Genoegen is geheel wederzijdsquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:53 schreef DePresident het volgende:
[..]
Boeit mij toch geen fuck wat zo'n kneus als jij van mij vindt?

hier was ut al een tijdje op, maar kwam bij een maatje vandaan waar er wel genoeg was. Mjah ik bestuurde de auto die me terug bracht nietquote:

De opperkneus spreekt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 02:53 schreef DePresident het volgende:
[..]
Boeit mij toch geen fuck wat zo'n kneus als jij van mij vindt?

Morgen weer een dag, met nieuw bierquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:56 schreef sct4 het volgende:
[..]
hier was ut al een tijdje op, maar kwam bij een maatje vandaan waar er wel genoeg was. Mjah ik bestuurde de auto die me terug bracht niet

jij en niet happen tuurlijkquote:Op zaterdag 16 april 2005 03:05 schreef DePresident het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik ga ha.... hap..... .haa.... happ..... [afbeelding]nee ik hap niet [afbeelding]

Jammer je hebt toch gehaptquote:Op zaterdag 16 april 2005 03:05 schreef DePresident het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik ga ha.... hap..... .haa.... happ..... [afbeelding]nee ik hap niet [afbeelding]

*Aansluitquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:29 schreef Ruis het volgende:
ik wens hem een spoedige herban toe!

Zelfs een schamele 48 uur heeft hij niet volgehouden.quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik ga eens even wat eten, als DP nog steeds kan posten als klaar ben eten gok ik op 48 uur in de isoleercel.

Dark_Killah!!!quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:28 schreef Dark_Killah het volgende:
DP is kut.

hoiquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dark_Killah!!!Wat een taalgebruik!!
![]()

quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:34 schreef DePresident het volgende:
Zoals jullie allemaal merken ben ik geunbanned. Precies op tijd, omdat ik natuurlijk geen minuut te lang gebanned hoor te zijn.
quote:Ik zal FOK! blijven verblijden met mijn intelligente en discussiestimulerende posts.
quote:Ik ben terug! Alleen iets minder opvallend. Dan hou ik het misschien wel een aantal weken uit!

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |