abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66470837
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:13 schreef Beregd het volgende:

[..]

Daar noem je wel even de hoogtepunten van het optreden.

elephants en sunday afternoon heel erg georkestreerd en lang uitgesponnen, waar het afwisselend van luid naar intiem gaat.

even so en the reason why, alleen op haar piano en verder niets, heerlijk...
Daar teken ik wel voor.
Nog maar zes nachtjes slapen en dan mag ik ook.
pi_66471297
Afgelopen weekend nog even Elephants opgezet. God wat een mooie plaat toch; ik heb me toch maar ingeschreven voor de show van komende week
pi_66471486
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 09:46 schreef Numbie het volgende:
Afgelopen weekend nog even Elephants opgezet. God wat een mooie plaat toch; ik heb me toch maar ingeschreven voor de show van komende week
Wijze beslissing.
pi_66714082
Wat een heerlijk optreden!

Heerlijk sfeertje, een erg fijne dame en werkelijk prachtige muziek.
De setlist was een mooie combinatie van oud en nieuw werk, intieme/depri nummers en rauwere/vollere nummers.
En wat een kickass-band ook. Geniale drummer en een heerlijke gitarist, vooral zijn solo (mét gebroken snaar) was erg dik.

Ik kan eigenlijk geen minpuntjes noemen. Alle nummers gingen naar mijn idee erg lekker, zelfs de nummers van het nieuwe album die ik nog niet helemaal in m'n systeem had zitten knalden er heerlijk uit.

Ze stond ook gewoon erg sterk op het podium; leuke praatjes (maar niet te veel), fijne humor, er een gezellig feestje van maken met haar band en veel interactie met het publiek.

Rachael Yamagata
Dat ze maar weer snel terug mag komen.

------------------------------
Setlist (1 of 2 nummers kloppen niet qua volgorde):

Elephants
Be Be Your Love
What If I Leave
Faster
Sidedish Friend
Worn Me Down
Even So
The Only Fault
Accident
Letter Read
Sunday Afternoon
Elephants Instrumental
Reason Why
  donderdag 5 maart 2009 @ 00:27:55 #35
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_66714169
tvp
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_66723234
Het optreden heeft gewoon echt al m'n verwachtingen overtroffen! Echt geweldig gewoon, Wat een heerlijke muziek en 't klonk allemaal veel beter dan op de cd.
De nummers waren goed gevarieërd en ze heeft, op under my skin, en meet me by the water, al m'n favo nummers gespeeld.
Schattig meisje ook!
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
  donderdag 5 maart 2009 @ 12:11:25 #37
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_66723683
Net even wat geluisterd. Mooi
Wat een schatje ook, in die eerste foto
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_99181896
Dit topic is werkelijk zo dood als kan, maar voor de drie fans op dit forum toch even een heftige kick. :')
quote:
BONJOUR friends…

Writing you from John Alagia’s reconverted house studio from the Eastern Shore. We’ve pitched the tent, blown up air mattresses, moved in gear and I’m thrilled to say are knee deep into one of my favorite recordings ever.

My new team includes the fab musicians that have lovingly bent over backwards to be a part of this adventure AND Pledge Music – my new fav way of returning the artist and fan direct to the driver’s seat – that means YOU and ME.

Here on the Pledge Music page you can become an integral part of making and releasing this record right up to me coming your way for slews of live shows and multiple kisses. We’re making it a full on journey that invites all to be the backstage guest – music, pix, video, prose – anything and everything will be posted here exclusively so you can see what’s happening as it all unfolds.
Rachael staat na een lang schrijfproces in een hutje op de hei nu eindelijk op het punt haar nieuwe album op te nemen! :) Nu ze echter haar label heeft verlaten doet ze een beroep op haar fans om een kleine (of grote) financiële bijdrage te doen. Een nieuw album is sowieso geld waard, maar natuurlijk zit er ook nog iets meer in voor de fans. :P

Bij elke donatie krijg je sowieso de digitale download van het nieuwe album, maar voor de hogere prijsklassen staan er ook een hoop heftige goodies tegenover (maar dat staat allemaal op de website).

Mijn $60,- is in ieder geval goed voor een mooi stukje gepersonaliseerde arbeid van Rachael's kant. Zij gaat voor mij de lyrics van 'Quiet' even mooi uitschrijven op een stuk papier en dat met een briefje en een zelfgemaakte polaroid mijn kant op sturen. :9

Maar voorop staat natuurlijk de officiële aankondiging en start van het nieuwe album! *O*
  vrijdag 8 juli 2011 @ 08:38:03 #39
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_99186909
bedankt om aan ons te denken, TJ!
pi_102984247
Subtiel kickje....nieuwe album is nu te downloaden! Hij staat zelfs al op hier. Morgen even verder luisteren.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_102988652
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 00:14 schreef PdeHoog het volgende:
Subtiel kickje....nieuwe album is nu te downloaden! Hij staat zelfs al op hier. Morgen even verder luisteren.
Vanaf wanneer legaal verkrijgbaar?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_102988778
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:27 schreef Felagund het volgende:

[..]

Vanaf wanneer legaal verkrijgbaar?
Uhm...vanaf gister? Ik heb het album via Pledgemusic gepreorderd dus kon het netjes downloaden toen het gister uitkwam.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_102988974
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:34 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Uhm...vanaf gister? Ik heb het album via Pledgemusic gepreorderd dus kon het netjes downloaden toen het gister uitkwam.
Bedankt. Bij downloaden denk ik meteen dat het illegaal gebeurd, maar je kan natuurlijk ook legaal downloaden. Vanavond ook maar eens een bijdrage leveren op Pledgemusic.

OT: Bij een lijstje in dit topic zal Ranja heel blij zijn.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_102989174
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:43 schreef Felagund het volgende:

[..]

Bedankt. Bij downloaden denk ik meteen dat het illegaal gebeurd, maar je kan natuurlijk ook legaal downloaden. Vanavond ook maar eens een bijdrage leveren op Pledgemusic.

OT: Bij een lijstje in dit topic zal Ranja heel blij zijn.
^O^

Het album is ook al te bestellen bij Amazon :Y
pi_103014602
quote:
This project is closed to new pledges.
Maar als hij via Amazon te bestellen is, zal hij hier ook wel uitkomen hoop ik.
Album top 100 2024
pi_103020247
Ik ben nog niet helemaal overtuigd. Sowieso moet ik 'm nog wat vaker luisteren om echt een oordeel te vellen, maar ik ben nog niet direct weggeblazen... Ik hoop dat het een groeier is! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')