Ja zeker.quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:09 schreef Khadgar het volgende:
Is dat een 'blok alle vervelende mannetjes plugin'?
Zie je iets Thomperquote:
Jij heb het helemaal makkelijk. Je hoef berichten maar eenmaal te zien om ze vervolgens te verwijderen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Zie je iets Thomper
Jammer dat dit compleet nutteloos is als je mod bent
Als je dat gaat doen dan wordt dat feedback topic zo volquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Jij heb het helemaal makkelijk. Je hoef berichten maar eenmaal te zien om ze vervolgens te verwijderen.![]()
Hoezo? Je heb niet voor niets een delete-knop.quote:Op zondag 1 mei 2005 00:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je dat gaat doen dan wordt dat feedback topic zo vol
Daar is een FB topic niet voor bedoeldquote:Op zondag 1 mei 2005 00:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hoezo? Je heb niet voor niets een delete-knop.![]()
Jawel. Straks maak je me wijs dat er geluisterd wordt naar die zeikerds. Of dat Fok een democratie is.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 10:25 schreef mordradead het volgende:
wie hebben er gisteren nog meer adehade gezien? hij blijft o zo mooi he
Fok!kinginnedagquote:Op zondag 1 mei 2005 10:11 schreef mordradead het volgende:
Fok is toch een constitutionele monarchie?
Gelukkig, dan ben jij de enige nog die mijn berichten leestquote:Op zaterdag 30 april 2005 23:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Zie je iets Thomper
Jammer dat dit compleet nutteloos is als je mod bent
ik lees je berichten ook niet hoor.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Gelukkig, dan ben jij de enige nog die mijn berichten leest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |