Google Images resultaten op bikkel:quote:
ik heb nogsteeds geen werkquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar over Tvp's gesproken,
capibar ga jij nog een ds halen?
Dan moet je werk zoeken! In een supermarkt ofzowquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:24 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb nogsteeds geen werk![]()
ook niet zoveel geld dus...![]()
nee, ik wil kranten lopen, en ik sta inmiddels bij 100 bedrijven op de wachtlijstquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dan moet je werk zoeken! In een supermarkt ofzow![]()
wel bijhouden he, als ze nu iemand nodig hebben bellen ze wel iemand die net is geregisteerd ofzoquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:16 schreef capibar het volgende:
[..]
nee, ik wil kranten lopen, en ik sta inmiddels bij 100 bedrijven op de wachtlijst![]()
Ik kan hem niet vinden waar is ie nouwhquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:26 schreef Doekje het volgende:
waar is de console
Goed zoeken in ONZquote:Op zaterdag 16 april 2005 17:41 schreef Doekje het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden waar is ie nouwh![]()
![]()
Ruilen tegen metroid prime?quote:
nee, natuurlijk niet, het werkt juist andersom.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:42 schreef mordradead het volgende:
[..]
wel bijhouden he, als ze nu iemand nodig hebben bellen ze wel iemand die net is geregisteerd ofzo
Nee, dank je. Ik zal niet snel mijn beeldjes verkopen.quote:
Ben ik al een beetje bikkel ?quote:Op zaterdag 16 april 2005 03:03 schreef MMaRsu het volgende:
Alleen bikkels zijn nog om 3....ow wacht...
shit dat was die andere site![]()
![]()
![]()
Je komt al aardig in de buurt...quote:
Je kan gewoon niet slapen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |