker!
Op zondag 07 oktober 2001 23:16 schreef Vork het volgende:
voor boootlegs gelden idd aparte regels enzo. Ik kan je helaas niet helpen. Het enige wat ik kan doen is de titel iets duidelijker maken..
quote:Ja oke, maar nu die bootleg-covers nog
Op zondag 07 oktober 2001 23:17 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dat is idd een stuk duidelijker!
quote:Nee er zijn orginele covers van
Op zondag 07 oktober 2001 23:21 schreef calvobbes het volgende:
Zijn er dan speciale covers per show!?! Kun je niet gewoon van U2.com een paar foto's pakken, even fotosoepen en titeltje bij zetten!?!?
quote:Oke, hebben ze niks via www.u2fanclub.nl ?
Op zondag 07 oktober 2001 23:23 schreef Metallica het volgende:[..]
Nee er zijn orginele covers van
quote:Heb ik al gevraagd
Op zondag 07 oktober 2001 23:25 schreef calvobbes het volgende:[..]
Oke, hebben ze niks via www.u2fanclub.nl ?
quote:He shit.... Dan weet ik het ook niet...
Op zondag 07 oktober 2001 23:27 schreef Metallica het volgende:Heb ik al gevraagd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |