Die ken ik alleen noemde mijn ouders me geen Cathelijnequote:Op zaterdag 16 april 2005 14:29 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Ik kreeg van mijn ouders alleen: "goed gedaan Cathelijne! Ga zo door!" ....
I agreequote:Op zaterdag 16 april 2005 23:30 schreef blieblie het volgende:
Btje overrated ding, die propedeuse.
Ik heb em pas in mn 3e jaar gehaald...en mn ouders hebben zoiets van "je zit daar voor jezelf". Dus nee, heb geen cadeautje gekregen. (wel voor het slagen van mn VWO, maar da's meer een periode van 6 jaar afsluiten)quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:09 schreef Viking84 het volgende:
Is het gebruikelijk om een cadeautje te krijgen als je je propedeuse hebt behaald? En wat is redelijk? Ik ben met m'n ouders en beste vriend uit eten geweest. Dat vond ik een heel redelijk cadeautje, een etentje. Mijn beste vriend heeft 35 euro aan platenbonnen gekregen van zijn ouders en nu willen ze hem nog meer gevenDat vind ik wel wat teveel van het goede. Wat vinden jullie hier 'normaal'?
Boeie ? Al kom je fucking uit zuid-timboektoe ?quote:Op zondag 17 april 2005 10:33 schreef Billy_Mack het volgende:
300 euri.....maar ik kom dan ook uit heemstede
![]()
300 euri. Lul.quote:Op zondag 17 april 2005 10:33 schreef Billy_Mack het volgende:
300 euri.....maar ik kom dan ook uit heemstede
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |