En wie zegt dat de TS dat niet gedaan heeft?quote:Op zondag 17 april 2005 01:54 schreef Faxie het volgende:
't Is maar wat je onder Trnce verstaat.....voor veel mensen betekend het die blij zooi van de top40, en nee dat vind ik idd ook niks...
Maar een Infected Mushroom oid kan ik wel goed verteren hoor.
Tipje, verdiep je wat verder in een genre voordat je alles over een kam scheert, dan zul je merken dat die paar nummer die je kent niet eens representatief zijn voor het genre![]()
Beter dan die kut-crap die jij maakt .... halve zoolquote:Op zondag 17 april 2005 02:39 schreef cerror het volgende:
Trance is gewoon een mix tussen soms een goede melodie en numbless gebeuk.
Ik bedenk tenminste mijn eigen melodie en ik herhaal ze niet 4 minuten lang.....quote:Op zondag 17 april 2005 02:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Beter dan die kut-crap die jij maakt .... halve zool
Kortzichtig/dom/apart/wat boeit mensen wat jij vindt/knuppel/maak je niet druk./krijg de betontyfus achter je hartkleppen/waarom post je dit/wat voor zin heeft dit/laat ieder zijn ding mooi vinden/ik hou van trance/weet je wel waarover je het hebt?/ik maak me toch ook niet druk over jou muzieksmaak/sterf/zoek het uit/mafkeesquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:39 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
IK HAAT GVD TRAAAANCCEEEE!![]()
![]()
![]()
Lang leve hardcore/metal/grindcore/D&B![]()
Maar ik bedoel, trance is gewoon barslecht en Triesto is een sukkel, klinkt gewoon voor geen meter.
trance![]()
![]()
![]()
Wie niet dan ??? Welke producer niet ?quote:Op zondag 17 april 2005 02:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik bedenk tenminste mijn eigen melodie
quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:14 schreef Tha.Gnome het volgende:
Ach, hardcore is voor pussy's, echte kerels luisteren naar schranz (als het hard moet).
Heb ik verstand van producers?quote:Op zondag 17 april 2005 02:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Wie niet dan ??? Welke producer niet ?
Probeer het morgen nuchter nog eensquote:Op zondag 17 april 2005 02:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Kortzichtig/dom/apart/wat boeit mensen wat jij vindt/knuppel/maak je niet druk./krijg de betontyfus achter je hartkleppen/waarom post je dit/wat voor zin heeft dit/laat ieder zijn ding mooi vinden/ik hou van trance/weet je wel waarover je het hebt?/ik maak me toch ook niet druk over jou muzieksmaak/sterf/zoek het uit/mafkees
Slechts wat termen die in mijn (op dit moment) dronkenkop opkomen
Kansloze reacties zijn wel okequote:Op zondag 17 april 2005 02:46 schreef HAL9000S het volgende:
[..]als het dan ook echt hard moet luister dan naar drillcore/teKno...Schranz is voor ex-beuQers
Waarschijnlijk niet .... althans... er is weinig van te merken uit deze postquote:
Zo bewijst bovenstaande quote maar weerquote:
Morgen is het maandag... dan zal ik wel weer helder zijnquote:
zelf !quote:Op zondag 17 april 2005 02:48 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Zo bewijst bovenstaande quote maar weer
Van wat ik hoor aan trance: Het interesseert mij voor 1 minuut en daarna heb ik het wel gehoord.quote:Op zondag 17 april 2005 02:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet .... althans... er is weinig van te merken uit deze post
Wat een dooddoenerquote:
Jij bent helemaal niet dronken! Daar ben je veel te wakker voorquote:Op zondag 17 april 2005 02:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Morgen is het maandag... dan zal ik wel weer helder zijn
Dat kan... maar omdat nou zo nodig aan de hele wereld te melden via een topic lijkt me vrij dom.... mij hoor je toch ook niet over andere muziek stylenquote:Op zondag 17 april 2005 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Van wat ik hoor aan trance: Het interesseert mij voor 1 minuut en daarna heb ik het wel gehoord.
Dan ben ik niet meer benieuwd naar de rest.
Maar waarom maak je je druk dan als een ander het wel leuk vindt?quote:Op zondag 17 april 2005 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Van wat ik hoor aan trance: Het interesseert mij voor 1 minuut en daarna heb ik het wel gehoord.
Dan ben ik niet meer benieuwd naar de rest.
Ik maak me niet druk.... alleen als mensen met een fatsoenlijke mening komen...quote:
Nou ja, hier zitten allemaal voorstanders van trance.quote:Op zondag 17 april 2005 02:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat kan... maar omdat nou zo nodig aan de hele wereld te melden via een topic lijkt me vrij dom.... mij hoor je toch ook niet over andere muziek stylen
De lijst is oneindig bijna.... met helden die muziek maken/draaienquote:Op zondag 17 april 2005 02:51 schreef SteekSleutel17 het volgende:
Daniele Mondello![]()
www.danielemondello.com
Geen mening hebben op dit gebied is ook okay?quote:Op zondag 17 april 2005 02:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk.... alleen als mensen met een fatsoenlijke mening komen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |