En wanneer is een mening fatsoenlijk dan? Bepaal jij wat de criteria zijn, aan welke voorwaarden een mening moet voldoen, wilt hij fatsoenlijk zijn?quote:Op zondag 17 april 2005 02:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk.... alleen als mensen met een fatsoenlijke mening komen...
Je draait al bij.... zwak hoor...quote:Op zondag 17 april 2005 02:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Nou ja, hier zitten allemaal voorstanders van trance.
Mag er dan tenminste 1 tegenstander zitten?
ja... maar post dan nixquote:Op zondag 17 april 2005 02:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geen mening hebben op dit gebied is ook okay?
quote:
Ik neem aan dat die mensen die nu nog op zijn toch wel enig idee hebben van wat fatsoenlijk is.... en dat is niet kansloos dingen roepenquote:Op zondag 17 april 2005 02:54 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
En wanneer is een mening fatsoenlijk dan? Bepaal jij wat de criteria zijn, aan welke voorwaarden een mening moet voldoen, wilt hij fatsoenlijk zijn?
Tis klaagbaak... geen onzinquote:
mja, ik zet nog ff een lekkere minimale acid track op...quote:Op zondag 17 april 2005 02:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die mensen die nu nog op zijn toch wel enig idee hebben van wat fatsoenlijk is.... en dat is niet kansloos dingen roepen
Dat is een goed argument vind ik! Niet iedereen hoeft het geweldig te vindenquote:Op zondag 17 april 2005 02:57 schreef MissMSX het volgende:
Ik hou niet van trance, omdat het me niet raakt.
Yeah, I know my place, see youquote:
Doe dat.... ik gooi er even wat progressive trance in...quote:Op zondag 17 april 2005 02:58 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
mja, ik zet nog ff een lekkere minimale acid track op...
quote:Op zondag 17 april 2005 02:58 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
mja, ik zet nog ff een lekkere minimale acid track op...
quote:
Het is KB en geen msn.quote:
Duracel - U turnquote:
quote:A Unit Moebius spin-off, slow and depressive electro-bass funk, typical dark off-beat robot music that reveals a certain paranoid and fatigued attitude towards humanity in general. The anxious beat rasps difficultly through your neurons, while you realise it's an unpleasant never-ending story. Here's a rope around your neck!
Behalve Bonzaiquote:
Ik ben een pussyquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |