Dan moet je werk zoeken! In een supermarkt ofzowquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:24 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb nogsteeds geen werk![]()
ook niet zoveel geld dus...![]()
nee, ik wil kranten lopen, en ik sta inmiddels bij 100 bedrijven op de wachtlijstquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan moet je werk zoeken! In een supermarkt ofzow![]()
wel bijhouden he, als ze nu iemand nodig hebben bellen ze wel iemand die net is geregisteerd ofzoquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:16 schreef capibar het volgende:
[..]
nee, ik wil kranten lopen, en ik sta inmiddels bij 100 bedrijven op de wachtlijst![]()
Ik kan hem niet vinden waar is ie nouwhquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:26 schreef Doekje het volgende:
waar is de console
Goed zoeken in ONZquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:41 schreef Doekje het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden waar is ie nouwh![]()
![]()
Ruilen tegen metroid prime?quote:
nee, natuurlijk niet, het werkt juist andersom.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:42 schreef mordradead het volgende:
[..]
wel bijhouden he, als ze nu iemand nodig hebben bellen ze wel iemand die net is geregisteerd ofzo
Nee, dank je. Ik zal niet snel mijn beeldjes verkopen.quote:
Ben ik al een beetje bikkel ?quote:Op zaterdag 16 april 2005 03:03 schreef MMaRsu het volgende:
Alleen bikkels zijn nog om 3....ow wacht...
shit dat was die andere site![]()
![]()
![]()
Je komt al aardig in de buurt...quote:
Je kan gewoon niet slapen!quote:
maar niet cool als je iets voor school moet opnemen en alleen maar banden hebt met kutgeluidskwaliteitquote:
Ik kan m'n monitor bij Stivoro aanmelden, hij rookt niet meer.quote:Op zondag 17 april 2005 11:27 schreef Khadgar het volgende:
Nou niet in de tuin gedaan, maar er komt wel rook vanaf. Dat wordt zoeken....
Ik ben nog nooit verhuistquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:15 schreef mordradead het volgende:
foto's
verhuizen is chill, dan kan je je kamer meteen netjes doen daar heb ik nu geen zin meer in (2 jaar geleden ofzo verhuisd) maar oke.. hoe vaak zijn jullie allemaal verhuisd??.... ik nu 4x
niet te best, je blijft toch niet immer bij je ouders wonenquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit verhuist
Volgens mij ga ik in dit huis dood
Volgensmij heeft hij na een dagje school al heimweequote:Op dinsdag 19 april 2005 17:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
niet te best, je blijft toch niet immer bij je ouders wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |