Dat is redelijk kut eigenlijk...quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:53 schreef Khadgar het volgende:
Ik ben mn arcade monitor aan het reviseren, dus ik zit rustig componenten er uit te rukken, op te schrijven voor de bestelling, breekt er ineens een onderdeel af wat dus NIET vervangen had moeten worden. Kan ik het fucking land weer af gaan zoeken naar een speciaal spoeltje (vermoedelijk). En als ik die niet kan vinden, kan de hele monitor een enkeltje kliko krijgen.
Idd, maar het lijkt nu toch een relatief gewoon onderdeel te zijn dus morgen maar even scoren. Ik heb in ieder geval nu al zo'n 20 condensatoren verwijderd waarvan er dus al een paar echt begonnen waren met lekken en rotten. Ik ben benieuwd wanneer iedereen z'n oude consoles problemen gaan geven, ik kwam er laatst eentje tegen uit begin '80 en die was ook al lek gegaan. Maar deze monitor is van 1992 en nu ook dus met lekke elko's.quote:
Die vraag snap ik niet.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:26 schreef Doekje het volgende:
waar is de console
Heb je al onder je bed gekekenquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:26 schreef Doekje het volgende:
waar is de console
* Sharkdoggie doet een zwaaiende groetbewegingquote:
samen 75 dollar, maar met bezorging en invoerkosten kom ik op 90 euro.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:00 schreef MMaRsu het volgende:
Oeh die ninja gaiden beeldjes vind ik erg stoer, hoeveel heb je daarvoor betaald?
Wat had je verwacht? Dat ze tientje per stuk zijn?quote:
Om even op de vraag uit de OP terug te komen... Er is pas een echte winnaar als 1 fabrikant het voor elkaar krijgt de rest volledig uit te roeien. Dat... zie ik niet gebeuren.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:46 schreef MMaRsu het volgende:
Owja verder nog een vraag, welke console zal als winnaar uit de bus komen volgens jullie?
Daarom verwijder ik ze, is alleen maar irritantquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:57 schreef MMaRsu het volgende:
Ik snap het nut niet van die terugvindposts
precies! Potverdikkemie! Dat mensen zulke dingen bedenken!quote:Op zaterdag 16 april 2005 00:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Daarom verwijder ik ze, is alleen maar irritant
Google Images resultaten op bikkel:quote:
ik heb nogsteeds geen werkquote:Op zaterdag 16 april 2005 00:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar over Tvp's gesproken,
capibar ga jij nog een ds halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |