Neequote:Op vrijdag 22 april 2005 09:19 schreef RaymanNL het volgende:
Zijn jullie niet btw jalours op me spongebob glas MOK?
Je kan even vergelijken met mijn oude opstellingquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan zal mijn hoekje wel weer niks voorstellen
Nou ik vond het een rotzooiquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee
Je bent wel erg netjes moet ik zeggen![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Je kan even vergelijken met mijn oude opstelling
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nee dit is niet alles
Je hebt nog 10 jaar te gaan om zo'n verzameling als Tain nu te verzamelen hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Ok, ik heb weinig games
,
* RaymanNL pakt uit frustratie nog maar een bakkie koffie
Mijn verzameling is in 3 jaar verzameld, behalve mijn ps1 die had ik op mijn 16equote:Op vrijdag 22 april 2005 09:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt nog 10 jaar te gaan om zo'n verzameling als Tain nu te verzamelen hoor
Dat van mij is ook allemaal maar binnen een jaar gekochtquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn verzameling is in 3 jaar verzameld, behalve mijn ps1 die had ik op mijn 16e
Sssstquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn verzameling is in 3 jaar verzameld, behalve mijn ps1 die had ik op mijn 16e
Ik raad je dan aan om zoveel mogelijk uit te spelen voordat je nieuwe games koopt... Anders blijf je achter de feiten aanlopenquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:36 schreef RaymanNL het volgende:
Maar ik koop denk ik ongeveer 1 spel in de twee maand, bij uitzonderingen meer..... De laatste paar maanden waren dat er dus meerdere, ik heb ook zeker nog wat te doen, meer dan de helft van me games collectie is nog niet uitgespeeld (op alle Rayman spellen na dan....)
quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik raad je dan aan om zoveel mogelijk uit te spelen voordat je nieuwe games koopt... Anders blijf je achter de feiten aanlopen
Ja, ik weet het. Net zo als toen ik pokémon colloseum kocht, daar was ik vet ver mee enzow, en toen kocht ik ineensch weer vet veel spellen (3=2 actie bij FRS) toen ging ik die nieuwe spellen spelen, en was ik totaal vergeten waar ik bij pokémon was!quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik raad je dan aan om zoveel mogelijk uit te spelen voordat je nieuwe games koopt... Anders blijf je achter de feiten aanlopen
Stom eigenlijk...quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:41 schreef Tain het volgende:
[..]en niet zoals mij doen dat je op een gegeven moment 4 spellen in de maand koopt
Jahquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Jahgelukkig krijg ik ook helemaal geen PSP binnen vandaag heb ik nu ook helemaal geen PSP erbij
Zolang je maar niets opblaas.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:26 schreef Khadgar het volgende:
G*dver, 170 volt blijft toch nog steeds best pijnlijk eigenlijk. Maar m'n handjes doen het nog.
Joh.quote:
Ik durfquote:Op zaterdag 23 april 2005 13:52 schreef capibar het volgende:
[..]
KWART VOOR 1!!!!!![]()
:o:o:o:o
VLERK!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |