quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:42 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
als het zeer doet, wil ik er achteraf ook nog wel een zoentje op geven hoor![]()
egoïstquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:54 schreef marchien het volgende:
[..]
* marchien verstopt haar borsten voor Lay-Z
mine!
Voor mij is ongesteld worden eerder een bevestiging dat ik niet per ongeluk zwanger ben.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:00 schreef Misticle_lightning het volgende:
IIk voel me heerlijk als vrouw, menstruatie is iedere keer weer een hele gezonde bevestiging dat ik gezond ben daar
een 75 C hoop ik??quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:14 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]
Voor mij is ongesteld worden eerder een bevestiging dat ik niet per ongeluk zwanger ben.
In mijn familie hebben alle vrouwen grote borsten. Als kind leek het me een verschrikking. Ik keek met afschuw naar mijn moeder, tantes en oudste zussen en dacht dan bij mijzelf: dát gebeurt mij niet. Zo'n grote hoeveelheid vrouwelijkheid kan ik helemaal niet aan.. Mijn gebeden zijn kennelijk gehoord, want ik heb als enige in de familie 'slechts' een bescheiden c. Wat ik overigens als puber al teveel vond; ik had het liever gehouden op b. Maar mijn zussen vonden het gewéldig. 'Leuk toch?!'
.
Haha! Zal ik maar meteen even een fotootje van mijn borsten sturen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:21 schreef -Lay-Z- het volgende:
een 75 C hoop ik??![]()
Die zijn echt![]()
mag ik misschien ook even je lengte en eventueel gewicht weten?? dan is het makkelijk af te leiden of je borsten in proportie zijn met de rest van je lichaam![]()
ok, enkel omdat je zo blijft aandringen mag je ook een foto sturen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:53 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]
Haha! Zal ik maar meteen even een fotootje van mijn borsten sturen?
De nieuwe zijn ook heel mooiquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:18 schreef Sanne het volgende:
Ze zaten bij mij in de weg, vooral met sporten. Ik heb ze dan ook laten verkleinen, en ben nu heel tevreden met mijn nieuwe boobies.
Op mijn buik liggen kon ik trouwens altijd wel, zelfs met een F-cup.
I love my doorsnee C-cupjequote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
De nieuwe zijn ook heel mooi
Ik heb ook geen last met op mijn buik liggen idd en ook niet met sporten. Maar ik heb ook een heel doorsnee C-cupje
welke cup heb je dan nu als ik vragen mag??quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:18 schreef Sanne het volgende:
Ze zaten bij mij in de weg, vooral met sporten. Ik heb ze dan ook laten verkleinen, en ben nu heel tevreden met mijn nieuwe boobies.
Op mijn buik liggen kon ik trouwens altijd wel, zelfs met een F-cup.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:58 schreef Augustina het volgende:
Borstjes krijgen doet wel pijn.Maar als ze eenmaal mooi gevormd zijn, heb je er alleen maar plezier van.
Ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:59 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]wie zegt dat de jouwe mooi gevormd zijn!!
werkelijk niets van gevoeld ... heb wel A-cup, maar ik heb wel 'iets', héquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:58 schreef Augustina het volgende:
Borstjes krijgen doet wel pijn.Maar als ze eenmaal mooi gevormd zijn, heb je er alleen maar plezier van.
Jij mazzelkonijn. Bij mij was het behoorlijk gevoelig toen. En natuurlijk ergens tegen aanlopen met je toch al gevoelige borstjes. Auw!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:10 schreef petitlapin het volgende:
[..]
werkelijk niets van gevoeld ... heb wel A-cup, maar ik heb wel 'iets', hé![]()
? schuifdeuren ?quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:20 schreef JoPiDo het volgende:
schuifdeuren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |